Gå til innhold

Ferie sykdom og dårlig samvittighet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi ble syke mens vi er på ferie . Jeg er frisk nå.( Litt øm i magen ennå men frisk) ikke omgangsyke men dehydrert og solbrent. Vært hos lege Mannen min er forsatt dårlig . Jeg føler jeg ikke har lyst å sitte inne på rom å fryse.  Jeg vil ut å sitte i skyggen og ta et bad.  Mulig prate med noen folk være litt sosial. For snill som mannen min egentlig er . Er han grusom som syk   men får dårlig samvittighet å forlate han det på rommet alene. 

Anonymkode: 5bfe5...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ble du syk før han gjorde og var han da eventuelt hos deg i stedet for å være ute? Ville du ha blitt fornærmet eller såret dersom det var motsatt og han forlot deg? Har du noensinne reagert negativt på noe lignende han har gjort? Hvis ikke, sier jeg kjør på! 

Anonymkode: d426b...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syk litt før men jeg er alltid friskere en ham når jeg er syk. (Viss du skjønner) han ligger jo mest å sover . Er oppe med vann og lett mat.  Så  jeg sitter meg litt ut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel ta en tur ut, men stikke innom noen ganger for dagen, og høre hvordan det går? Er han svært dårlig, så bør du vel være sammen med han til situasjonen stabiliserer seg? Lag en avtale når han er våken, og se til at begge har en ladet mobil innen rekkevidde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Du kan vel ta en tur ut, men stikke innom noen ganger for dagen, og høre hvordan det går? Er han svært dårlig, så bør du vel være sammen med han til situasjonen stabiliserer seg? Lag en avtale når han er våken, og se til at begge har en ladet mobil innen rekkevidde...

Har mobil. Han er svak  men ikke alvorlig. Tar noen turer opp. Kan hende jeg trenger hvile i løpet av dagen. Fikk medisiner av legen vi skulle ta å

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger jo ikke akkurat barnevakt fordi om han er syk. Hvis du var hjemme hadde du tatt deg fri fra jobb for å sitte ved senga hans? Tror ikke det 😉

Dropp den dårlige samvittigheten og ta deg en tur ut. Sjekk innom han av og til. Det holder 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mobil. Han er svak  men ikke alvorlig. Tar noen turer opp. Kan hende jeg trenger hvile i løpet av dagen. Fikk medisiner av legen vi skulle ta å

Fint. da kan du finne på steder og aktiviteter dere kan dra, når mannen din blir frisk. GEM- pulver er ikke så dumt heller. https://www.vitusapotek.no/gem-pulv-til-mikst-10-x-10-g/p/162295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut da samboeren var syk når vi var i Thailand. Tok meg en tur ut på et marked han bare syntes var mas og kom tilbake til rommet med mat til han. Han ble fornøyd, fikk mat og slapp å dra på markedet. 

Endret av Inwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...