Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt opptatt av dette nye opplegget med Temptation Island. For meg er dette helt vanvittig, og jeg får oppriktig vondt i meg av å se på det, og kan ikke fatte og begripe at noen vil være med på noe sånt!

Hva synes dere om dette?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bare det siste kvarteret av sendingen og det var nok!

Jeg blir småkvalm av dette.12

Skrevet

Dette er jo underholdene, elsker intriger, spesielt når de selv har valgt å være med på dem icon_smile.gif12

Skrevet

Det som overrasket meg mest var alle de som snakket om at de gjorde det for å teste forholdet. Hvis de virkelig er så usikre på forholdet sitt at de er nødt til å teste det ut på denne måten, skjønner jeg ikke at de gidder å være sammen engang..

Mulig jeg bare er HELT vrang på dette altså..12

Skrevet

Hallo, de er med på det selv, jeg ser ikke helt problemet i det.

Men tror du, helt oppriktig, at ditt eget forhold hadde holdt om du og din kjære ga dere ut på noe sånt?

Jeg synes faktisk det er ganske "modig" om de går inn i dette med åpne øyne.

Jeg hadde syntes det var forferdelig.

Skrevet

Hadde aldri vært med på noe sånt, men det er jo en grei måte å få gratis mat og drikke varer? Etter hva jeg har forstått så er det jo fyll og fanteri det hele dreier seg om. Kansje noen får utvidet horisonten sin litt på det. Gidder egentlig ikke å kaste bort tiden på å følge med på det, men kan jo være morro å snik titte av og til. icon_biggrin.gif

Hotel Cesar holder for meg icon_lol.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg misliker hele konseptet, men fikk til tros for det med meg første sendingen.

Jeg gjorde meg opp følgende mening: Det unge paret (Anette og ?) kommer garantert ikke til å reise fra den øya som par.

10na

Gjest gurimalla
Skrevet

De sier de skal teste forholdet, men hvor realistisk er en slik test? Situasjonen er så oppkonstruert at ingen kommer til å komme i en slik situasjon i virkeligheten. Jeg mener derfor at "testen" må være helt bortkastet. Det å tro på at man virkelig kan teste forholdet sitt i slike omgivelser sier mye om deltagerne.

At noen virkelig vil drite seg så totalt ut for gratis drikkevarer og en gratis tur til Honduras icon_rolleyes.gif

Skrevet

Jeg klarer ikke og forstå de som melder seg på, hvis de vil finne ut om forholdet deres fungerer heller ikke så kan de finne en måte og gjøre dette utenom tv.

Ser ikke på det, så vel en halv episode av den amerikanske men det er nok også.

Jeg og samboeren er helt enige om at det er noe vi ikke gidder og se på.

Skrevet

Selve konseptet er jo helt bedritent og kjempe teit,men fremdeles blir jeg litt hekta på det.

Teite mennesker som lager masse intriger er kjempe god tv til meg det asså icon_smile.gif

Dessuten,hadde disse menneskene vært i gode stabile forhold hadde de ikke behøvd å teste ut forholdet på den måten.

Da er jo også sjansen større for at noen driter på draget og lager mye kluss og tull.

Kjempe gøy icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Thea icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-03-07 17:49 ]

Skrevet

Takk og lov at det ikke bare er meg!

Kjæresten min synes det er grei underholdning, og vil gjerne følge med på det. Men han sier også at han aldri i livet ville vært med på noe sånt selv.

Jeg skjønner ikke hvorfor i all verden disse parene er interesserte i å sette noe så verdifullt (som de selv sier det er) på spill! Alle som er med er jo så enige om at det er stor sjangs for at noe vil skje, og de er fullstendig klare over det!

Dette må da skape haugevis av problemer senere i forholdet??

Jeg kan ikke fatte å begripe.....12

Skrevet

Eg syns det er kjekt å se på, gleder meg til neste tirsdag.

Men eg ville aldri deltatt på det selv.

Eg hadde heller ikke passet inn der, med valkete mage og hele78 kilo icon_smile.gif

Skrevet

Åh,

jeg synes det var sååå bra underholdning! Skikkelig kriblende angst-fornemmende følelse blandet med nesten sånn forelskelseshysteri på avstand følelse. hehe, jeg syntes det var strålende!12

• 19 år senere...
Skrevet

Hvorfor sluttet de med Temptation Island? Det var jo et morsomt program. Mye intriger, men også forhold som ble styrket.

Anonymkode: d7d23...fc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...