AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 HJELP!! "Gubbelur" har snart bursdag og har runddag. 3x10 og jeg er helt blank. Bil og mc frelst, har alt han trenger og enda mer enn det. Tjener godt og ønsker seg INGENTING. Hva gjør jeg? Jeg har ikke mye å rutte med i forhold til han, så jeg legger av ca 1000 på gaven fra meg og lille. Han er IKKE romantisk av seg, det er vi ingen av oss, så jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjør... 😓 Noen som har en ide? Noen flere som har vanskelige mannfolk? 😅 Klokke fikk han til jul, verktøy har han pleeeenty av, gavekort på biltema og clas er oppbrukt, leser gjør han ikke, baah... igjen, HJELP! 😂 Anonymkode: a7893...510
Gjest JeSuisLouise Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Er det noen aktiviteter han kunne tenkt seg da? Jeg ga f.eks gavekort på klatrepark til min kjæreste i gave, det ble han veldig glad for. Evt go-kart, escape room, konsert, en bedre middag på restaurant. Litt avhengig av hvor i landet du bor så klart.
Gjest endagomgangen Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 2 minutter siden, JeSuisLouise skrev: Er det noen aktiviteter han kunne tenkt seg da? Jeg ga f.eks gavekort på klatrepark til min kjæreste i gave, det ble han veldig glad for. Evt go-kart, escape room, konsert, en bedre middag på restaurant. Litt avhengig av hvor i landet du bor så klart. Det skulle jeg virkelig ønske at han gjorde!, men han er lite interessert i slike ting, bedre middag er såklart noe som går an, men føler det blir så kjedlig 😅 han får det hver bursdag så føler det er liksom en "selvfølge", ikke fra hans side såklart men min 😅 Vi bor ganske sentralt i området trøndelag, så vi har mange muligheter sånn sett, bare jeg som ikke klarer å klekke ut noe 🤔 har bodd her i snart 10 år så jeg har kanskje sett meg blind på muligheter 🙈😅 Konsert tenkte jeg også, men er ingen han liker som har konserter i nærmeste fremtid.. 😟
Gjest JeSuisLouise Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 2 minutter siden, endagomgangen skrev: Det skulle jeg virkelig ønske at han gjorde!, men han er lite interessert i slike ting, bedre middag er såklart noe som går an, men føler det blir så kjedlig 😅 han får det hver bursdag så føler det er liksom en "selvfølge", ikke fra hans side såklart men min 😅 Vi bor ganske sentralt i området trøndelag, så vi har mange muligheter sånn sett, bare jeg som ikke klarer å klekke ut noe 🤔 har bodd her i snart 10 år så jeg har kanskje sett meg blind på muligheter 🙈😅 Konsert tenkte jeg også, men er ingen han liker som har konserter i nærmeste fremtid.. 😟 Hva med hotelltur til et sted i nærheten da? Vet ikke hvor i Trøndelag dere bor men f.eks Baardshaug Herregård er jo ganske fint og romantisk: https://baardshaug.no/
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 Er akkurat i samme situasjon som deg, med mann som har "alt" og aldri ønsker seg noe. Jeg kan dele noe av det jeg har gitt han oppgjennom, så kanskje noe treffer: -Cirkle K-koppen, eventuelt en annen termokopp -Abonnement på et blad innenfor hans interesse, gjerne et med velkomstgave som også er innenfor interessefeltet (for letthets skyld kan abonnementet stå i ditt navn, og så sier du det opp etter han har fått alle bladene som var inkludert i innmeldingstilbudet ) -Ullundertøy, ullgenser, ullsokker etc (fra anerkjente merker) -Spill til Playstation etc -Noe med logoen til yndlingsbilen på (caps, t-skjorte etc) -Øl av den mer eksklusive sorten -Filmer/serier du vet han liker (høres ut som Fast and Furious kunne passet han?) -Hudpleieprodukter eller parfyme - Er det noen klesplagg han har litt lite av? Få en oversikt og kjøp det som mangler Anonymkode: ff806...928
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå