Gå til innhold

Mannen min vil på ferie alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet ikke jeg hva som kom først av høna eller egget her, men å true med dumping og konsekvenser hver dag er psykisk vold. Enhver trekker seg ut og blir passiv av slikt. Bryt opp og slutt å forgifte hverandre.

Anonymkode: d633f...528

Du har nok helt rett. Klart det ikke er ok av meg å si dette ofte, men det er dette jeg vil og ikke klarer... Jeg vil virkelig gå, men det har vært for vondt. Om man er en sterk person med god selvtillit er det sikkert vanskelig å forstå meg og handlingene mine nå. For de fleste finner seg ikke i slikt. De fleste har styrke nok til å gå.

Jeg kan si det er over. Det kan gå dager før jeg ser han, og så kommer han som om ingenting har skjedd... Klemmer kysser... Og jeg mister helt fokus. Jeg er så veldig sliten. Etter et år alene med baby føler jeg meg som et aspeløv. Dagene går fint, men når babyen har lagt seg detter jeg helt sammen.

jeg er også redd det er jeg som er for sliten og synes for mye synd på meg selv... Det er derfor jeg måtte skrive her inne i går... Jeg var redd jeg ikke så at jeg hadde det bra, at jeg burde tåle dette... Selv om jeg innerst inne vet svaret.  Er jo derfor jeg har prøvd å komme meg ut av dette.

Hverken han eller jeg har godt av hverandre mer, du har helt rett i det.

Jeg brukte å være så sterk, ha god selvtillit og var alltid positiv... Ikke noe er igjen. 

Rart hvordna livet forandret seg. 

Jeg går utifra at dagen i dag er dagen å avslutte dette forholdet for godt. 

:(

Anonymkode: 5044d...f36

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg føler jeg må beklage på vegne av mange bastante og småstygge innlegg i denne tråden. 

Det høres ut for meg som at du fremdeles egentlig ønsker at ting var som før, og at det ikke er mannen du er lei av, men situasjonen. Og at dere åpenbart har et problem med kommunikasjonen.

Mannen endret seg da du ble gravid. Men det gjorde kanskje du også? Hvordan var tiden før du ble gravid? Var forholdet godt? Ustabilt? Ble han overveldet over å skulle bli far og at forholdet da ble mer låst? Noen menn får en reaksjon på det, uten at det unnskylder noe. Men det kan forklare noe av atferden hans. Når du K tillegg "maser" (som jeg regner med han tenker), fører det til at han trekker seg enda mer unna og vil gjøre sine ting.

Jeg tror at dere ville hatt godt av en time hos fvk eller i alle fall få snakket sammen med en tredjepart tilstede (terapi). Ikke nødvendigvis for at dere skal fortsette sammen, men for å ta konflikten ned og klare å forstå hvordan den andre har det. Jeg tenker at mannen ikke nødvendigvis er en drittsekk og har deg på gress, for det har han ikke når han har flyttet ut. Han vet kanskje ikke hva han vil, derfor har han ikke avsluttet helt. To fortvilte sjeler på hver sin kant.

Ta en skikkelig prat, åpenhjertig og ærlig, før du vurderer om det riktige er å prøve helt og fullt på igjen, eller å avslutte totalt. Ikke hold på med en mellomting, hvor fokuset blir på alt han gjør feil og på at du trygler og ber, og bare er lei deg. Få en avklaring på hvor du står, og hvor dere står.

Anonymkode: c36bd...44d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg må beklage på vegne av mange bastante og småstygge innlegg i denne tråden. 

Det høres ut for meg som at du fremdeles egentlig ønsker at ting var som før, og at det ikke er mannen du er lei av, men situasjonen. Og at dere åpenbart har et problem med kommunikasjonen.

Mannen endret seg da du ble gravid. Men det gjorde kanskje du også? Hvordan var tiden før du ble gravid? Var forholdet godt? Ustabilt? Ble han overveldet over å skulle bli far og at forholdet da ble mer låst? Noen menn får en reaksjon på det, uten at det unnskylder noe. Men det kan forklare noe av atferden hans. Når du K tillegg "maser" (som jeg regner med han tenker), fører det til at han trekker seg enda mer unna og vil gjøre sine ting.

Jeg tror at dere ville hatt godt av en time hos fvk eller i alle fall få snakket sammen med en tredjepart tilstede (terapi). Ikke nødvendigvis for at dere skal fortsette sammen, men for å ta konflikten ned og klare å forstå hvordan den andre har det. Jeg tenker at mannen ikke nødvendigvis er en drittsekk og har deg på gress, for det har han ikke når han har flyttet ut. Han vet kanskje ikke hva han vil, derfor har han ikke avsluttet helt. To fortvilte sjeler på hver sin kant.

Ta en skikkelig prat, åpenhjertig og ærlig, før du vurderer om det riktige er å prøve helt og fullt på igjen, eller å avslutte totalt. Ikke hold på med en mellomting, hvor fokuset blir på alt han gjør feil og på at du trygler og ber, og bare er lei deg. Få en avklaring på hvor du står, og hvor dere står.

Anonymkode: c36bd...44d

Tusen takk for et veldig fint svar❤️

Noen av dere hjelper så urolig mye. Det er godt når andre setter ord på kaoset mitt, så jeg klarer å sortere bedre. TAKK!  

Anonymkode: 5044d...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,  fikk dårlige vibber av denne tråden. Min eksmann dro også på ferie alene. Viste seg at han var på bordell i barcelona..byen vi giftet oss i..

Ønsker deg lykke til, man er alltid sterkere enn man selv tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...