Gjest Soft Skrevet 10. mars 2005 #1 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei! Er du enig i dette utsagnet en gutt sa til meg for noen år tilbake? "Det bor ei hore i alle jenter." Jeg er enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. mars 2005 #2 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #3 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei. Det bor ingen hore i meg. Ei hore er en kvinne som selger sin kropp. Det gjør ikke jeg. Sex har jeg med min samboer fordi vi elsker hverandre. Noe annet er totalt uaktuelt for meg. Det bor ingen hore i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #4 Del Skrevet 10. mars 2005 Det bor ingen hore i meg. Ikkje i meg heller....... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 10. mars 2005 #5 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei absolutt ikke. Hvorfor er du enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #6 Del Skrevet 10. mars 2005 jeg tror dtte har veldig mye med måten du velger å tolke ordet på... noen velger å tolke hore som en som står på gata og selger seg..det er kanskje den mest riktige måten å tolke det på også i grunn.... men hvis jeg blir forbanna på ei jente (er jente selv) så sier jeg hore til henne.... og jeg er enig det bor ei hore i alle, dersom du velge rp tolke det på den siste måten.. jenter er frekke og slue og det er noe bare jenter har.. så alle har vi den siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #7 Del Skrevet 10. mars 2005 jeg tror dtte har veldig mye med måten du velger å tolke ordet på... noen velger å tolke hore som en som står på gata og selger seg..det er kanskje den mest riktige måten å tolke det på også i grunn.... men hvis jeg blir forbanna på ei jente (er jente selv) så sier jeg hore til henne.... og jeg er enig det bor ei hore i alle, dersom du velge rp tolke det på den siste måten.. jenter er frekke og slue og det er noe bare jenter har.. så alle har vi den siden.. frekke og slue? Er alle det?? Går ikke an å si at det er det samme som en hore... Fjernt sagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 10. mars 2005 #8 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei, jeg er ikke enig :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. mars 2005 #9 Del Skrevet 10. mars 2005 Ikkje i meg heller....... :evil: .. ikke i meg heller (men jeg skulle gjerne hørt grunnen til at trådstarter synes det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 10. mars 2005 #10 Del Skrevet 10. mars 2005 frekke og slue? Er alle det?? Går ikke an å si at det er det samme som en hore... Fjernt sagt!!! Synes ikke det er det samme som "hore", men jenter ER frekkere og sluere enn menn.. Vi menn er ikke bedre, sier ikke det, men vi gjør ting på andre måter.. Tror både menn og kvinner isåfall er rimlig "horete" hvis man skulle følge visse tolkninger... =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #11 Del Skrevet 10. mars 2005 Så det er bare frekke slue damer som selger seg? eller ble man frekk og slu av å selge seg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 10. mars 2005 #12 Del Skrevet 10. mars 2005 Så det er bare frekke slue damer som selger seg? eller ble man frekk og slu av å selge seg? :klø: Nei nei, ALLE damer er frekke og slue, de bare selger seg i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #13 Del Skrevet 10. mars 2005 Synes ikke det er det samme som "hore", men jenter ER frekkere og sluere enn menn.. Vi menn er ikke bedre, sier ikke det, men vi gjør ting på andre måter.. Tror både menn og kvinner isåfall er rimlig "horete" hvis man skulle følge visse tolkninger... =P NOEN jenter kan være mer frekke og slue enn menn. NOEN menn kan være mer frekke og slue enn kvinner. MEN, hva legger man egentlig i å være frekke & slue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 10. mars 2005 #14 Del Skrevet 10. mars 2005 NOEN jenter kan være mer frekke og slue enn menn. NOEN menn kan være mer frekke og slue enn kvinner. MEN, hva legger man egentlig i å være frekke & slue? Det var det da Det er sånt man finner ut i enhver situasjon, spesielt dersom det er mot en selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #15 Del Skrevet 10. mars 2005 MEN, hva legger man egentlig i å være frekke & slue? Å være en hore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #16 Del Skrevet 10. mars 2005 For et teit utsagn. Kan ikke trådstarter forklare hva han egentlig legger i ordet "hore" i denne forbindelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 10. mars 2005 #17 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er dårlig gjort å være så generaliserende mot horer, de kan være snille de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #18 Del Skrevet 10. mars 2005 Å være en hore? De kan være omtenksomme og snille folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 10. mars 2005 #19 Del Skrevet 10. mars 2005 MEN, hva legger man egentlig i å være frekke & slue? Mener du at man er en hore hvis man er frekk og slu? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mars 2005 #20 Del Skrevet 10. mars 2005 jeg er ganske billig så jeg hadde hvertfall vært hore hvis jeg var jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå