Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg er ganske billig

så jeg hadde hvertfall vært hore hvis jeg var jente

Ja men dersom du blir så billig at du blir gratis, hva er du da? :klø:

Gjest Valhalla
Skrevet
Ja men dersom du blir så billig at du blir gratis' date=' hva er du da? :klø:[/quote']

Ja, noen er hvert fall smart nok til å ta betalt.

Skrevet

Ja det ble for lite forklart hva jeg mente med hore..

Jeg mener horete,bithc..

Bare tenker på hvordan jenter/damer oppfører seg av og til.

"Blotter" pupper og lår for å få oppmerksomhet, ødelegger forhold for andre hvis de føler for det,

puler rundt i skyfylla med en de knapt kjenner, eller enda mer stas; Får med seg en de VET har ligget med halve by`n, baksnakker, juger og eier ikke samvittighet.

Jeg skulle ikke brukt det utsagnet, for det bor ikke ei hore i ALLE jenter, men det finnes mange, mange horete jenter. Helt klart er jenter mer utspekulert og slue enn gutta.

Skrevet

Hvis man definerer en hore som en som selger seksuelle tjenester, så bor det nok en potensiell hore i langt flere enn de som faktisk er horer. Tilby 1 mill., 5 mill., 10 mill., og tanken på det utenkelige er ikke så utenkelig lenger.

Kjærlig hilsen potensielle hore-Retz :sjarmor:

Gjest seroxata
Skrevet

Da ville jeg heller sagt at det bor en hore i ALLE 8) hehe.... er jo et litt vel sterkt utsagn da

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle ikke brukt det utsagnet, for det bor ikke ei hore i ALLE jenter, men det finnes mange, mange horete jenter. Helt klart er jenter mer utspekulert og slue enn gutta.

..og guttene er mer maktsyke og horebukker hele gjengen... Hva er verst?

Menn tror at alt kan kjøpes. Er ikke det horete?

Skrevet

Jeg mener horete,bithc..  

Bare tenker på hvordan jenter/damer oppfører seg av og til.  

"Blotter" pupper og lår for å få oppmerksomhet, ødelegger forhold for andre hvis de føler for det,  

puler rundt i skyfylla med en de knapt kjenner, eller enda mer stas; Får med seg en de VET har ligget med halve by`n, baksnakker, juger og eier ikke samvittighet.

Hva slags jenter er det du kjenner? Mulig jeg vanker i feil miljø, men sånn oppførsel har jeg aldri i mitt 30-årige liv møtt på. :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Mener du at man er en hore hvis man er frekk og slu? :klø:

Jeg?? :ler: Har jeg aldri sagt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å bedrive hor betyr opprinnelig å ha sex med noen man ikke er gift med - så da kan det vel stemme at det er en del horer/horebukker blandt oss :Hehe:

Gjest LoisLane
Skrevet
Hvis man definerer en hore som en som selger seksuelle tjenester, så bor det nok en potensiell hore i langt flere enn de som faktisk er horer. Tilby 1 mill., 5 mill., 10 mill., og tanken på det utenkelige er ikke så utenkelig lenger.

Kjærlig hilsen potensielle hore-Retz  :sjarmor:

10 mill? Sa du TI MILL?

Ser potensialet her, ja... :wink:

Gjest lurven
Skrevet

Ja men dersom du blir så billig at du blir gratis, hva er du da? :klø:

det er vel det som kalles for gratisprøve

Skrevet

Jeg mener horete,bithc..  

Jeg kaller dette heller for misforstått kvinnefrigjøring. :wink:

Skrevet
Nei.

Det bor ingen hore i meg.

Ei hore er en kvinne som selger sin kropp. Det gjør ikke jeg.

Jeg gir den bort gratis jeg.... :ler:

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

"Hore" er et sjellsord, og hvis en annen jente hadde skreket "hore" til meg kunne jeg blitt så forbanna at jeg kunne tenke på å banke henne opp.

"hore" er damer som selger sex mot betaling, og det er ikke meg.

Skrevet

Hæ? Jeg kunne ikke blitt mer uenig, jeg. Og jeg synes faktisk det er bekymringsfullt hvis mange går rundt med den holdningen der :o

Gjest seroxata
Skrevet

jeg kunne fort blitt ei hore for en million jeg da... :kul:

Gjest gjesta
Skrevet

Hore = Selger sex for penger

Alle jenter gjør ikke det. Så derfor bor det ikke en hore i oss alle nei.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei!

Er du enig i dette utsagnet en gutt sa til meg for noen  

år tilbake?

"Det bor ei hore i alle jenter."

Jeg er enig...   :tunge1:

Mange gutter, og jenter for den saks skyld - sier forferdelig mange dumme ting.

Alle mennesker har rett å bli hørt, men det trenger ikke bety at vi trenger å lytte til de.

Dersom denne gutten mener det, så vil jeg tro det kommer av at det bor en hallik i ham selv.

Ikke bruk tid på slike dummheter.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, det er jeg ikke enig i.. Inatt fikk jeg faktisk en melding der jeg ble kalt hore av konen til en kammerat av meg.. :ler: heldigvis har jeg god samvittighet..., så jeg tok det med fatning :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

det er vel det som kalles for gratisprøve

De som er gratis er luddere ;)

(Like greit å være hore istedet og tjene noen penger da?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...