Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg tenkte det var mest fornuftig. Kanskje høre med noen som har erfaring eller høre hva folk tror og synes om saken. Fordi jeg tenkte at hvis jeg skulle bli misslykket eller komme opp i trøbbel fordi jeg handlet etter viljen, så hadde jeg fortjent det. 

Nå sitter jeg her, og føler bare keg har gått glipp av mye. Stengt av masse følelser fordi jeg skulle være en av de sterke som styrte følelsene mine, og ikke en av de naive som handler på følelser. Men det ble tydeligvis ikke bedre av dette... jeg føler meg tom og litt isolert. Folk vet ikke hvem jeg er. Jeg er bare en drit kjedelig person som tar råd fra andre....de kjedelige og fornufitge rådene. Missunner så mennesker som tør prøve det DE vil, de er så åpne og frie. 

Hva feiler det oss som alltid må høre med alle andre? Føler liksom bare jeg har latt være ting for andres skyld. Men fra nå av har keg bare lyst å go faen i hva andre måtte mene og tenke.. 

Anonymkode: 8a6b4...30e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor skriver du et innlegg her på KG der du inviterer hvem som helst til å mene hva som helst om deg og ditt? 

Anonymkode: 15207...a96

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til!

Anonymkode: b1217...504

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er også ganske lettpåvirkelig. 

Du må bare slutte å spørre folk. Hvis du skal male en vegg, ikke spør hvilken farge. Ta den du vil ha og vis de heller veggen etterpå. Hvis du er usikker på om du skal være med på en sammenkomst fordi du er sliten, ikke spør noen andre hva de ville gjort. Bare gjør det som du tenker er riktig. :) og så fortsetter du og tilslutt blir du tryggere på deg selv, du forstår at du er smart og du klarer deg kjempe bra! Så når du har selvtilliten på plass så klarer du å gå i mot det andre mener, fordi du har erfart at du vet faktisk like mye som de andre :)

Anonymkode: 63c95...912

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor skriver du et innlegg her på KG der du inviterer hvem som helst til å mene hva som helst om deg og ditt? 

Typisk kg kverulering. 

Vet ikke, gadd ikke tenke på det. Få ut frust...

AnonymBruker
Skrevet

det er aldri lurt å høre på råd fra KG! her er det bare bitre kjerringer med lit for stort selvbilde

Anonymkode: 70aa0...591

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke dumt å lufte problemene sine, og å få ulike meninger om saken. Men til syvende og sist må du kjenne på hva som er riktig for deg selv i den situasjonen du står i. Dette er en øvelse som det kan ta en stund å mestre. Ta den lærdommen du har fått nå, med deg inn i neste vanskelige situasjon. Lytt til andre, men lytt aller mest til magefølelsen din.

Anonymkode: c13df...6ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du virkelig trenger råd, så er ikke kg stedet, ts. Fornuftige innspill drukner i sinna damer som mener altfor mye på andres vegne.

Anonymkode: 6e617...52f

• Liker 2
Skrevet

Man vet alltid selv hva man egentlig bør gjøre, men det drukner ofte i havet av alle andre sine meninger.

Jeg tenker at folk får mene det de ønsker å mene, men det kommer aldri til å påvirke meg. En rik erfaring fra barndommen når man handlet ut fra andre sine meninger og måtte stå til ansvar for det. Jeg syntes det var så ubehagelig å forsvare noe jeg ble påvirket av andre til å gjøre og hadde ingenting å komme med. Småting altså, men prinsippet veide tungt. Never again.

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang du vil gjøre noe, ikke snakk ok det, bare hopp i det :) Jeg forteller aldri folk om planene mine siden de skal mene så mye. 

Anonymkode: cfcb6...035

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk kg kverulering. 

Vet ikke, gadd ikke tenke på det. Få ut frust...

Dersom du vil endre noe ved deg selv må du jo ta aktive valg. Og kanskje ikke bli furten når noen utfordrer deg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du vil endre noe ved deg selv må du jo ta aktive valg. Og kanskje ikke bli furten når noen utfordrer deg. 

Du utfordrer ikke. Du kom bare med et spørsmål. Jeg ville ha erfaringer og råd. Men de med de med minst interessante svar blir mest aktive i en tråd. 

AnonymBruker
Skrevet
På 5.8.2018 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er også ganske lettpåvirkelig. 

Du må bare slutte å spørre folk. Hvis du skal male en vegg, ikke spør hvilken farge. Ta den du vil ha og vis de heller veggen etterpå. Hvis du er usikker på om du skal være med på en sammenkomst fordi du er sliten, ikke spør noen andre hva de ville gjort. Bare gjør det som du tenker er riktig. :) og så fortsetter du og tilslutt blir du tryggere på deg selv, du forstår at du er smart og du klarer deg kjempe bra! Så når du har selvtilliten på plass så klarer du å gå i mot det andre mener, fordi du har erfart at du vet faktisk like mye som de andre :)

Anonymkode: 63c95...912

Ja dette er kanskje et tegn på at jeg er lett påvirkelig. 

Er mulig jeg er det? Og alt ble mye verre etter jeg begynte å henge på kg. Jeg tenkte liksom at "jøss, er folk virkelig slik mot hverandre" når jeg leser her. Tenker liksom ikke så mye selv lenger føler jeg, men hører på hva andre erfarer og tenker at det blir lit for meg. Men jeg dras også mest mot det negative. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...