Gå til innhold

Hva tenker du om offerfremstillingen av ungdommene på Kos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg har veldig lite sympati her, og heller synes synd på andre turister og lokalbefolkning. Klart de er unge og naive, men når flere ungdommer uttaler at det er bedre å slåss på Kos, pga konsekvensene det ville fått i Norge?

"Flere av dem som ble pågrepet vil ikke være med å feste eller ha det gøy, de vil bare hjem. De synes ikke det er noe gøy i det hele tatt, sier Winness Kloss."

Jeg vurderte Kos denne uken selv, men havnet i stedet på Rhodos. Veldig glad for en rolig ferie med mann og barn, i stedet for å bli holdt våken av nordmenn som ikke kan oppføre seg. 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har null sympati for dem. 

Anonymkode: ce233...60a

• Liker 25
Skrevet

Jeg reagerer også på den. De fortjener ikke å bli fremstilt som ofre. Det beste hadde vært om de fikk reise hjem i skam, for da hadde det kanskje fått en avskrekkende effekt.

Når har russen begynt å russe allerede sommeren før de skal uteksamineres, egentlig? Det virker som de fester non stop hele det året. Livet er en fest, liksom? Bortskjemte drittunger.

AnonymBruker
Skrevet

De ville ha en slosskamp og de fikk en slosskamp. Skjønner ikke hva de klager over.

Anonymkode: cb0df...88c

• Liker 6
Skrevet

Ios eller kos,forvirra

Skrevet

I starten av uka var det på Kos. 

Men seriøst. Flere av ungdommene er bare 17 år. Det har i flere år blitt advart mot festkultur og "sexkultur" på denne typen ungdomsturer.

Sannsynligvis er 99% sponset av foreldrene. Greit nok at foreldrene lar dem dra, men snakker de ikke med ungdommene sine? Om ting de må være forsiktige med, om ting de kan støte på? Og om at politiet på slike steder kan operere på andre måter enn i Norge?

Kjenner at jeg blir litt matt  her. Når 27 (?)ungdommer ødelegger ferien for hundrevis av andre turister, og i tillegg føler seg krenket.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

De er unge, men jeg har nå vært 17 selv, og så jævla idiot som de Hellas-ferieungdommene som lager bråk har jeg aldri vært. Det er selvfølgelig ikke noe synd på dem i det hele tatt. Ikke bare er de unge og dumme, hvilket man kunne tilgitt, de er jo egoistiske drittsekker i tillegg.

Anonymkode: 30a5a...6c1

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, hind skrev:

Jeg reagerer også på den. De fortjener ikke å bli fremstilt som ofre. Det beste hadde vært om de fikk reise hjem i skam, for da hadde det kanskje fått en avskrekkende effekt.

Når har russen begynt å russe allerede sommeren før de skal uteksamineres, egentlig? Det virker som de fester non stop hele det året. Livet er en fest, liksom? Bortskjemte drittunger.

Der sa du det. Jeg er 16 år og blir russ i år, allerede så begynner dem å feste,drikke å begynne alt for tidlig med å lage sine egne russesanger og russeslip/russedrakt. 

Anonymkode: b49c3...934

AnonymBruker
Skrevet

Drt virker som en del ungdommer i dagens samfunn gjennomfører videregående bare fordi de har lyst til å feire russ. Gjelder heldigvis ikke samtlige ungdommer da, men likevel alt for mange av dem. 

Begynner å bli noen år siden jeg var ferdig med videregående. Men for en del av de i klassen ble det VELDIG tydelig hvor de hadde prioriteringene sine. I flere skoletimer ringer mobiltelefoner, og elevene velger å forlate klasserommet for å ta den. Isteden for å bare skru av telefonen, og faktisk følge med i timene. Da var det ofte en eller annen fest eller "utflukt" som skulle planlegges. Selv midt i uken, med full skoledag dagen etterpå. :frkk:

Anonymkode: 18a01...3e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg at de har små peniser og er meget aggressive pga det. Og det mener jeg 100% seriøst. Ser det på jobb og, de mannfolka som er mest aggressive er de med minst tisselur. 

Anonymkode: 5253f...7da

AnonymBruker
Skrevet
På 5.8.2018 den 12.00, AnonymBruker skrev:

De er unge, men jeg har nå vært 17 selv, og så jævla idiot som de Hellas-ferieungdommene som lager bråk har jeg aldri vært. Det er selvfølgelig ikke noe synd på dem i det hele tatt. Ikke bare er de unge og dumme, hvilket man kunne tilgitt, de er jo egoistiske drittsekker i tillegg.

Anonymkode: 30a5a...6c1

Sånn er de fleste norske barn, er en grunn til at jeg ikke liker de.. møkkaunger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 8/5/2018 at 11:49 AM, Mkigjen said:

Ios eller kos,forvirra

Var vel på begge øyene.

Anonymkode: 1bba1...f51

AnonymBruker
Skrevet

Tøv. Er en så teit at en ruser seg sanseløst, må en ta konsekvensen av dette på egen kappe. Hvis de føler seg utrygge kan de være sobre.

Anonymkode: 84905...1a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser for meg at de har små peniser og er meget aggressive pga det. Og det mener jeg 100% seriøst. Ser det på jobb og, de mannfolka som er mest aggressive er de med minst tisselur. 

Litt som små hunder? 😂

Anonymkode: 6eb30...3d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du sett tisselurene til alle mannfolka på jobb?

Anonymkode: c7461...695

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blir selv russ dette skoleåret og jeg skjønner ikke hvordan medelever kan være så dumme og naive. 

Anonymkode: 9ebeb...164

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er foreldrene? Dette er fullstendig feil oppdragelse. Send de på bootcamp og la de få sin straff. Sett tur til syden til 20 års grense. Det er 21 år på kjøpe sprit. Lavmåls feiginger. 

Anonymkode: 859ff...4ce

• Liker 4
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er de fleste norske barn, er en grunn til at jeg ikke liker de.. møkkaunger. 

De fleste unge lager ikke bråk eller er egoistiske eller dumme drittsekker. Hva får deg til å tro det?

AnonymBruker
Skrevet

Drittunger! Og foreldrene: i beste fall skremmende naive, men antagelig heller ansvarsløse idioter som lar ungene få altfor mye av både penger og frihet.

Vi ferierer mye i Hellas, og sånt som dette gjør det flaut å være norsk turist der. Vi skyr selvsagt party-destinasjonene, men dog.

Og hva er denne greia med å sloss? Har det plutselig blitt en hipp aktivitet eller noe? Har de for lite problemer i livene sine, eller hva? Man skulle pusset en gjeng bolede torpedoer på dem, så skulle de fått kjent på juling, tenker jeg. Snørrunger.

Anonymkode: 6dc23...0b7

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...