Gå til innhold

Synes dere denne vekta høres mye ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veier 59kg og er 162cm, synes dere det høres mye ut? Hvordan ser dere for dere at kroppen min er? Tynn/lubben/feit?

Anonymkode: 27261...8c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veier 59kg og er 162cm, synes dere det høres mye ut? Hvordan ser dere for dere at kroppen min er? Tynn/lubben/feit?

Anonymkode: 27261...8c6

Alvorlig talt, du gjør narr av overvektige med spørsmålet ditt.

Dessuten så kan ingen svare på hvordan du ser ut utifra høyde og vekt. Det er andre ting som også spiller inn. 

Anonymkode: d81d3...efe

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170, når jeg veier 70kg er jeg slank og har flat mage, men litt fett å klype i på magen, overarmene og lårene. 

Anonymkode: b8c0b...9c4

AnonymBruker
Skrevet

Nei det høres ikke mye ut. Det høres aldeles normalt ut. Aldri i verden om kroppen din ser verken feit eller lubben ut. 

Anonymkode: 70de6...582

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Lubben

Anonymkode: 3aa9b...c2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å sjekke en BMI-kalkulator, det. Du har en BMI på 22,5, altså er du normalvektig.

Meeen, jeg skjønner faktisk at du spør. Jeg veier også 59, og er noen cm høyere. Jeg vet godt at jeg er normalvektig, men jeg har ganske mye overflødig fett, og har langt fra noen drømmekropp. Jeg mener selv jeg ser chubby ut, men midjemålet og vekta er sunn, så det bør vel egentlig være det viktigste. 

Anonymkode: 28898...df3

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170, når jeg veier 70kg er jeg slank og har flat mage, men litt fett å klype i på magen, overarmene og lårene. 

Skulle likt å se bilde av deg. Beklager, men kan ikke se for meg at du er slank. Er 175 høy og veide 70 kg halvveis i et svangerskap. Lite slankt var det.

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er ikke lett å svare på uten å vite mer om deg enn bare to tall. F.eks. fettprosent, ekstremt aktiv/aktiv/inaktiv livsstil osv. Men i utgangspunktet og helt generelt kan man ha en veldig flott kropp med de tallene.

AnonymBruker
Skrevet

Slike tråder er sykelige. Utrolig at de får stå. Ser spiseforstyrrelse- gjengen kaster seg inn i debatten med en gang. Supert at dere skriver under nick da. spesielt mannfolka som er ana-tilhengere. Så vet andre damer hva de har med å gjøre når dere svarer i andre tråder. 

Anonymkode: de53d...adc

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slike tråder er sykelige. Utrolig at de får stå. Ser spiseforstyrrelse- gjengen kaster seg inn i debatten med en gang. Supert at dere skriver under nick da. spesielt mannfolka som er ana-tilhengere. Så vet andre damer hva de har med å gjøre når dere svarer i andre tråder. 

Anonymkode: de53d...adc

Det blir nok ryddet/ slettet, ettersom det er regelbrudd å  opplyse vekt + høyde eller BMI.

Anonymkode: 91683...719

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er bælfeit. Seriøst...du vet du ikke er det. Hva er det opphenget med vekt,? Kropp er individuelt. 

Anonymkode: 9a46f...049

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kropp er individuelt. 

Riktig. Og på Mybodygallery kan man se hvor forskjellige kropper med samme vekt  og høyde kan være.

Anonymkode: 91683...719

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle likt å se bilde av deg. Beklager, men kan ikke se for meg at du er slank. Er 175 høy og veide 70 kg halvveis i et svangerskap. Lite slankt var det.

Jeg skrev når jeg veier 70kg. Jeg veier 63 nå, men har veid 70. Du må på slankekur feita. Slutt å spis usunt! Selv om du er på tjukka, må du ikke legge på deg masse, og spise for to. Det er en myte, og er svært usunt. Man trenger kun 200kcal ekstra, når man er gravid. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev når jeg veier 70kg. Jeg veier 63 nå, men har veid 70. Du må på slankekur feita. Slutt å spis usunt! Selv om du er på tjukka, må du ikke legge på deg masse, og spise for to. Det er en myte, og er svært usunt. Man trenger kun 200kcal ekstra, når man er gravid. 

Point proven, 170 cm og 70 kg er ikke slankt, faktisk bare en kg unna overvekt. 

Trenger ikke bekymre deg for meg, ellers takk. Graviditet går over vet du. Og jeg er tilbake i matchvekt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170 høy, veier 74 kg og er absolutt slank. Vekt forteller ikke alt.

Anonymkode: d0c9e...49e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170 høy, veier 74 kg og er absolutt slank. Vekt forteller ikke alt.

Beklager, men du er dessverre overvektig. Akkurat den vekten og den høyden sammen forteller ganske mye. Det gjør for øvrig bmi kalkulatoren også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men du er dessverre overvektig. Akkurat den vekten og den høyden sammen forteller ganske mye. Det gjør for øvrig bmi kalkulatoren også.

Synes det er morsomt at du kan sitte over Internett og fortelle en annen person at hun er overvektig, uten å ha sett henne engang! Du vet ingenting om hvordan kroppssammensetning hennes er. Hvis hun sier at hun er slank så er det fordi hun er slank. Gå å se deg selv i speilet!

Anonymkode: cfc76...368

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 162 cm og for tiden ca 66 kg. Jeg har pr nå litt mange kilo, men på 59 kg var jeg  slank og det er nok TS også. Dere andre kan bare tie stille. 

Anonymkode: abfc8...9e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg heldigvis nok kunnskap til å ikke ta slike kommentarer til meg. Jeg vet bmi kalkulatoren sier at jeg er overvektig, men nå tar ikke den hensyn til muskelmasse vs fettmasse. Jeg har en relativt lav fettprosent, men svært mye muskelmasse. Jeg er et perfekt eksempel på hvorfor man ikke skal stole på badevekta og bmi kalkulatoren. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje bittelitt ekstra, men langt i fra mye. Jeg er 5 cm lavere enn deg og veier 10 kg mindre, og er ganske normal tror jeg. Jeg kunne sikkert hatt litt mindre lovehandles, men jeg bryr meg ikke så mye om det. 

Anonymkode: d6cec...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...