AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Er den noen som bruker menskopp her? Jeg har brukt det i ca 6 med og prøvd å bli gravid i 14 mnd. I dag (lørdag) fikk jeg mensen, skal egentlig ikke ha den før på tirsdag. Så sånn sett kom den veldig tidlig. Jeg satte inn koppen og når jeg nå på kvelden skal skulle den er det nesten ikke blod og det er sånn "guffe" (i mangel på bedre ord) utenpå. Sånn som babyer er dekket med når de nettopp er født. Dette har jeg aldri opplevd med koppen min før. Er det nåp? Er det andre som har opplevd slik "guffe"? Anonymkode: f7a88...9b4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Du har vel strengt talt ikke fått mensen hvis du ikke blør? Jeg har opplevd det du beskriver ofte mot slutten av mensen. Det er utflod blandet med blod Anonymkode: 3b9af...4b0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du har vel strengt talt ikke fått mensen hvis du ikke blør? Jeg har opplevd det du beskriver ofte mot slutten av mensen. Det er utflod blandet med blod Anonymkode: 3b9af...4b0 Jeg blør litt, men lite, slik som siste dagen. Litt mer en spotting. Var det jeg trodde kom i morges, så jeg satte inn koppen. For jeg hadde masse ærend og skulle være ute i hele dag. Erfaringsmessig kommer mensen i løpet av dagen med litt "lekking" på morgenen. Men mulig det bare er vanlig utflod altså. Den er bare mye tykkere og mer. Har bare aldri opplevd å ta ut koppen med så mye rundt den. Anonymkode: f7a88...9b4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Jeg får også "guffe" rundt menskoppen om jeg setter den inn før mensen faktisk har starta - tror det bare er vanlig utflod. Men det kan selvsagt hende at det var en festeblødning - hvordan går det nå? Anonymkode: ec59e...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå