AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Vil gjerne ha ditt beste råd mot ryggsmerter. Jeg sliter litt med muskulære smerter i korsryggen fra tid til annen og vil helst slippe å måtte gå til naprapat, fysio eller kiropraktor. Hva gjør du i tilfeller ved ryggsmerter? Takk for alle bidrag Anonymkode: 09326...30e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Smertestillende og bevegelse. Anonymkode: f88eb...933
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Tar smertestillende. Anonymkode: e87e5...4d3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Bevegelse! Av og til smertestillende før natta. Anonymkode: fdf1a...fd7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Glemte å si at bevegelse bør være noe annet enn gange i tilfelle må det være ulendt terreng/sti. Jeg har en uvane med å henge på korsryggen når jeg går, og det må ujevnt underlag til for at jeg skal gå skikkelig. Jobber med det, men lett å glemme 😛 Enkle øvelser for rygg på stuegulvet hjelper også masse. Anonymkode: fdf1a...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå