Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #21 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg skulle egentlig bli oppkalt etter min mormor som heter signe. Hun ville jeg skulle hete signe-lill, mens mine foreldre ville ha linn-signe. Men for å tilfredstille min mormor ble de enige om signe-lill. Da de snakket med presten og sa hva jeg skulle hete, såg han opp på min to meter høye far og sa: " er dere sikker på at hun skal hete lill-signe? Hun har jo en stor far, og tenk om hun blir stor etter han." Min mor ble da så frustrert og ba presten stryke navnet og heller sette opp Vivian. Og det ble det da, Vivian, til min mormors store forergelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 10. mars 2005 #22 Del Skrevet 10. mars 2005 Kjenner en som heter Else-Lill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 10. mars 2005 #23 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg kjenner ei som heter Signe Lill. Beste forslag hittil. Må si at mange av Lill-kombinasjonene glir fort ut av øret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibs Skrevet 10. mars 2005 #24 Del Skrevet 10. mars 2005 Lill Frid synes jeg er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 10. mars 2005 #25 Del Skrevet 10. mars 2005 Hanne Lill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 11. mars 2005 #26 Del Skrevet 11. mars 2005 Min gamle 1. klasse lærer het Lill Helen.. Nydelig navn syns jeg. Nå var læreren nydelig også da..hehe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 17. mars 2005 #27 Del Skrevet 17. mars 2005 Tove-Lill heter en venninne av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå