AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg har en eks som jeg har kjent i 15 år. Vi var sammen et års tid og har vært venner siden og vært utrolig mye sammen (feiret jul og bursdager sammen i alle år) Jeg har ikke noe særlig familie så jeg setter stor pris på han. Noen ganger hatt sex men ikke noe regelmessig. Han er min beste venn og jeg er veldig glad i han. Jeg vil virkelig at vi skal være kjærester men problemet er at jeg kan tenner bra på han men jeg er ikke sånn kosete med han som jeg kanskje burde som en kjæreste. Har vært mer kjærlig med andre jeg har vært med han. Er desverre litt sånn at når sexen er over så er jeg ikke så veldig kjærlig og da får jeg dårlig samvittighet. Men på alt annet matcher vi helt perfekt og min 18 år gamle datter elsker han også. Noen råd? Noen som har det på samme måte med tanke på at man ikke er så kosete? Anonymkode: 3c8fb...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 5. august 2018 #2 Del Skrevet 5. august 2018 Du tenner ikke så mye på en du ikke er sammen med. Høres helt normalt ut for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Del Skrevet 5. august 2018 6 minutter siden, Virrevirrevapp skrev: Du tenner ikke så mye på en du ikke er sammen med. Høres helt normalt ut for meg. Er det så vanskelig å lese hele innlegget og sette et spørsmål inn i en emosjonell kontekst, så er det vel bare å la være å svare? Ts, du tenner jo på han. Dropp dårlig samvittighet for å ikke være så kosete. Anonymkode: d37bc...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hutula1 Skrevet 5. august 2018 #4 Del Skrevet 5. august 2018 Du har tydeligvis dannet deg en rolle om hvordan er kjæreste bør være, men som du selv ikke klarer å fylle. Hva med å forandre denne rollen til noe som faktisk er reellt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 5. august 2018 #5 Del Skrevet 5. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det så vanskelig å lese hele innlegget og sette et spørsmål inn i en emosjonell kontekst, så er det vel bare å la være å svare? Ts, du tenner jo på han. Dropp dårlig samvittighet for å ikke være så kosete. Anonymkode: d37bc...cb6 Jeg setter det inn i en emosjonell kontekst. Det er helt vanlig å bare ville ha sex og ikke kose med en sex-venn, som han jo er. Hun sier at hun vil at de skal være kjærester, men relasjonen de har, er jo ikke så veldig kjæresteaktig. Det er rett og slett veldig gode friends with benifits; har et vennskap hvor de også har sex en gang iblant uten kos etterpå. Hvorfor skal de forandre på noe som funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Del Skrevet 5. august 2018 1 time siden, Virrevirrevapp skrev: Jeg setter det inn i en emosjonell kontekst. Det er helt vanlig å bare ville ha sex og ikke kose med en sex-venn, som han jo er. Hun sier at hun vil at de skal være kjærester, men relasjonen de har, er jo ikke så veldig kjæresteaktig. Det er rett og slett veldig gode friends with benifits; har et vennskap hvor de også har sex en gang iblant uten kos etterpå. Hvorfor skal de forandre på noe som funker? Fordi han vil ha et forhold, noe også jeg vil! Jeg vil bo sammen med han også. Det er ikke så gøy å være alene i lengden. Jeg er godt voksen! Anonymkode: 3c8fb...b23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #7 Del Skrevet 5. august 2018 2 timer siden, Virrevirrevapp skrev: Jeg setter det inn i en emosjonell kontekst. Det er helt vanlig å bare ville ha sex og ikke kose med en sex-venn, som han jo er. Hun sier at hun vil at de skal være kjærester, men relasjonen de har, er jo ikke så veldig kjæresteaktig. Det er rett og slett veldig gode friends with benifits; har et vennskap hvor de også har sex en gang iblant uten kos etterpå. Hvorfor skal de forandre på noe som funker? Det bestemmer de da helt selv! Hun spurte ikke deg om du synes hun burde. Så hvorfor skal du svare på det? 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han vil ha et forhold, noe også jeg vil! Jeg vil bo sammen med han også. Det er ikke så gøy å være alene i lengden. Jeg er godt voksen! Anonymkode: 3c8fb...b23 Nettopp. Da synes jeg dere skulle gå for det, og ikke la dere hindre av hva andre måtte si. Anonymkode: d37bc...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #8 Del Skrevet 5. august 2018 2 timer siden, NySnakk skrev: Du har tydeligvis dannet deg en rolle om hvordan er kjæreste bør være, men som du selv ikke klarer å fylle. Hva med å forandre denne rollen til noe som faktisk er reellt? Enig! Anonymkode: d37bc...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #9 Del Skrevet 5. august 2018 Så bli kjærester da. Anonymkode: 34ec9...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 5. august 2018 #10 Del Skrevet 5. august 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han vil ha et forhold, noe også jeg vil! Jeg vil bo sammen med han også. Det er ikke så gøy å være alene i lengden. Jeg er godt voksen! Anonymkode: 3c8fb...b23 Men da kan dere vel bli sammen, da, hvis begge vil det. Problem solved. Å flytte sammen er det vel heller ingen som hindrer dere i. Dere bestemmer selv hvor ofte dere vil ha sex, kose etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå