AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre, det heller litt mot å bare droppe hele opplegget. Det hele startet egentlig for tre-fire år siden, der jeg møtte denne jenta på jobb. Begge hadde friår etter vgs, og vi fikk umiddelbart ganske god kontakt da vi hele tiden utførte de samme oppgavene på jobben. Hun virket egentlig ganske interessert og jeg begynte å ta flere vakter i håp om å treffe hun. Vi snappet sammen i hytt og pine, og plutselig var vi ute på byn sammen og det ble til og med kyssing - men ikke noe mer. Plutselig var friåret ferdig og vi begynte å studere i forskjellige byer. Etterhvert som tiden gikk dabbet "snappingen" av og vi sluttet å snakke sammen. Det tok ikke så alt for lang tid før hun fikk kjæreste, og da var slaget helt tapt..😭 For 3-4 måneder siden møtte jeg en god venninne av henne som ved en tilfeldighet nevnte at denne jente hadde vært singel en stund. Vi er begge tilbake i samme by og jeg tok meg naturligvis friheten til å ta opp kontakt via snap. Nå har vi snakket sammen på snap så lenge at jeg er veldig interessert i å bli bedre kjent. Hun er en hard nøtt - og jeg er ingen nøtteknekker. Jeg har ved flere anledninger indirekté invitert henne ut, men da bytter hun bare samtaletema. Jeg spurte også om hun kunne tenkte seg å ta en øl, men nei. Hun likte ikke øl så godt. Du tenker kanskje hun ikke er interessert i det hele tatt? Det er hun som tar initiativet på snap hver eneste dag og dét gjør meg sykt usikker. Jeg er så redd for å droppe hele opplegget hvis hun faktisk er interessert i meg. Jeg har lyst å invitere henne ut på en date som ikke er en offisiell date, en slags skjult date - hvis du skjønner hva jeg mener?🙄 Skal jeg droppe henne, eller fortsette jakten? Anonymkode: 7a815...058
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Høres nesten ut som hun er på dealern med noen andre. Veldig rart å si at man ikke liker øl uten å følge opp med et annet forslag, som for eksempel: ‘Jeg liker ikke øl, men vi kan gjerne ta en kaffe!’. Anonymkode: f70c4...bb9 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres nesten ut som hun er på dealern med noen andre. Veldig rart å si at man ikke liker øl uten å følge opp med et annet forslag, som for eksempel: ‘Jeg liker ikke øl, men vi kan gjerne ta en kaffe!’. Anonymkode: f70c4...bb9 Hvorfor tror du det er andre? For meg høres det ut som at hun ikke vil date noen. Anonymkode: 70872...fb5 2
Almond Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Tipper hun liker å bare ha deg på snap. Flørte osv der men ikke mer en det- tidsfordriv og føle seg likt av deg. Du sier ikke så mye om hva disse snappere går ut på, flørting, bilder av katta etc så litt vanskelig å si. 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 Spør direkte. Da får du svaret ditt. Nytter ikke å gå rundt grøten og kun skylde på henne når du bare spør henne indirekte og ikke tør å vise at du er interessert. Det verste som kan skje er at du får nei, men det må vel være bedre enn å sitte og lure og bli usikker av hele greia? Anonymkode: c610d...ef0
KatteLatte Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Hvis du indirekte inviterer henne ut er hun redd for å tolke feil. Tenk så flaut å tro du blir bedt på date også er det ikke det du mente likevel! Du må være direkte - hva med å spørre om hun vil gå en tur i skogen eller dra og bade? 4
Gjest Minesveiper Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Hun er en hard nøtt - og jeg er ingen nøtteknekker. Jeg har ved flere anledninger indirekté invitert henne ut, men da bytter hun bare samtaletema. Jeg spurte også om hun kunne tenkte seg å ta en øl, men nei. Hun likte ikke øl så godt. Du tenker kanskje hun ikke er interessert i det hele tatt? Det er hun som tar initiativet på snap hver eneste dag og dét gjør meg sykt usikker. Jeg er så redd for å droppe hele opplegget hvis hun faktisk er interessert i meg. Jeg har lyst å invitere henne ut på en date som ikke er en offisiell date, en slags skjult date - hvis du skjønner hva jeg mener?🙄 Skal jeg droppe henne, eller fortsette jakten? Anonymkode: 7a815...058 Jeg synes du skal droppe henne. Hun virker ikke interessert i deg som noe mer enn en venn, og derfor er hun heller ikke interessert i å gå ut med deg. "Jeg liker ikke øl", vel hadde hun vært interessert hadde hun sagt: "Jeg liker ikke øl, men jeg liker vin " hvis det faktisk er sant at hun ikke liker øl. Eventuelt så hadde hun foreslått å gjøre noe annet. Grunnen til at hun dreier samtalen over på noe annet kan være fordi hun ikke vil avvise deg direkte, og det er nok mest sannsynlig fordi hun ikke er komfortabel med å gjøre det, og eller fordi hun ikke vil at du skal slutte å kontakte henne. Når jeg leser innlegget ditt får jeg følelsen av at dette er en dame som gjerne vil ha selskapet ditt (på snap) og oppmerksomheten din, men ikke noe mer. Ikke kast bort tiden din og energien din på å gruble over en dame som gir så lite. For noen er snap bare tidsfordriv som stimulerer en eller flere sosiale behov. Endret 5. august 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 Det høres ikke ut som hun er interessert i deg. Mest sannsynlig holder hun kontakt med deg på snap for bekreftelse og eget selvbilde. Dropp henne og bruk tiden din på noen som faktisk er interessert Anonymkode: 15a5a...020 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 Hmm, her skal jeg nok komme opp med noen gode forslag. Hvor gammel er du? Og har du noen interesser, som du eventuelt kunne vist henne? Der du er på hjemmebane og kan briljere, men samtidig lære henne. Anonymkode: f1143...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #10 Skrevet 7. august 2018 På 5.8.2018 den 12.01, Minesveiper skrev: Jeg synes du skal droppe henne. Hun virker ikke interessert i deg som noe mer enn en venn, og derfor er hun heller ikke interessert i å gå ut med deg. "Jeg liker ikke øl", vel hadde hun vært interessert hadde hun sagt: "Jeg liker ikke øl, men jeg liker vin " hvis det faktisk er sant at hun ikke liker øl. Eventuelt så hadde hun foreslått å gjøre noe annet. Grunnen til at hun dreier samtalen over på noe annet kan være fordi hun ikke vil avvise deg direkte, og det er nok mest sannsynlig fordi hun ikke er komfortabel med å gjøre det, og eller fordi hun ikke vil at du skal slutte å kontakte henne. Når jeg leser innlegget ditt får jeg følelsen av at dette er en dame som gjerne vil ha selskapet ditt (på snap) og oppmerksomheten din, men ikke noe mer. Ikke kast bort tiden din og energien din på å gruble over en dame som gir så lite. For noen er snap bare tidsfordriv som stimulerer en eller flere sosiale behov. Helt enig i dette. Synes ikke du skal spørre henne mer. Da oppfører du deg litt som "en hund" overfor henne. Anonymkode: 1d4f4...f82 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #11 Skrevet 8. august 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, her skal jeg nok komme opp med noen gode forslag. Hvor gammel er du? Og har du noen interesser, som du eventuelt kunne vist henne? Der du er på hjemmebane og kan briljere, men samtidig lære henne. Anonymkode: f1143...c4d Jeg er 21 og hun er 22. Det største fellesinteressen vi har er trening. Desverre (heldigvis?) for meg er hun mer trent enn meg. Hun sier hun vil bli med på trening men det blir litt vanskelig når vi trener på forskjellig studio. Men er enige i det dere skriver over og jeg ønsker egentlig bare å få det bekreftet. Hun er ikke interessert og det får jeg bare leve med. Anonymkode: 7a815...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå