AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Er det lov å spørre om hvor ofte dere andre prøvere har sex? I en travel hverdag er det ikke alltid like lett å få det til så ofte som man kanskje ønsker, og med ustabile sykluser, som jeg har, er det heller ikke bare å satse på mye sex kun ei uke. Før vi begynte å prøve hadde vi ca 1-2 ganger i uka. Nå etter vi ble enige om å prøve har det blitt mer, men er allikevel redd for at vi fort kan bomme på eggløsning, da det kan gå flere dager mellom hver gang. Det beste hadde jo vært om det klaffet uten å måtte styre med tester og temping, men synd å gå glipp av eggløsning når jeg først har den, pga for sjeldent sex🙈 Anonymkode: c5dae...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 det varierer veldig hos oss. Noen uker har vi sex 1 gang, mens andre uker har vi hver dag. Men sånn i gjennomsnitt har vi kanskje sex 3-4 ganger i uka. Har også uregelmessige sykluser så vanskelig å sikte seg inn på ca eggløsning... vi har aldri sex for vi «må». Selv om barneønsket er STORT ønsker ingen av oss å måtte, det skal være lystbetont! Anonymkode: 9d630...855
frk.Sanna Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 (endret) Ca hver 2-3 dag har vi sex stort sett alltid. Jeg temper og har stålkontroll over syklusen min, så det er ikke noe stress☺️ Endret 5. august 2018 av frk.Sanna
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Vi har hver dag de dagene kalenderen viser middels sjanse for eggløsning 🙈 jeg temper ikke, tar ikke EL-tester, men bruker bare app som gir sånn ca peiling på når EL er. Nå er vi bare i PP1, så det blir nok mindre etterhvert. Det er jo ikke noe gøy med "pliktsex" og i hvertfall ikke i lengden. Vi holdt på sånn i 3 måneder med forrige barn, og på PP4 var vi så lei av pliktsex og av å følge med på kalenderen, og da klaffet det søren i meg🙈 Anonymkode: 13ed1...7ed
frk.Sanna Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 (endret) 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har hver dag de dagene kalenderen viser middels sjanse for eggløsning 🙈 jeg temper ikke, tar ikke EL-tester, men bruker bare app som gir sånn ca peiling på når EL er. Nå er vi bare i PP1, så det blir nok mindre etterhvert. Det er jo ikke noe gøy med "pliktsex" og i hvertfall ikke i lengden. Vi holdt på sånn i 3 måneder med forrige barn, og på PP4 var vi så lei av pliktsex og av å følge med på kalenderen, og da klaffet det søren i meg🙈 Anonymkode: 13ed1...7ed Bare et tips, men jeg får EL 4/5 dager etter det appen sier☺️ Endret 5. august 2018 av frk.Sanna 1
Forever22 Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 den mnd jeg ble gravid hadde vi kun sex en gang. tok el test samme dag som var negativ så gudene må vite hvor lenge disse svømmerne hans har levd 😛 vi hadde hatt ubeskyttet sex i 3 år uten å bli gravid, og vipps så satt den 😄
frk.Sanna Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 56 minutter siden, Forever22 skrev: den mnd jeg ble gravid hadde vi kun sex en gang. tok el test samme dag som var negativ så gudene må vite hvor lenge disse svømmerne hans har levd 😛 vi hadde hatt ubeskyttet sex i 3 år uten å bli gravid, og vipps så satt den 😄 Oi men så utrolig bra. Kanskje det hjalp med å ha lite sex og at mannen har litt dårlig sædkvalitet? Prøvde dere mye tidligere?
Forever22 Skrevet 7. august 2018 #8 Skrevet 7. august 2018 34 minutter siden, frk.Sanna skrev: Oi men så utrolig bra. Kanskje det hjalp med å ha lite sex og at mannen har litt dårlig sædkvalitet? Prøvde dere mye tidligere? ja, tror han har hatt dårlig sædkvalitet. Vi prøvde ikke aktivt, det gikk veldig opp og ned.. noen mnd testet jeg etter el og vi traff den men ble aldri gravid... men plutselig 🙈
frk.Sanna Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 7 minutter siden, Forever22 skrev: ja, tror han har hatt dårlig sædkvalitet. Vi prøvde ikke aktivt, det gikk veldig opp og ned.. noen mnd testet jeg etter el og vi traff den men ble aldri gravid... men plutselig 🙈 Ok, men det er jo fantastisk at dere plutselig fikk det til👏🏻❤️
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #10 Skrevet 7. august 2018 Man sier at det optimale er annenhver dag. For da er kvaliteten best. Hver dag kan føre til at det er få aktive svømmere, og mer væske. Men det har lite å si, så lenge man har et tilnærmet normalt sexliv. Sperm lever i opp til 5 døgn. Og egget lever i ett døgn. Så det skal en del til å bomme måned på måned.. Anonymkode: 18957...e60
prettylittlemisfit Skrevet 8. august 2018 #11 Skrevet 8. august 2018 Har egentlig sex når vi har lyst, men det meste er 3 dager uten, utenom når han er ute på jobben. Så kanskje 4-5 ganger i uka.
Febmamma Skrevet 8. august 2018 #12 Skrevet 8. august 2018 Stort sett hver dag . Men han reiser en del i jobben så hender det blir en dag med opphold eller to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå