Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har tatovert på foten som vil dele litt erfaring? Min største bekymring er at det skal være for vondt, så jeg ikke vil klare å fullføre. Ønsker et motiv som da vil dekke mesteparten av foten. Har ingen tatoveringer fra før, så jeg aner ikke hvordan det kjennes ut i det hele tatt. Er det noen måte jeg kan teste smerteterskelen min på (som jeg tror er helt normal)?

Anonymkode: 97461...f34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig snytes jeg foten var blant det vondeste jeg har tatt (jeg har over hele armen/lår/rygg/rumpe)

Anonymkode: d3fc1...4c8

Skrevet

Foten er den verste plassen på kroppen jeg har fått tatovert, og jeg har på tatoveringer på både rygg, armer og leggene. Albuen er lett å takle i forhold (full sleeve). Jeg må farge opp ene foten, og andre skal bli cover-up etter hvert, og jeg kvier meg noe forferdelig allerede..

MEN.. Vi har alle ulik smerteterskel, så for deg trenger det ikke nødvendigvis å gjøre så veldig vondt, men det vet man ikke før man har prøvd 😊 Størrelsen er en ting, men spørs hvor detaljert den skal være - der det avhenger litt av hvor lang tid det kan ta og hvor mye dybde du skal ha i det.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig snytes jeg foten var blant det vondeste jeg har tatt (jeg har over hele armen/lår/rygg/rumpe)

Anonymkode: d3fc1...4c8

Men var smerten på en måte at du hadde problemer med å fullføre? Ville du tatt samme plassering igjen nå som du vet?

18 minutter siden, Haugenjenta skrev:

Foten er den verste plassen på kroppen jeg har fått tatovert, og jeg har på tatoveringer på både rygg, armer og leggene. Albuen er lett å takle i forhold (full sleeve). Jeg må farge opp ene foten, og andre skal bli cover-up etter hvert, og jeg kvier meg noe forferdelig allerede..

MEN.. Vi har alle ulik smerteterskel, så for deg trenger det ikke nødvendigvis å gjøre så veldig vondt, men det vet man ikke før man har prøvd 😊 Størrelsen er en ting, men spørs hvor detaljert den skal være - der det avhenger litt av hvor lang tid det kan ta og hvor mye dybde du skal ha i det.

Colorful Cute Birds Tattoo On Girl Foot

Jeg har tenkt plassering og ca størrelse som dette (men litt annet motiv og uten farger). Har også tenkt mer detaljert, men ønsker å prate med tattovøren før jeg lager et alt for klart bilde. Det ville jo være veldig kjipt å ha en kvartferdig tatovering, fordi smerten er for stor.. 

AnonymBruker
Skrevet

Husk at tatoveringer på føttene er veldig utsatt for slitasje ;) 

Anonymkode: eef17...cc1

Skrevet

Vondteste jeg har opplevd, og jeg har et lite motiv. Ville ha prøvd ut først med noe mindre. For jeg hadde ikke klart så stor tatovering

AnonymBruker
Skrevet
On 8/5/2018 at 2:08 PM, AnonymBruker said:

Men var smerten på en måte at du hadde problemer med å fullføre? Ville du tatt samme plassering igjen nå som du vet?

Colorful Cute Birds Tattoo On Girl Foot

Jeg har tenkt plassering og ca størrelse som dette (men litt annet motiv og uten farger). Har også tenkt mer detaljert, men ønsker å prate med tattovøren før jeg lager et alt for klart bilde. Det ville jo være veldig kjipt å ha en kvartferdig tatovering, fordi smerten er for stor.. 

Jeg skulle ha tatoveringer på begge føttene, men ga meg etter den første... 

Anonymkode: 33687...a68

AnonymBruker
Skrevet

ÆSJ! FY for noen ekle og ustelte tånegler

Anonymkode: 3ed96...48d

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer på føttene slites veldig fort dessverre... Hadde vurdert en annen plass hvis jeg var deg! 

Anonymkode: afd03...d10

AnonymBruker
Skrevet

Hva med under/bak ankelen og et lite stykke opp på leggen? 

Anonymkode: 4e103...560

AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig vondt, og tatovøren sa oversiden av foten er det verste stedet å ta tatovering på smertemessig. Jeg overlevde dog selv om jeg et par ganger måtte spørre om han snart var ferdig. 

Anonymkode: 72331...b8d

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at tatoveringer på føttene er veldig utsatt for slitasje ;) 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tatoveringer på føttene slites veldig fort dessverre... Hadde vurdert en annen plass hvis jeg var deg! 

Anonymkode: afd03...d10

Har dere tatoveringer på føttene selv, siden dere mener dette?

Min (samme plassering som på bildet ovenfor) er nemlig like fin som for 10 år siden :)

Anonymkode: 84b92...db7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere tatoveringer på føttene selv, siden dere mener dette?

Min (samme plassering som på bildet ovenfor) er nemlig like fin som for 10 år siden :)

Anonymkode: 84b92...db7

Jeg har. Tok for ca 6 måneder siden, og er allerede litt slitt vekk. Fikk også beskjed der jeg tok det om at det ikke er garanti på tatoveringer på føttene fordi det er et såpass utsatt område;)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...