AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Noen med IKM denne uken som ønsker å utveksle ord og symptomer? Hadde første mensdag 8 Juli, med eggløsning 27 Juli (Syklusdag 20). I dag er jeg 9 DPO, men om lutalfasen blir på 10-20 dager, tester jeg 6 eller 8 AUGUST. Hittil har jeg bare hatt litt stikkinger, kramper i beina og litt menssmerter. Kvalm etter måltid og når jeg drikker, men tror dette også har skjedd før mens. Veldig forberedt på mens. Anonymkode: 2225e...330
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Jeg har ikm på torsdag, men skal ikke teste før søndag om mensen ikke kommer. Mensen er noen ganger et par dager forsinket hos meg så her venter jeg litt over ikm før testing. Jeg har hatt superømme bryst siste uka og av og på med mensensmerter. Pleier ikke merke noenting før mensen plutselig er der så krysser fingrene for at dette kan bety en spire! Anonymkode: 28f9b...652
Prelunia Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Jeg har IKM fredag.. Og jeg skal ut med noen venninner på fredag, så tenker jeg tester dagen før med tidlig test.. Hvis ikke jeg skulle ut hadde jeg ikke testa før søndag, men må jo vite sånn med tanke på alkohol.. Jeg har stillinger i dag , og har hatt litt mer utflod enn jeg pleier før mens, men tror egentlig ikke jeg er gravid.. vi har hatt det så travelt denne mnd , så fikk bare hatt sex en gang i løpet av den fruktbare perioden.. Så skal litt til før at det klaffa..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikm på torsdag, men skal ikke teste før søndag om mensen ikke kommer. Mensen er noen ganger et par dager forsinket hos meg så her venter jeg litt over ikm før testing. Jeg har hatt superømme bryst siste uka og av og på med mensensmerter. Pleier ikke merke noenting før mensen plutselig er der så krysser fingrene for at dette kan bety en spire! Anonymkode: 28f9b...652 Skjønner det veldig godt. Kan fort bli skuffa om man tester før. Vanlig at mens kan komme noen dager senere.. jeg er på dag 29 i dag, men mtp at eggløsning var dag 20, så venter jeg til 8 med å teste, så har det hvertfall gått 12dpo. 😅Vi får håpe det! krysser fingrene for oss! hatt litt mer menssmerter i dag, men også litt mer stikking, hodepine og kvalme. blir sprø av dette! Anonymkode: 2225e...330
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 10 minutter siden, Prelunia skrev: Jeg har IKM fredag.. Og jeg skal ut med noen venninner på fredag, så tenker jeg tester dagen før med tidlig test.. Hvis ikke jeg skulle ut hadde jeg ikke testa før søndag, men må jo vite sånn med tanke på alkohol.. Jeg har stillinger i dag , og har hatt litt mer utflod enn jeg pleier før mens, men tror egentlig ikke jeg er gravid.. vi har hatt det så travelt denne mnd , så fikk bare hatt sex en gang i løpet av den fruktbare perioden.. Så skal litt til før at det klaffa.. Ja det kan være lurt! en dag pr syklus er ganske lite, men for noen så holder det om det klaffa riktig med tiden 😛 Vi lå 32 ganger i prøvetiden nå..hahah!!! skal ikke stå på prøvingen. Anonymkode: 2225e...330
Prelunia Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det kan være lurt! en dag pr syklus er ganske lite, men for noen så holder det om det klaffa riktig med tiden 😛 Vi lå 32 ganger i prøvetiden nå..hahah!!! skal ikke stå på prøvingen. Anonymkode: 2225e...330 Haha, 32 ganger , ja 😵🙇♀️ Krysser fingrene for dere 😁 vi hadde sex 2 dager før den uka jeg regna ut som fruktbar og 2 dager etter.. tok ikke eggløsningstest denne mnd , så tok bare den "standar"beregningen, og da hadde vi sex to dager før eggløsning. Så er en liiiten sjanse, men tar det ikke så tungt.. Hadde egentlig passa best med termin to mnd frem i tid og med tanke på jobb osv.🙉 Bare mannen som ikke er enig med meg og vil fortest mulig🤣
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 23 minutter siden, Prelunia skrev: Haha, 32 ganger , ja 😵🙇♀️ Krysser fingrene for dere 😁 vi hadde sex 2 dager før den uka jeg regna ut som fruktbar og 2 dager etter.. tok ikke eggløsningstest denne mnd , så tok bare den "standar"beregningen, og da hadde vi sex to dager før eggløsning. Så er en liiiten sjanse, men tar det ikke så tungt.. Hadde egentlig passa best med termin to mnd frem i tid og med tanke på jobb osv.🙉 Bare mannen som ikke er enig med meg og vil fortest mulig🤣 Kan jo være det holder da 😄 Åh, nei det skjønner jeg, men veldig hyggelig at mannen din ønsker så mye 😄 Hehe, ja 32 er en del 😂 Anonymkode: 2225e...330
Twilight_Sparkle Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 Slenger meg på her. Akkurat bestemt oss for å begynne å prøve (eller slutte å ikke prøve, i det minste... har hatt rimelig regelmessig syklus på 25-27 dager siden jeg slutta på p-piller for ca et år siden, har brukt kondom siden da). Er ikke helt sikker på når jeg hadde eggløsning, men IKM er på torsdag. Spennende! Jeg har superømme pupper, men det har jeg vanligvis i andre del av syklusen uansett. Begynte riktignok tidligere enn vanlig, men kan like gjerne bety at eggløsning var litt tidligere. Prøver å ikke stresse, og tenker jeg tester til helga om jeg ikke har fått mensen... men har egentlig liten tro på at det skal ha klaffa med en gang Lykke til alle sammen!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #9 Skrevet 6. august 2018 14 timer siden, Twilight_Sparkle skrev: Slenger meg på her. Akkurat bestemt oss for å begynne å prøve (eller slutte å ikke prøve, i det minste... har hatt rimelig regelmessig syklus på 25-27 dager siden jeg slutta på p-piller for ca et år siden, har brukt kondom siden da). Er ikke helt sikker på når jeg hadde eggløsning, men IKM er på torsdag. Spennende! Jeg har superømme pupper, men det har jeg vanligvis i andre del av syklusen uansett. Begynte riktignok tidligere enn vanlig, men kan like gjerne bety at eggløsning var litt tidligere. Prøver å ikke stresse, og tenker jeg tester til helga om jeg ikke har fått mensen... men har egentlig liten tro på at det skal ha klaffa med en gang Lykke til alle sammen! Åh! Spennende tid da!! 😍 Masse lykke til! Si hvordan det går! Anonymkode: 2225e...330
Twilight_Sparkle Skrevet 8. august 2018 #10 Skrevet 8. august 2018 Oi!!! Har ikke brukt sånne strimler før, men denne er vel positiv?! Skal kjøpe digitaltest nå og teste med morgenurin i morgen (dette var i ettermiddag, vurderte å bli med ut på en jobbgreie og ville sjekke for sikkerhets skyld før jeg eventuelt drakk alkohol - glad for det nå!!). Hvordan går det med dere andre?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #11 Skrevet 8. august 2018 19 minutter siden, Twilight_Sparkle skrev: Oi!!! Har ikke brukt sånne strimler før, men denne er vel positiv?! Skal kjøpe digitaltest nå og teste med morgenurin i morgen (dette var i ettermiddag, vurderte å bli med ut på en jobbgreie og ville sjekke for sikkerhets skyld før jeg eventuelt drakk alkohol - glad for det nå!!). Hvordan går det med dere andre? Gratulerer, strek er strek 😃 Anonymkode: 81272...483
Prelunia Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 Var gravid jeg og 😂🙉 hadde ikke trodd det.. Den måneden det har gått i glemna og vi har hatt hundre ting og gjøre og hatt sex EN gang, så går det 😂😂🤦♀️
nøtta Skrevet 10. august 2018 #13 Skrevet 10. august 2018 3 timer siden, Prelunia skrev: Var gravid jeg og 😂🙉 hadde ikke trodd det.. Den måneden det har gått i glemna og vi har hatt hundre ting og gjøre og hatt sex EN gang, så går det 😂😂🤦♀️ Vet du ca hvilken dag dere hadde sex ift eggløsning?:) Gratulerer så masse med positiv test😍😍😍
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #14 Skrevet 10. august 2018 3 timer siden, Prelunia skrev: Var gravid jeg og 😂🙉 hadde ikke trodd det.. Den måneden det har gått i glemna og vi har hatt hundre ting og gjøre og hatt sex EN gang, så går det 😂😂🤦♀️ Når jeg ble gravid ble vi det flere dager før eggeløsningens beste dag og med kun 2 "runder" Så når man minst venter det! Nå endte jeg opp med å miste, men håper det blir like lett neste gang og. Hadde nettopp startet å prøve så følte nesten det skulle vært umulig å være så heldige. Masse lykke til 😍 Anonymkode: 81272...483
Prelunia Skrevet 10. august 2018 #15 Skrevet 10. august 2018 5 timer siden, nøtta skrev: Vet du ca hvilken dag dere hadde sex ift eggløsning?:) Gratulerer så masse med positiv test😍😍😍 Hadde sex to dager før eggløsning 😂🙉 1
Twilight_Sparkle Skrevet 11. august 2018 #16 Skrevet 11. august 2018 18 hours ago, Prelunia said: Var gravid jeg og 😂🙉 hadde ikke trodd det.. Den måneden det har gått i glemna og vi har hatt hundre ting og gjøre og hatt sex EN gang, så går det 😂😂🤦♀️ Gratulerer!! 😍 Haha, ja vi rakk bare to ganger i løpet av den "fruktbare uka", men noen ganger klaffer det tydeligvis!
Chara Skrevet 11. august 2018 #17 Skrevet 11. august 2018 Her er det flere gravide allerede, har jeg skjønt. Ikke meningen å kuppe tråden deres, men dere har jo avlest noen tester de siste dagene og blitt litt proffe! 😊 Ser dere noe på denne? Den er tatt i dag og jeg er enten 10 el 11 dpo. Jeg tror jeg ser men er så redd det er ønsketenkning.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #18 Skrevet 11. august 2018 53 minutter siden, Chara skrev: Her er det flere gravide allerede, har jeg skjønt. Ikke meningen å kuppe tråden deres, men dere har jo avlest noen tester de siste dagene og blitt litt proffe! 😊 Ser dere noe på denne? Den er tatt i dag og jeg er enten 10 el 11 dpo. Jeg tror jeg ser men er så redd det er ønsketenkning. Jeg ser! 🍬🍬🍬 Anonymkode: 81272...483 2
Prelunia Skrevet 11. august 2018 #20 Skrevet 11. august 2018 2 timer siden, Chara skrev: Her er det flere gravide allerede, har jeg skjønt. Ikke meningen å kuppe tråden deres, men dere har jo avlest noen tester de siste dagene og blitt litt proffe! 😊 Ser dere noe på denne? Den er tatt i dag og jeg er enten 10 el 11 dpo. Jeg tror jeg ser men er så redd det er ønsketenkning. Ser jeg og hadde tatt en digital om noen dager og, bare for å være sikker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå