AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Gjennomsiktig, kald undertone. Hvilken foundation bruker dere? Jeg er rødhåret og finner aldri en lys nok foundation. Anonymkode: 5bf67...27e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Den lyseste Chanel Les Beiges. Dyr, men den første jeg har prøvd som faktisk passer meg. Anonymkode: d20bb...8ee
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Jeg bruker mineralfoundation/pudder fra everyday minerals, de har masse forskjellig å velge mellom, også i veldig lyse varianter, både for kjølige og varme hudtoner 🙂 Anonymkode: cd4f6...5a9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Ts her. Skal sjekke ut everyday minerals. Bare minerals fair er for mørk for meg. Chanel er for mørk. Anonymkode: 5bf67...27e 1
EnPerson Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Skal sjekke ut everyday minerals. Bare minerals fair er for mørk for meg. Chanel er for mørk. Anonymkode: 5bf67...27e Jøss, trodde jeg var den eneste som hadde opplevd at bare minerals fair er for mørk 😁 den aller lyseste fargen til everyday minerals passer til meg, så det er verdt å sjekke ut!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Bruker Bobbi Brown i fargen alabaster. Det er fargekoden 00. Anonymkode: b534f...0d8 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 Altså lysere enn fair.. Anonymkode: b534f...0d8 1
Rumle Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Den lyseste Chanel Les Beiges. Dyr, men den første jeg har prøvd som faktisk passer meg. Anonymkode: d20bb...8ee Er det lett/gjennomsiktig?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #9 Skrevet 5. august 2018 https://www.blivakker.no/product/sminke/ansikt/foundation/3036055/the-balm-time-balm-foundation-lighter-than-light-21-3g https://www.hexashop.no/products/pink-hilite Begge de funker på meg, de er de lyseste jeg har funnet. Den siste er en hightlighter/concealer, men den er så lett, og kommer i passe strl så bruker den nå som foundation. Anonymkode: 6120b...556
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #10 Skrevet 5. august 2018 Bobbi brown er for mørk. Akkurat nå bruker jeg den nye Cloud fra Too Faced. Liker den ikke ... fargen er nesten lys nok, men oksiderer og legger seg ned i porene mine. Den er tjukk og holder ikke det den lover i varmen. Har brukt dior tidligere og liker konsistensen. De lyseste fargene «funker», men gir et tydelig skille. Har bestilt den nye «backstage», så spent. Er sikkert for mørk. Anonymkode: 5bf67...27e
Jolene Skrevet 5. august 2018 #11 Skrevet 5. august 2018 Dior har veldig fine og lyse foundationer. Ellers vet jeg at MAC har en del, men kan være vanskelig å finne.
Jolene Skrevet 5. august 2018 #12 Skrevet 5. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bobbi brown er for mørk. Akkurat nå bruker jeg den nye Cloud fra Too Faced. Liker den ikke ... fargen er nesten lys nok, men oksiderer og legger seg ned i porene mine. Den er tjukk og holder ikke det den lover i varmen. Har brukt dior tidligere og liker konsistensen. De lyseste fargene «funker», men gir et tydelig skille. Har bestilt den nye «backstage», så spent. Er sikkert for mørk. Anonymkode: 5bf67...27e Hvor har du funnet backstage? Du må gjerne gi en tilbakemelding når du har prøvd den, for er på jakt etter en ny type. Nude var ikke helt det jeg lette etter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #13 Skrevet 6. august 2018 Ts her. Jeg er hos kjæresten min i USA og bestilte den på Dior.com. De hadde ikke lyseste på sephora (men de har den der også!). Den kommer til Norge nå i august, men tviler på at de tar inn den lyseste ... Anonymkode: 5bf67...27e
Fju Skrevet 6. august 2018 #14 Skrevet 6. august 2018 Jane Iredale sin Ivory. Den har solfaktor også!
Punhunter Skrevet 6. august 2018 #15 Skrevet 6. august 2018 Bb water til kicks er veldig lett og naturlig, så har den også flere nyanser helt lyse farger. Jeg er veldig fornøyd med den!
Punhunter Skrevet 6. august 2018 #16 Skrevet 6. august 2018 Just now, Punhunter said: Bb water til kicks er veldig lett og naturlig, så har den også flere nyanser helt lyse farger. Jeg er veldig fornøyd med den! Stort pluss at den også har solfaktor 👌
Jolene Skrevet 6. august 2018 #17 Skrevet 6. august 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg er hos kjæresten min i USA og bestilte den på Dior.com. De hadde ikke lyseste på sephora (men de har den der også!). Den kommer til Norge nå i august, men tviler på at de tar inn den lyseste ... Anonymkode: 5bf67...27e Takk for svar Da gleder jeg meg til å teste (dersom de får inn lyse toner. Jeg bruker som regel 001 hos Dior )
Tockit Skrevet 6. august 2018 #18 Skrevet 6. august 2018 BB cream fra GOSH er utrolig fin og utrolig lett i bruk! Det er kun én nettside som selger den til Norge, dessverre, de tok GOSH vekk fra Vita noen år tilbake 😕 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #19 Skrevet 6. august 2018 C01 guerlain lingerie foundation. C01 er den kaldeste og lyseste og perfekt for meg. Alle andre jeg har prøvd blir gule Anonymkode: 1c6a0...190
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #20 Skrevet 8. august 2018 Jeg har bestilt everyday minerals foundation i 0c rosy fair. Håper den er lys nok og ikke blir orange/gul i løpet av dagen! Anonymkode: 5bf67...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå