Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd å få barn i ca 1,5år. Jeg ble gravid etter 8mnd, men fikk påvist MA på ultralyd i uke 12. Hvis det ikke klaffer denne måneden ønsker jeg å se om det er noen behandling som kan hjelpe oss. Vi vil ikke ta det gjennom det offentlige, for føler at vi har ventet lenge nok. Er det noen som kan anbefale gode klinikker i Oslo? Og hvordan er prosessen med dette? Merker at jeg ikke kan noe om veien videre :(

Anonymkode: f2c9e...9f6

Skrevet

Hei. Jeg har hatt behandling offentlig, men ønsker allikevel å gi deg noen ord siden ingen andre har svart deg.

Fertilitetssenteret - Jeg hadde en time hos Dr Holst i vinter, før jeg ble henvist til offentlige. Følte meg veldig velkommen, og synes han var en veldig dyktig gynekolog som var veldig profesjonell under undersøkelsen, og beroliget oss med at han var sikker på at vi skulle få det til med IVF (og det hadde han rett i). Blogger Helene Ragnhild (http://heleneragnhild.blogg.no/) har skryti hemningsløst av de, etter at de endelig lyktes med IVF. Blogger Mina Lunde (http://minalunde.blogg.no/) har uttrykt misnøye rundt klinikken, blant annet fordi de ikke har vært fleksible rundt undersøkelser i helg/helligdager, som man forventer hos en privat klinikk.

Hausken - Mange her inne på kg som har benyttet/benytter seg av de, og tror jeg utelukkende har hørt ros.

Lykke til med valget, og prosessen videre 💕

• Liker 2
Skrevet

Jeg har egentlig bare hørt positivt om både Hausken, Fertilitetssenteret og IVF-klinikken i Oslo, og tror man blir godt ivaretatt samme hvem man velger. Vi har vært veldig fornøyde med Fertilitetssenteret, fikk ei jente for noen måneder siden takket være dem. Det er bare å ringe og få en time for undersøkelser og å diskutere alternativer 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar begge to :)

Anonymkode: f2c9e...9f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...