Gå til innhold

Sistema matboks - fornøyd til skolebarn?

Kardinal

Anbefalte innlegg

Barnet vårt skal begynne på skolen denne høsten og lurer på om noen av dere har denne matboksen fra sistema og om dere er fornøyde? Trur modellen heter Cube. Holder det lille begeret tett visst ein har yoghurt oppi f.eks? 

894ADF5A-A12D-4E3E-98DB-C5141E49D3BE.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke akkurat den boksen, men har de små begrene der og flere andre sistema-bokser. De runde småbegrene er helt tette og veldig fine til yoghurt :) Jeg er generelt fornøyd med sistema, boksene har vart i mange år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, så fine! Hvor kjøper man dem?

Anonymkode: 90aa8...a40

Så de på Coop Extra her forrige uke, men selges sikkert flere steder :)

Anonymkode: 7c8d8...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Har ikke akkurat den boksen,men flere andre Sistema-bokser. Er veldig fornøyd med dem.

Flaskene er lette og fine og enkle å drikke av,men tuten ble ganske fort ødelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi valgte denne, litt enklere varianten til en noe vimsete og småspist førsteklassing i fjor. Det funka veldig bra. På denne henger alle delene sammen, så ingenting ble bort. 

54592011_H.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mange av barna i barnehagen har denne, og den er veldig praktisk. Selges på Kitchn blant annet.

Anonymkode: 82e0b...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, så fine! Hvor kjøper man dem?

Anonymkode: 90aa8...a40

Fant de på en litt stor rema 1000 butikk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg herved angre😂 Stod i butikken å lurte på om den var like praktisk som den såg ut som. Trur nok vi går for en slik😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.8.2018 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Vi valgte denne, litt enklere varianten til en noe vimsete og småspist førsteklassing i fjor. Det funka veldig bra. På denne henger alle delene sammen, så ingenting ble bort. 

54592011_H.jpg

Den er og fin, men har sett at en del barn åpner boksen feil vei slik at maten faller ut.

Anonymkode: 4ef59...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er og fin, men har sett at en del barn åpner boksen feil vei slik at maten faller ut.

Anonymkode: 4ef59...2d2

Ah.... Ja, kan skjønne den. Men her har vi faktisk ikke opplevd det :) vi snakka/øvde et par ganger om at "brødskiva" skal opp - verre var ikke det. Unger er forskjellige da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker kun matbokser fra Sistema. De er de desidert beste. Alle slags typer bokser alt, etter hva slags og hvor mye mat man skal ha i, tåler oppvaskmaskin og er like fine selv etter årevis med daglig bruk og vask. De runde begrene holder tett ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående å åpne boksen feil vei. Vi merker alle matboksene våre og har satt lappen slik at når  den står rett vei står også boksen rett vei, enkelt for selv et barnehagebarn å se. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xxl fører så og si alle disse type matboksene, og billigste jeg har vært borti. Man får også med en contigo barneflaske om man kjøper dem helt firkanta cubene 👌🏼

Anonymkode: 1e6fc...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at noen prøver å reklamere litt over her, men påstanden er dessverre feil. Xxl fører ikke så og si alle typene, de fører faktisk bare noen svært få, og de er ikke de billigste heller. 

Anonymkode: 0c9f7...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xxl har et dårlig utvalg av Sistema, og ikke er de billigst heller. Min lokale Rema har faktisk bedre utvalg enn xxl. Ts, jeg har flere ulike Sistema produkter og er veldig fornøyd. Veksler mellom matboks uten rom, boks med flere rom, og en sånn som dette https://www.med24.no/sistema-breakfast-to-go-530ml?gclid=EAIaIQobChMI-Le7mIzn3AIVkqiaCh1sqwRnEAQYBCABEgLqQvD_BwE Har også en som er beregnet på suppe og kan varmes i micro, men det er nok ikke helt i førsteklassing skiktet. Obs pleier å åha godt utvalg, så har du dem i nærheten anbefaler jeg en tur innom, eller sjekk på nett. 

Anonymkode: 5e404...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...