AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Jeg sover best i gjestesenga til foreldrene mine. Den senga er SÅ god og sover som en stein. En dyr seng som jeg ikke har råd til. Må ta til takke med billig senga mi fra IKEA Hvor sover du best hen? Anonymkode: 197fd...fff
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Min egen, etter at jeg kjøpte ny for syv år siden. Den er fra IKEA, men av de dyrere. Veldig god overmadrass også. Anonymkode: a57cb...de0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Stort sett min egen, og mannen er hjemme, det er den aller beste senga. Dyr, bred, kjøpt for å passe størrelse og vekt på hver av oss. Men sover lengst og tyngst når jeg er på besøk i fritidseiendommen til foreldrene mine. Ikke verdens beste seng. Men har nok noe med at jeg slapper fullstendig av, vet at de står klar med frokost uansett når jeg våkner, og at jeg ikke trenger å gjøre noe hele dagen. Anonymkode: 8e981...2b2
smalls Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 I min egen seng og senga på hytta. Viktig at du har en god overmadrass. Sov skikkelig dårlig i gjestesenga til søsteren min. En gammel sofasofa. Steinhard og følte jeg sov på en planke. Ble bedre da hun fikk kjøpt en god overmadrass da. 1
Lycka Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 (endret) I min egen 😊 Har en relativt dyr, regulerbar seng. Sover aldri så godt noe annet sted som der 😴 Endret 5. august 2018 av Lycka 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Hjemme i min egen seng, med mine puter og dyner. Jeg liker at det er tak vindu, så jeg får kald luft på meg når det blåser, og at jeg kan se månen og stjernene om natten hvis jeg ikke får sove. Anonymkode: 5d237...512
-Missi- Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 Hjemme i min egen seng, den er gammel og utslitt men den er min og det er hjemme. På hytta sover jeg også godt, der har jeg bedre seng og ingenting jeg må stresse med om morningen, har vindu åpent og får frisk fjell luft inn. Når jeg tenker meg om er nok hytta nr 1 men senga mi hjemme en god nummer 2 1
Gjest Stella Rose Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 Hjemme i min egen seng. Sover jeg borte sover jeg nesten alltid dårlig spesielt første natta.
Snuppah00 Skrevet 5. august 2018 #9 Skrevet 5. august 2018 (endret) Som alle andre, min egen seng. Helt standard dobbelseng, men god å sove i 😊 Sover nesten alltid dårlig andre plasser 🙄 Da er det herlig å komme hjem til egen seng og få sove godt igjen. Endret 5. august 2018 av Snuppah00
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #10 Skrevet 6. august 2018 I min egen seng, alene. Har innsett at om jeg skal ha kjæreste igjen kommer jeg til å dø av søvnmangel, sover så dårlig med noen ved siden av meg (om de da ikke sover musestille, hvilket jeg ikke har opplevd enda). Tror det må ha kommet med alderen, jeg sov da vitterlig greit (men ikke kjempegodt) da jeg hadde samboer for noen år siden. Hotell bruker også å gå greit om senga er god. Anonymkode: 99add...ddc 1
Gjest Overrasket Skrevet 6. august 2018 #11 Skrevet 6. august 2018 Jeg sover best i sovepose i et telt langs kysten, der jeg ligger sånn til at jeg hører havet hele natten.
Mkigjen Skrevet 6. august 2018 #12 Skrevet 6. august 2018 Nå som det har vært så varmt, ute på terassen 1
wizwitch Skrevet 6. august 2018 #13 Skrevet 6. august 2018 I deilige hotellsenger og helst med kjæresten min 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #16 Skrevet 6. august 2018 Hjemme hos meg selv, i min egen seng. Skulle hatt ei litt bedre pute, men senga er akkurat passe myk. Hadde kanskje sovet enda bedre ved å bytte ut overmadrassen, den sklir en del. Anonymkode: fd132...10a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #17 Skrevet 6. august 2018 Sammen med kjæresten min i senga hans. Kan legge meg i 12-tida på natta og sove sammenhengende til 12 på dagen om jeg ikke blir vekt. Hjemme kan jeg legge meg klokka 4 på natta og likevel våkne og stå opp klokka 8 helt av meg selv. Anonymkode: 8a225...d4d
chouette Skrevet 6. august 2018 #18 Skrevet 6. august 2018 Gjestesengene på mammas hytte, og generelt Scandic 😅 Min egen er noe billig skjevt IKEA-drit.
Ilovemilkshake Skrevet 6. august 2018 #19 Skrevet 6. august 2018 Klarer å sove godt for som helst, MEN det aller beste er hjemme i min egen seng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå