Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsiktig, kald undertone. Hvilken foundation bruker dere? Jeg er rødhåret og finner aldri en lys nok foundation. 

Anonymkode: 5bf67...27e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den lyseste Chanel Les Beiges. Dyr, men den første jeg har prøvd som faktisk passer meg. 

Anonymkode: d20bb...8ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mineralfoundation/pudder fra everyday minerals, de har masse forskjellig å velge mellom, også i veldig lyse varianter, både for kjølige og varme hudtoner 🙂

Anonymkode: cd4f6...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Skal sjekke ut everyday minerals. Bare minerals fair er for mørk for meg. Chanel er for mørk. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Skal sjekke ut everyday minerals. Bare minerals fair er for mørk for meg. Chanel er for mørk. 

Jøss, trodde jeg var den eneste som hadde opplevd at bare minerals fair er for mørk 😁 den aller lyseste fargen til everyday minerals passer til meg, så det er verdt å sjekke ut!

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Bobbi Brown i fargen alabaster. Det er fargekoden 00.

Anonymkode: b534f...0d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså lysere enn fair..

Anonymkode: b534f...0d8

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den lyseste Chanel Les Beiges. Dyr, men den første jeg har prøvd som faktisk passer meg. 

Anonymkode: d20bb...8ee

Er det lett/gjennomsiktig?

AnonymBruker
Skrevet

Bobbi brown er for mørk. Akkurat nå bruker jeg den nye Cloud fra Too Faced. Liker den ikke ... fargen er nesten lys nok, men oksiderer og legger seg ned i porene mine. Den er tjukk og holder ikke det den lover i varmen. Har brukt dior tidligere og liker konsistensen. De lyseste fargene «funker», men gir et tydelig skille. Har bestilt den nye «backstage», så spent. Er sikkert for mørk. 

Skrevet

Dior har veldig fine og lyse foundationer. Ellers vet jeg at MAC har en del, men kan være vanskelig å finne.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bobbi brown er for mørk. Akkurat nå bruker jeg den nye Cloud fra Too Faced. Liker den ikke ... fargen er nesten lys nok, men oksiderer og legger seg ned i porene mine. Den er tjukk og holder ikke det den lover i varmen. Har brukt dior tidligere og liker konsistensen. De lyseste fargene «funker», men gir et tydelig skille. Har bestilt den nye «backstage», så spent. Er sikkert for mørk. 

Hvor har du funnet backstage? Du må gjerne gi en tilbakemelding når du har prøvd den, for er på jakt etter en ny type. Nude var ikke helt det jeg lette etter :P

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg er hos kjæresten min i USA og bestilte den på Dior.com. De hadde ikke lyseste på sephora (men de har den der også!). Den kommer til Norge nå i august, men tviler på at de tar inn den lyseste ... 

Skrevet

Jane Iredale sin Ivory. Den har solfaktor også!

Skrevet

Bb water til kicks er veldig lett og naturlig, så har den også flere nyanser helt lyse farger. :) Jeg er veldig fornøyd med den! 

Skrevet
Just now, Punhunter said:

Bb water til kicks er veldig lett og naturlig, så har den også flere nyanser helt lyse farger. :) Jeg er veldig fornøyd med den! 

Stort pluss at den også har solfaktor 👌

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Jeg er hos kjæresten min i USA og bestilte den på Dior.com. De hadde ikke lyseste på sephora (men de har den der også!). Den kommer til Norge nå i august, men tviler på at de tar inn den lyseste ... 

Takk for svar :) Da gleder jeg meg til å teste (dersom de får inn lyse toner. Jeg bruker som regel 001 hos Dior :P )

Skrevet

BB cream fra GOSH er utrolig fin og utrolig lett i bruk! Det er kun én nettside som selger den til Norge, dessverre, de tok GOSH vekk fra Vita noen år tilbake 😕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

C01 guerlain lingerie foundation. C01 er den kaldeste og lyseste og perfekt for meg. Alle andre jeg har prøvd blir gule

Anonymkode: 1c6a0...190

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt everyday minerals foundation i 0c rosy fair. Håper den er lys nok og ikke blir orange/gul i løpet av dagen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...