Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

All ære til dere som klarer dette! Har prøvd fem ganger nå, og det føles som at jeg røsker ut selve livmora..! Det er såå vondt... Noen tips til å holde det ut? Har også prøvd voksstrips hjemme (mye mindre vondt), men det funker ikke. Får ikke tak i hårene og blir bare sittende i timevis. Ender opp med et lite imponerende resultat. Har hørt at Andrea varmvoks er bedre enn Veet, noen erfaringer? Har ikke råd til å gjøre det profesjonelt. Noen tips? ☺️ 

Anonymkode: f0ba0...d6d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er så vondt, dersom man passer på at håret er maks 5 mm lang når man tar det. Er det lengre nykker det veldig. 

Jeg tar litt og litt, om jeg synes det er veldig vondt. Jeg har et punkt like til høyre for klitten, der det gjør sabla vondt. Da tar jeg litt der innimellom, så det ikke blir for smertefullt for lenge. 

Etter å ha brukt epilator rundt et år har jeg nesten ikke hår på venusberget lenger. Begynner nesten å bli bekymret for at det ikke vokser hår der igjen, dersom jeg ville ønske det. 

Anonymkode: f8987...0ec

Skrevet

Du gjør det i salong en gang, også vedlikeholder du hjemme. Ofte nok at hårene ikke blir lange og tette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker epilator på hele høna. Men det er selvsagt best å gjøre det ofte og ikke la det gro ut. Jeg gjør det helst en gang i uken. Gjør ikke vondt da.

Anonymkode: 750a7...6e0

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker epilator på hele høna. Men det er selvsagt best å gjøre det ofte og ikke la det gro ut. Jeg gjør det helst en gang i uken. Gjør ikke vondt da.

Nei? Dette kan jeg nesten ikke tro på? Hvor vondt vil du si at det var i begynnelsen da? Og nå er det ikke vondt i det hele tatt? 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det er så vondt, dersom man passer på at håret er maks 5 mm lang når man tar det. Er det lengre nykker det veldig. 

Jeg tar litt og litt, om jeg synes det er veldig vondt. Jeg har et punkt like til høyre for klitten, der det gjør sabla vondt. Da tar jeg litt der innimellom, så det ikke blir for smertefullt for lenge. 

Etter å ha brukt epilator rundt et år har jeg nesten ikke hår på venusberget lenger. Begynner nesten å bli bekymret for at det ikke vokser hår der igjen, dersom jeg ville ønske det. 

Anonymkode: f8987...0ec

Oi, det var motiverende. ☺️ Hvordan gir det mening egentlig? Slutter det bare å vokse? 

AnonymBruker
Skrevet

Ta det i salong første gangen. Vedlikehold en gang i uka. Så er man hårfri (og smertefri) hele året. 

Har også hatt god hjelp av hjemme-laser. Så er så godt som hårfri nå. 

Anonymkode: bdf95...6e7

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det i salong første gangen. Vedlikehold en gang i uka. Så er man hårfri (og smertefri) hele året. 

Har også hatt god hjelp av hjemme-laser. Så er så godt som hårfri nå. 

Vedlikehold med epilator eller voks? ☺️ Og i så fall hvilken voks? 

Så gøy med laser. Er det smertefullt eller farlig? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedlikehold med epilator eller voks? ☺️ Og i så fall hvilken voks? 

Så gøy med laser. Er det smertefullt eller farlig? 

Voks i salong. Etterhvert vokser det ut små, tynne hår. Da er det mye lettere å epilere. 

Hjemmelaser er enkelt, og gjør ikke vondt overhodet. Men maskinen er dyr. Og virker ikke på alle, eller på alle hår. 

AnonymBruker
Skrevet
På 5.8.2018 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Auuuuuuuu 😲 du må ha høy smerteterskel

Anonymkode: 6f4d9...527

• 3 uker senere...
Skrevet

Har gjort dette selv lenge, men det blir litt nupper og inngrodde hår... har noen tips mot dette? :)

Det funker forresten utrolig bra, det gjorde sabla vondt i begynnelsen, men så vokser det mindre iog mindre og det gjør min dre vondt for hver gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...