Gå til innhold

Krise at jeg skrev dette til tinderdaten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på besøk hos besteforeldrene mine i stad. Jeg har en homofil bestekompis, og bestemor har nå begynt å spøke om at jeg kanskje kan omvende ham. Tror hun synes det er på tide at jeg får en ny kjæreste etter å ha vært singel et års tid. 

Snappet i stad et bilde av kaffekoppen og siterte bestemor: "Du kan ikke få *** til å skifte fil, da?" ... nederst i snappen skrev jeg "... Desperat på mine vegne, altså 🙈"

Sendte denne til noen venninner, men også tinderdaten. Fikk ikke noe "svar" fra noen, men ble litt stresset over at jeg ikke fikk et "Haha" en gang fra han jeg er begeistret for. Var det krise at han fikk den snappen? Jeg føler jo selv det kom godt frem at JEG ikke er desperat. 

Anonymkode: 0a293...ab2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig kleint... 

Anonymkode: d9a2c...7a3

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ehh....den var ikke særlig morsom da👎

Anonymkode: 8eeae...910

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvironi er bra!

Anonymkode: 0a6ee...d40

• Liker 1
Gjest Cathe.
Skrevet

Nei, herlighet. Det var vel ikke noe galt med det? Synes det var et morsomt forslag, jeg. Og som vedkommende over sier: Det vitner om selvironi, det tror jeg er en bra ting.

Og strengt talt var det jo ikke noe særlig å svare på. Slapp helt av, du. :)

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig kleint... 

Hvorfor kleint? 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Cathe. skrev:

Nei, herlighet. Det var vel ikke noe galt med det? Synes det var et morsomt forslag, jeg. Og som vedkommende over sier: Det vitner om selvironi, det tror jeg er en bra ting.

Og strengt talt var det jo ikke noe særlig å svare på. Slapp helt av, du. :)

Takk for "støtten". 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kleint? 

Jeg syns det var kleint. Ikke sikkert han syns det. Men jeg fant det ikke morsomt 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sende den til tinderdaten? Dere kjenner hverandre knapt. Jeg hadde iallfall begynt å lure hvis daten min sendte noe sånt til meg.

Anonymkode: 34e57...62c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvironi er bra!

Anonymkode: 0a6ee...d40

Er du mann eller dame? :)

Jeg er opptatt av å vise at jeg ikke orker å ta meg selv så høytidelig. 

Skrevet

Det var ingenting galt i den snappen. Jeg hadde nok flirt litt. Men sannsynligvis ikke svart, jeg er jævlig sløv til å respondere på snapchat. Så ikke sikkert det er noen krise at han ikke svarte heller?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, estrella skrev:

Det var ingenting galt i den snappen. Jeg hadde nok flirt litt. Men sannsynligvis ikke svart, jeg er jævlig sløv til å respondere på snapchat. Så ikke sikkert det er noen krise at han ikke svarte heller?

Takk for støtten! Godt å høre at _noen_ ser humoren/har samme humor som meg. Er ikke alle slike "generelle" snapper han svarer på, men så fortsetter vi som fø allikevel. Så neida, sikkert ikke krise at han ikke svarte vil jeg tro. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke den var noen krise, men jeg synes ikke den var veldig morsom heller. Den har nok ikke så mye å si - enten liker han deg veldig godt allerede, eller så gjør han ikke det.

Jeg sluttet med snap rett og slett fordi jeg synes det er så håpløst mtp. dating og all forvirringen. Du får bare smøre deg med tålmodighet.

Anonymkode: e5daf...131

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke den var noen krise, men jeg synes ikke den var veldig morsom heller. Den har nok ikke så mye å si - enten liker han deg veldig godt allerede, eller så gjør han ikke det.

Jeg sluttet med snap rett og slett fordi jeg synes det er så håpløst mtp. dating og all forvirringen. Du får bare smøre deg med tålmodighet.

Anonymkode: e5daf...131

Nei, var kanskje morsomst i "nuet" og noe intern. Det viktigste er allikevel at det ikke er unisont "krise". Da senker jeg skuldrene litt igjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer aldri når jeg ikke skjønner en dritt av hva det handler om.

Anonymkode: 2d2a9...fb4

Skrevet

Jeg hadde ledd og svart positivt, i det minste!

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på besøk hos besteforeldrene mine i stad. Jeg har en homofil bestekompis, og bestemor har nå begynt å spøke om at jeg kanskje kan omvende ham. Tror hun synes det er på tide at jeg får en ny kjæreste etter å ha vært singel et års tid. 

Snappet i stad et bilde av kaffekoppen og siterte bestemor: "Du kan ikke få *** til å skifte fil, da?" ... nederst i snappen skrev jeg "... Desperat på mine vegne, altså 🙈"

Sendte denne til noen venninner, men også tinderdaten. Fikk ikke noe "svar" fra noen, men ble litt stresset over at jeg ikke fikk et "Haha" en gang fra han jeg er begeistret for. Var det krise at han fikk den snappen? Jeg føler jo selv det kom godt frem at JEG ikke er desperat. 

Selvironi og humor er flott. Dessverre så hadde du ikke fått noe "haha" her - 

1. For en unaturlig dialog du har med bestemoren din.

2. De fleste hetrofile menn får helt andre tanker enn "haha, så moro! " av at en hetrofil dame skal ha skal ha sex med en homofil.

Bestemoren din kan heller kke være særlig oppdatert på sykdommer blant homofile.

AnonymBruker
Skrevet

Ha litt guts da, hvis jeg hadde sendt noe jeg ikke fikk svar på så hadde jeg syntes fyren var en løk, ikke begynt å tvile på meg selv. Man skal få være seg sjøl og ha sin egen humor selv om man dater.

Med det sagt så har snapchat null valuta for meg, så jeg hadde aldri havnet i denne dustete situasjonen. Strut!

Anonymkode: 1c1a8...af8

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke humoren:s

Anonymkode: bcc07...82d

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha litt guts da, hvis jeg hadde sendt noe jeg ikke fikk svar på så hadde jeg syntes fyren var en løk, ikke begynt å tvile på meg selv. Man skal få være seg sjøl og ha sin egen humor selv om man dater.

Med det sagt så har snapchat null valuta for meg, så jeg hadde aldri havnet i denne dustete situasjonen. Strut!

Anonymkode: 1c1a8...af8

Det er egentlig den holdningen jeg har gått inn med. Får forsøke å holde på den. Liker han meg ikke, så liker han meg ikke 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...