Gå til innhold

Utrolig betatt av en kunde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg jobber i apotek. Men det er slik at det ofte kommer denne utrolige kjekke gutten.  Han pleier å gi meg det blikket. Men vet liksom ikke hvordan jeg skal gå fram - uten å virke uprofesjonell. Har dere noen ideer?

Jeg vet hva han heter. Det eneste opplysningen jeg har 😊

Anonymkode: 58a5a...a34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg beklager for å si dette, men, ikke gjør noe mer ut av det. Om du møter han etter eller annet sted utenfor arbeidsplassen så er det greit nok, men for all del ikke gjør noe som helst mens du jobber på apoteket. Der så er han en kunde, og ikke noe mer.

Anonymkode: 50177...c1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager for å si dette, men, ikke gjør noe mer ut av det. Om du møter han etter eller annet sted utenfor arbeidsplassen så er det greit nok, men for all del ikke gjør noe som helst mens du jobber på apoteket. Der så er han en kunde, og ikke noe mer.

Anonymkode: 50177...c1c

Enig. ;)

Anonymkode: 9a96d...7cb

Skrevet (endret)

Vær høflig å snakk litt med han for hver gang han er der, utvid så praten for hver gang.

Utnytt om han må vise legitimasjon så sjekker du navnet og etternavnet så adder du han på face

Endret av Subaru xv 95
AnonymBruker
Skrevet

Du har ingenting å gjøre bak disken på et apotek, hvis du ikke klarer å holde dine egne følelser borte fra jobben så bør du finne deg en annen karriere.

Mange av brukerne av apoteket kommer for livsviktig medisin, blir man da oversett eller får utlevert feil medisiner fordi den vår kåte gåsa bak skranken ikke har hodet på rett plass så kan det få alvorlige konsekvenser.

Kjærlighetslivet tar man på fritiden, uansett hvor viktig man føler seg så kommer helsen til andre mennesker først.

Anonymkode: 0b9d6...6b4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ingenting å gjøre bak disken på et apotek, hvis du ikke klarer å holde dine egne følelser borte fra jobben så bør du finne deg en annen karriere.

Mange av brukerne av apoteket kommer for livsviktig medisin, blir man da oversett eller får utlevert feil medisiner fordi den vår kåte gåsa bak skranken ikke har hodet på rett plass så kan det få alvorlige konsekvenser.

Kjærlighetslivet tar man på fritiden, uansett hvor viktig man føler seg så kommer helsen til andre mennesker først.

Anonymkode: 0b9d6...6b4

Hahaha! Dott.

Anonymkode: 6068a...f81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Subaru xv 95 skrev:

Vær høflig å snakk litt med han for hver gang han er der, utvid så praten for hver gang.

Utnytt om han må vise legitimasjon så sjekker du navnet og etternavnet så adder du han på face

Jeg hadde ikke syntest noe om at en fyr, uansett om han var kjekk eller ikke, plutselig addet meg på Facebook utifra opplysningene han hadde fått om navnet mitt via jobben sin på apoteket. Det er creepy og uprofesjonelt. 

Anonymkode: f38d3...848

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to regler når det gjelder dating; 1) jeg dater ikke kunder og 2) jeg dater ikke kolleger eller ledere. Av hva jeg har sett i min tid i arbeidslivet blir det bare rot av det. 

I ditt virke, tilgang til personopplysninger osv synes jeg heller ikke du skal utnytte det. Jeg tviler også på lovligheten av å "snoke" etter slike opplysninger for å benytte det i privat sammenheng. Omtrent alle yrker er mye basert på tillit, og i hvertfall i et virke som ditt. 

Jeg hadde latt det ligge. Om du møter han tilfeldig på byn, butikken e.l er det en annen sak. Men, på jobb forholder man seg profesjonelt til kunder er mitt råd. 

Anonymkode: 7c1f9...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Synes det hadde vært søtt å spørre om nummeret dersom du hadde jobbet på en kafe eller lignende, men ikke i apotek eller noe helserelatert. Dersom noe skal skje her, må dere tilfeldigvis møte på hverandre på en annen arena, eller du må vente på at han spør deg.

Anonymkode: fde5b...e87

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, Subaru xv 95 said:

Nei!

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Måbarefåsiat... skrev:

Nei!

Hvorfor ikke? Hvis han gir ts det blikket så virker han litt interesser i henne men kanskje han ikke tør starte selv. 

Uansett så er det jo ikke farlig å adde noen på nett, heller ikke farlig å sende melding, enten blir man godtatt som fb venn eller ikke. Meldinger er det også bare å overse om vedkommende ikke er interessert! 

Jeg hadde hvertfall blitt veldig glad om ho hadde tatt kontakt med meg hvis jeg likte ho og muligens var for sjenert for å starte selv

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke syntest noe om at en fyr, uansett om han var kjekk eller ikke, plutselig addet meg på Facebook utifra opplysningene han hadde fått om navnet mitt via jobben sin på apoteket. Det er creepy og uprofesjonelt. 

Anonymkode: f38d3...848

Nei såklart Ikke om om du ikke har gitt noen tegn til å like vedkommende, men om du hadde vist interesse så hva er da galt med det? Jeg hadde hvertfall vært glad om jeg viste tegn for å like ei jente og hu da tok kontakt på face. For mange er det lettere å starte samtaler bak en skjerm enn ansikt til ansikt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...