AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Del Skrevet 5. august 2018 Hva tenker dere om det? Vi fikk baby for et år siden, vi har hatt dårlig råd, men dette er andre gang han drar på guttetur til utlandet med venner. Jeg sitter alene hjemme som et mehe :( Synes jeg bare synd på meg selv? Eller er det forståelig at jeg blir lei meg av dette? Det er mye galt i forholdet vårt. Den dagen jeg ble gravid ble han en annen mann. Han ble veldig egoistisk, dro mye ut, drakk mye, hjelper aldri til, bryr seg ikke mye om oss. Jeg har prøvd å gå fra han, men er for glad i han. Hvorfor henger jeg på en mann som tydeligvis ikke bryr seg? Og hvordan klare å avslutte det... wow... Startet med ferie og sluttet med å få hjelp til å gå :/ noen? Anonymkode: 5044d...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 5. august 2018 #2 Del Skrevet 5. august 2018 Gjør deg litt hard å slå opp med denne egoisten, sannsynligvis er han utro i ferien.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Del Skrevet 5. august 2018 Ikke sitt hjemme som et mehe. Hvis du har ferie, finn på noe. Hvis du ikke har ferie, finn på noe da også. Fyll livet ditt med innhold. Da blir det lettere å ta stilling til om denne mannen er noe du ønsker. Anonymkode: e58e7...eae 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 5. august 2018 #4 Del Skrevet 5. august 2018 Det er slettes ikke vanskelig å forstå at du blir lei deg av slikt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Del Skrevet 5. august 2018 Nei, du er ikke selvmedlidende i det hele tatt. Virker som en nitrist tilværelse å bo med en egoist som tydeligvis skal straffe deg for at du ble gravid og med det forpurret planene hans om å være uansvarlig drittunge hele livet. Hva med å dra på ferie til familie og sørge for å være borte noen uker, så han må sitte å surne alene litt når han kommer hjem? Det gir deg tid til å tenke, og han tid til å finne ut om livet er så forbannet meningsfullt uten dere. Anonymkode: 6c058...166 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Del Skrevet 5. august 2018 9 minutter siden, Subaru xv 95 skrev: Gjør deg litt hard å slå opp med denne egoisten, sannsynligvis er han utro i ferien.. Jeg prøver hele tiden Sikkert daglig sier jeg at det er over. Men så klart han ikke hører på meg, jeg er jo ikke konsekvent. Jeg synes det er ufattelig vanskelig å gå. Han bor allerede for seg selv, han trengte tid... Det er så veldig klart at han ikke elsker meg... Hvorfor klarer jeg ikke å gå? Hvordan klarer andre? Jeg er jo allerede alene... Jeg slipper bare en egoistisk drittsekk... Jeg tror til og med han blir glad for å være ferdig. Jeg må ha blitt sinnsyk Anonymkode: 5044d...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #7 Del Skrevet 5. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver hele tiden Sikkert daglig sier jeg at det er over. Men så klart han ikke hører på meg, jeg er jo ikke konsekvent. Jeg synes det er ufattelig vanskelig å gå. Han bor allerede for seg selv, han trengte tid... Det er så veldig klart at han ikke elsker meg... Hvorfor klarer jeg ikke å gå? Hvordan klarer andre? Jeg er jo allerede alene... Jeg slipper bare en egoistisk drittsekk... Jeg tror til og med han blir glad for å være ferdig. Jeg må ha blitt sinnsyk Anonymkode: 5044d...f36 Om han har flyttet ut, er det jo slutt? Anonymkode: 6c058...166 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #8 Del Skrevet 5. august 2018 Ring familievernkontoret og be om time til mekling. Anonymkode: 864cc...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #9 Del Skrevet 5. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver hele tiden Sikkert daglig sier jeg at det er over. Men så klart han ikke hører på meg, jeg er jo ikke konsekvent. Jeg synes det er ufattelig vanskelig å gå. Han bor allerede for seg selv, han trengte tid... Det er så veldig klart at han ikke elsker meg... Hvorfor klarer jeg ikke å gå? Hvordan klarer andre? Jeg er jo allerede alene... Jeg slipper bare en egoistisk drittsekk... Jeg tror til og med han blir glad for å være ferdig. Jeg må ha blitt sinnsyk Anonymkode: 5044d...f36 Han ER virkelig egoistisk! Å la deg gå på gress sånn.. Flytte ut når økonomien er kjip. Velge ALT annet enn dere. Den verste biten er alltid i tida mellom det er bestemt at han (eller du) skal ut, til det faktisk er gjort. Den delen er løst for dere allerede.. Han får ikke tilbringe tid med deg lenger TS, stå opp for deg selv! Bestill time til mekling, du må få på plass en ok samværsordning (ikke overnatting når barnet er så lite), du må kontakte NAV for å få regnet ut bidrag også. Og hvis han deler adresse med deg, så må han enten bytte til nåværende bopel eller du må finne en ny. Flytte hjem til foeldrene dine mens du leter etter nytt sted f.eks. Enda bedre, bo der mens du sparer opp litt penger. Anonymkode: 9a250...cc1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #10 Del Skrevet 5. august 2018 Du sier daglig at det er slutt? Ikke rart han er lei av denne oppførselen. Dere greier jo ikke å prate sammen og bor ikke sammen, gå videre med livet begge to. Anonymkode: d1922...928 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #11 Del Skrevet 5. august 2018 Det er jo for sent for deg nå. Men andre som leser tråden, og blir uplanlagt gravid, kan jo tenke litt over om det ikke er lurere med abort. Anonymkode: 91109...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #12 Del Skrevet 5. august 2018 I tillegg til å bestille mekling så tror jeg du trenger å snakke med noen som kan støtte deg. Det kan være lurt å snakke med helsestasjonen eller legen din. Da kan du bli henvist videre til et lavterskeltilbud i kommunen. Bare for å ha noen å sortere tanker med og få hjelp til å fokusere på en ting av gangen. Når man blir sliten (som du er nødt til å være i din situasjon) så virker alt uoverkommelig og man slutter lett å stole på seg selv eller se hva man kan prioritere først. Kommer du bare i gang, så vil ting løse seg til det bedre. Du og barnet vil få det bedre, og faren vil kanskje også prioritere bedre. Lykke til. Håper det at du satte deg ned og skrev innlegget var første steg i å begynne å ta gode valg. Valg som vil gi deg en bedre livssituasjon. En hvor du ikke føler deg så fanget at du ikke klarer å se valgene dine og at du har rett til å velge selv. Anonymkode: f6da3...32a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 5. august 2018 #13 Del Skrevet 5. august 2018 Bruk energien på å skape et godt liv for deg og barnet. Gjør ting som gjør deg glad. Inviter en venn på kvelden, gå tur (det hjelper alltid for meg), gjør de små tingene du liker og se en serie. Hvis målet er å få tilbake mannen, bruk samme oppskrift som over. Ofte blir mannen interessert igjen om du er totalt likegyldig til han. Og du aborttrollet over. Du må da ha noe bedre i deg? Trist og patetisk å sparke noen som ligger nede. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycka Skrevet 5. august 2018 #14 Del Skrevet 5. august 2018 Fyren er en drittsekk og behandler deg som søppel. Er det virkelig sånn du vil ha det resten av livet? Hvordan klarer du å være så glad i en person som oppfører seg så dårlig mot deg? Er det viktigere for deg å være i et forhold, samme hvor elendig det er, enn å ha det bra? Tro meg, du og barnet ditt hadde fått det mye bedre alene, selv om du ikke klarer å se det selv akkurat nå. Du må finne selvrespekten din tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #15 Del Skrevet 5. august 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo for sent for deg nå. Men andre som leser tråden, og blir uplanlagt gravid, kan jo tenke litt over om det ikke er lurere med abort. Anonymkode: 91109...04f Kanskje jeg tolker deg galt, men hva fikk deg til å svare sånn? Vi hadde vært sammen i mange år før vi fikk barn, barnet var veldig planlagt. Jeg skrev at han forandret seg den dagen jeg ble gravid. Jeg forstår at det er mange som sitter på dette forumet fordi de kjeder seg, og bare vil svare ett eller annet. Men det sitter mennesker bak disse innleggene, i mitt tilfelle et veldig fortvila et, og en kommentar som din sårer enormt! Jeg har verdens beste barn med denne mannen, og du slenger ut at andre i min situasjon kanskje burde ta abort? Utrolig vondt. Det er ikke barnet mitt, som jeg elsker over alt jeg har det vanskelig med... Jeg takker for alle andre gode svar Og støtte. om noen av dere synes jeg er helt på tryne, så synes jeg det selv også... Jeg kjenner ikke igjen meg selv i dette kaoset. Mitt gamle jeg ville ha gått for lengst, men noe i meg sitter å venter på å få tilbake den mannen han var. Jeg vet hva jeg hadde svart meg selv, men noen ganger trenger man bare noen andre til å si det også, så jeg vet at det jeg føler er riktig. I kaoset dette har vært, finner jeg meg selv mer og mer usikker, og til slutt stolte jeg ikke helt på meg selv og valgene jeg ville og vet jeg burde ta Tusen takk dere! Anonymkode: 5044d...f36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #16 Del Skrevet 5. august 2018 Vil du være sammen med en som ikke elsker deg og behandler deg som drit? Siden han har flyttet ut og han heller vil være ungkar og samtidig ha deg på gress (pose og sekk). ,så annse deg som singel fra nå . Fokuser på barnet ditt istede, og støtt deg på venner og familie. Du har ikke tid eller rom for en ekstra "unge " som drar deg ned når barnet ditt trenger deg. Du vil føle deg lettet når du gir faen i han og kan bruke all energi på barnet ditt istede. Anonymkode: 3b291...0ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #17 Del Skrevet 5. august 2018 Nå vet ikke jeg hva som kom først av høna eller egget her, men å true med dumping og konsekvenser hver dag er psykisk vold. Enhver trekker seg ut og blir passiv av slikt. Bryt opp og slutt å forgifte hverandre. Anonymkode: d633f...528 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #18 Del Skrevet 5. august 2018 Lurer på hvorfor han har ordna ting sånn som han har gjort, for hele forholdet er jo på hans premisser. Han kan leke hus når han vil, være ungkar når han vil, stikke av når han vil. Er det billigere enn barnebidrag, er han utro eller vil han bare ha frihetsfølelsen og ansvarsfraskrivelsen? Uansett fungerer ikke det her for deg. Stemmer i med resten om familievernkontoret. Du må egentlig bare bestemme deg. Vil du fortsette slik eller sette hardt mot hardt (og da må du være konsekvent) og kanskje miste han. Anonymkode: 2cb7d...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #19 Del Skrevet 5. august 2018 Høres ut som om det er slutt. Anonymkode: e58e7...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #20 Del Skrevet 5. august 2018 Siden dere allerede ikke bor sammen og han bl.a reiser på ferie alene. Hva skal du med han? Hva slags nytte gjør han? Hvordan har dere et forhold i det heletatt? Anonymkode: 37059...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå