Gjest Lilleulv Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Hva er det med folk og makrell i tomat? hvis jeg spiser én brødskive med det på i lunsjen på jobb så griner alle på nesa og roper æææææææææsj!! de synes det både ser jævlig ut, lukter og smaker jævlig. jeg synes det er umodent jeg. Det er jo godt!!! Jeg er ikke så utrolig kresen når det gjelder mat, og om det lukter ekkelt det bryr jeg meg mindre om. greit nok at det ser ut som en blanding mellom flykræsj og bestemors siste, men er det mulig og rope æsj HVER dag liksom??? :-?
Elbereth Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 Helt enig! Utrolig umodent å kommentere det høylydt hver gang! Som om salami med majones gir noe bedre visuelt inntrykk, for ikke å snakke om ånden i etterkant... Makrell i tomat er kjempegodt, men det må være Stabburets og den må være hel, ikke hakket. Den på tube spiser ungene, men jeg synes ikke den er noe god.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 men er det mulig og rope æsj HVER dag liksom??? :-? Dette har jeg også fundert på....tror de at vi flykræsj-spiserne kommer til å slutte og spise det hvis de sier det mange nok ganger? (Jeg hater salami og salami-ånde, men jeg holder da kjeft om folk spiser det,..)
Plym Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 Det er uhøflig å si æsj til andres mat. Barnslig!
Jens Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Måtte rett ned i kantina og lage meg en blings med makrell i tomat, da jeg leste overskriften!! nam!!! Og de menneskene som roper æsj, er ofte de som sitter med LUNGEMOS på brødskiven.................
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Liker det ikke jeg, men jeg synes det lukter og ser godt ut faktisk.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Makrell i tomat er kjempegodt! Men jeg spiser det bare hjemme, fordi det LUKTER. Kan virkelig lukte at folk har spist det, flere timer etterpå...
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Jeg spiser makrell i tomat nesten hver eneste dag, og aller mest på jobb. Lukta er ikke akkurat blomster, men ærlig talt
Arkana Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Ja, det har jeg også lurt på. Jeg kan ikke utstå lukten av makrell i tomat (men spiser det selv, bare når den er fersk, etter 4 timer i matpakken lukter det pyton) eller blåmuggost for å nevne noe, men det kunne ikke falle meg inn å påpeke dette til dem som spiser det. :o
Grooo Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 Eneste gangene jeg har klikket på makrell i tomat var hver gang min tidligere sjef hadde smurt skiver med makrell til lunch og satte tallerken og kniv med masse makrell på i oppvaskmaskinen på fredag og maskinen ble stående igjennlukket til mandag. Da holdt man på å daue når man åpnet døra... Fatter ikke hva som var vanskelig med å skylle av kniven eller å sette på maskinen...
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Jeg spiser det ikke på jobb selv, nettopp på grunn av lukten. Men å kommentere at andre gjør det, eller enda verre si "æsj" til andres mat vil jeg ALDRI gjøre!! (Det er mange på jobben min som har det på maten, og ingen som kommenterer det, bare så det er sagt!)
Annie Skrevet 10. mars 2005 #13 Skrevet 10. mars 2005 ER det bare jeg som syns det lukter godt av makrell i tomat? :o
-Fisken- Skrevet 10. mars 2005 #14 Skrevet 10. mars 2005 ER det bare jeg som syns det lukter godt av makrell i tomat? :o Det lukter da i alle fall ikke vondt, synes nå jeg. Selv har jeg alltid to knekkebrød med på skolen. Ett med salat, skinke og paprika, og et med enten tunfisk eller makrell i tomat. Jeg gir langt f i hva andre måtte mene om maten min. Men foretrekker den opphakkede makrell i tomaten. DEn på tube er perfekt.
Gjest Litjmæ Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Helt enig med deg Lilleulv, det lukter da ikke så ille? Personlig synes jeg kaviar og egg er mye verre - eller hvitløk da, for den delen. Tyggis er en fin ting for akkurat det siste Spis det du liker!
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2005 #17 Skrevet 16. mars 2005 Makrell i tomat er kjempegodt! Men jeg spiser det bare hjemme' date=' fordi det LUKTER. Kan virkelig lukte at folk har spist det, flere timer etterpå...[/quote'] Samme her. Datteren min er også glad i det. Da hun gikk på barneskolen så hendte det at hun hadde det på nista. Etter en del kommentarer fra medelever, så ble det slutt på makrell i tomat på nista.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 16. mars 2005 #18 Skrevet 16. mars 2005 Nå er jeg glad for at jeg har makrel i tomat i kjøleskapet :D NAM NAM NAM!! Nå tror jeg at jeg må spise :D
Gjest LoisLane Skrevet 16. mars 2005 #19 Skrevet 16. mars 2005 Jeg HATER makrell i tomat. Ungene mine elsker det, alle fire, og det er jo flott. Heldigvis har jeg sluttet å brekke meg når jeg smører på... Det kunne allikevel ikke ramle meg inn å hyle æsj eller noe annet barnslig når de eller andre mennesker sitter og spiser det. Du har helt rett, Lilleulv, det er umodent!
søndagsengel? Skrevet 17. mars 2005 #20 Skrevet 17. mars 2005 Jeg synes ikke makrell i tomat lukter vondt når jeg spiser det selv, men når noen andre spiser det så jeg kjenner lukten mens jeg selv spiser noe annet, så synes jeg ikke det lukter godt... (kommenterer det så klart ikke). Lurer på om den sterke lukten har innvirkning på smaksløkene? Jeg har alltid reagert veldig på lukten av peanøttsmør, da...men kommenterer ikke det heller,altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå