Gjest Raggy Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Jeg har bestilt noen av hennes produkter. Noen som har brukt disse? Prisen var ganske høy så jeg har høye forventninger.. Får rens, peeling, tonic, solkrem, serum og en krem med a-vitamin
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Jeg har testet noe av hennes produkter. Noen er gode, og noen kunne jeg fint klart meg uten. Gentle daily wash, Rensen var OK, ikke noe bedre eller dårligere enn andre jeg har testet. Toneren hadde jeg høye forhåpninger til, men likte den ikke. Den gjorde ikke noe for huden min, og luktet gjær. Lukten var forferdelig. Jeg kastet den tilslutt, og jeg er slik at jeg hater å sløse og alltid må bruke opp produkter uansett, men denne klarte jeg bare ikke. TLC serum var faktisk utrolig god, men feil for min hudtype. Tørr hud vil nok elske denne. Og utrolig god om vinteren. TLC dagkrem mener det samme som om serumet, er nok utrolig god for enn tørr hudtype. Instant rescue mask var utrolig god. Fikk luksusfølelse av den, og var en flott pick-me-up maske for å friske opp huden. TLC masken var utrolig god. Den kunne reparere huden når den var stresset. Brukte den til og med på sønnen min når han ble solbrent. Den lindret, ga fukt, og roet ned huden kjempe bra når huden reagerte på noe. Kunne til og med bruke den på eksem uten at det svir. Men ser ikke ut som de selger denne lenger dessverre. Jeg har vært fall ikke funnet den. Det jeg utrolig nok likte mest fra hennes serie var mikrofiberkluter/votter til å rense huden med. De ga en bedre rens, lett å få av produkttester, lett eksfoliering uten å være for hard mot huden, og utrolig nok fjernet den all mascara ved bare bruk av vann, noe som er fantastisk for mine såre sensitive øyne. Anonymkode: 3737e...ac7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Glemte å nevne peelingen, Micro polish. Denne er nok god for en veldig lett peeling, eller veldig sensitive hudtyper, da dette var en peeling jeg tror alle kan bruke. Den var ikke «nok» for min hud. Men brukte den nærmest som en rens noen dager i uka for å bruke den opp. Anonymkode: 3737e...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå