Gå til innhold

samurai vs rampant rabbit


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

ser at tingeling m. fl. roser vibratoren rampant rabbit (evt pearl rabbit - visstnok samme sak) opp i skyene i et tidligere innlegg her, og samuraien er jo en gammel schlager :P

noen som har prøvd begge og har preferanser?

selv om samuraien har vært både trofast og deilig en stund, så har jeg lyst på et nytt leketøy... og ikke minst noe som bråker mindre! er nesten redd at naboene skal spørre om jeg "vennligst ikke kan slutte å bruke drillen så mye på kvelds- og nattestid"... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verdande
noen som har prøvd begge og har preferanser?

*vifte med lanken*

Jeg foretrekker Samurai, fordi: Jeg synes den har bedre klitorisstimulator, den har fjernkontroll på selve apparatet, og vibrerer etter min mening bedre, og virker langt mer solid enn RR, som jeg synes er litt for myk på både den ene og den andre måten. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kevin, kanskje fordi det er så kort fra mykhet til slapphet? :lol:

verdande, takker for konstruktiv tilbakemelding!

.....men det ser ut til at det blir en prøvetur med rabbiten likevel! luftet lysten på nytt leketøy over telefon med elskeren min (som bor i trøndelag - jeg er dårlig på geografi... :-? ) og i dag lå det jammen meg hentelapp fra ertotikknett i posten, merket "gave".... :P

*ut og kjøpe batterier og ringe trøndelag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lurer fælt på hva du syntes om denne rabbit vibratoren "Liten" Du får teste den for oss andre og er den bra, får jeg invistre i en :oops:

Hvor er den kjøpt og hva koster den???

Hilsen Lille nyskjerrige Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

promillesyklet rundt alle 7 eleven på frogner i går kveld for å finne rett type batterier og dro hjem for å prøve med en forventningsfull giver i andre enden av telefonen.... :)

men må si meg fullstendig enig med verdande!

Jeg foretrekker Samurai, fordi: Jeg synes den har bedre klitorisstimulator, den har fjernkontroll på selve apparatet, og vibrerer etter min mening bedre, og virker langt mer solid enn RR, som jeg synes er litt for myk på både den ene og den andre måten.    :briller:

rabbit'en var ok, men mer som kos enn til å nå de helt store høydene med - da kom samuraien frem igjen! :lol:

men det plusset skal rabbit'en ha - den var utrolig stillegående! samuraien min høres ut som et høytrykksborr.... :-? fant imidlertid et tips på erotikknett.no (de som selger rabbit'en) om at det å surre papir rundt batteriene visstnok skal hjelpe på bråket på mange vibratorer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...