Gå til innhold

Hva skal valpen hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Senere i august skal jeg og resten av familien si velkommen til en valp i huset. Han er en utrolig søt tibetansk spaniel. Vi vet ikke hundre prosent hvilken farge han kommer til å få, men både oss og oppdretter mener at han kommer til å ta etter moren sin, som er sølvsobel. Faren er sort. Han har et smalt ansikt og noen vennlige øyne. Sammenlignet med de andre valpene vi så, er han den rolige typen som venter på tur før han hopper på det mennesket han vil hoppe på 😍

Så kommer jo spørsmålet om hva han skal hete, og det er vi alle nokså usikre på. Mamma ville kalle han Mica eller Santo, men har nå gått over til navnet "Zico". Denne valpen er hennes baby, så hun bestemmer først om hun liker det før hun spør oss andre ;) Så har dere noen ideer til hva en søt engellignende tibbevalp kan hete? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

Santos, Balder, Birk, Samson, Todd, Cooper, 

AnonymBruker
Skrevet

Gabriel 😁

Anonymkode: 1feee...fbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cicero

Anonymkode: 2eb35...2b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Voff

Anonymkode: 098ae...836

• Liker 1
Skrevet

Pluto eller Snoopy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Scooby doo

Anonymkode: 39e7b...b60

• Liker 1
Skrevet

Ove eller Hubert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Simba

Anonymkode: e6577...8f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Magne

Anonymkode: c73cf...5e3

• Liker 2
Skrevet

Hugo

Birk

Henry

Sofus

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle forslagene 😊Jeg tror mamma vil klare å bestemme seg for hva valpen skal hete når han først er i huset og hun får sett mer på han. Men det er nesten to uker til, så da får nok jeg kose meg med mammas navneliste hittil. 

Skrevet
1 time siden, Krølle-frøkna skrev:

Takk for alle forslagene 😊Jeg tror mamma vil klare å bestemme seg for hva valpen skal hete når han først er i huset og hun får sett mer på han. Men det er nesten to uker til, så da får nok jeg kose meg med mammas navneliste hittil. 

Du får si til henne at om hun kaller ham Hubert så blir han sikkert den kuleste bikkja ever. 

http://www.navnebetydning.dk/drengenavn/Hubert.shtml

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...