AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Hvilke seksuelle ting har du prøvd? Tenker da både på ting du har gjort med deg selv og ting du har gjort sammen med partner. Fortell gjerne litt om hva du gjorde og hvilken erfaring du har med det. Jeg kan si hva jeg har prøvd. Onanere med dusjstrålen direkte på klitten med masasjeedusj med så sterk stråle som jeg klarte og med vannet stilt på kaldt. Det var veldig deilig og jeg begynte å riste og var nære på å komme, men det var dessverre ikke nok. Men det er det nærmeste jeg har vært å få orgasme. Onanere med orgasmekrem, glidekrem og rabbitvibrator på sterkeste vibrasjon. Det var utrolig godt, spesielt det at g-punktet og klitoris ble stimulert samtidig. Orgasmekremen gjorde meg også mye mer følsom. Onanere med å la fingrene gli inn og ut av vagina samtidig som jeg vekselsvis maserte meg på klitten i sirkler med to fingre mens jeg lå på magen og bevegde hoftene opp og ned, hold pusten og spente alle muskler i kropepn. Dette var også deilig, men ganske kjedelig i lengden. Anonymkode: f86b4...3aa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilke seksuelle ting har du prøvd? Tenker da både på ting du har gjort med deg selv og ting du har gjort sammen med partner. Fortell gjerne litt om hva du gjorde og hvilken erfaring du har med det. Jeg kan si hva jeg har prøvd. Onanere med dusjstrålen direkte på klitten med masasjeedusj med så sterk stråle som jeg klarte og med vannet stilt på kaldt. Det var veldig deilig og jeg begynte å riste og var nære på å komme, men det var dessverre ikke nok. Men det er det nærmeste jeg har vært å få orgasme. Onanere med orgasmekrem, glidekrem og rabbitvibrator på sterkeste vibrasjon. Det var utrolig godt, spesielt det at g-punktet og klitoris ble stimulert samtidig. Orgasmekremen gjorde meg også mye mer følsom. Onanere med å la fingrene gli inn og ut av vagina samtidig som jeg vekselsvis maserte meg på klitten i sirkler med to fingre mens jeg lå på magen og bevegde hoftene opp og ned, hold pusten og spente alle muskler i kropepn. Dette var også deilig, men ganske kjedelig i lengden. Anonymkode: f86b4...3aa Dette var nitrist lesing. Du bør vurdere å bruke resten av skoleferien på noe mer fornuftig. Anonymkode: 02646...b5b 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Under 16 hun her Anonymkode: 47954...016 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 Hatt sex med eksen, ellers går det bare i å dra løken av og til
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 Fikk en gang en dildo i rumpa. Orgasmen var veldig god, men hadde ubehag i flere dager. Ikke verdt det. Hannkjønn. Anonymkode: 2e6dd...a0c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette var nitrist lesing. Du bør vurdere å bruke resten av skoleferien på noe mer fornuftig. Anonymkode: 02646...b5b Hvorfor er det trist lesing og hvorfor mener du at jeg burde bruke ferien min på noe mer fornuftig? Jeg er forresten ferdig med utdanning for lengst. Anonymkode: f86b4...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Under 16 hun her Anonymkode: 47954...016 Hvorfor tror du det? Anonymkode: f86b4...3aa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 20 minutter siden, Subaru xv 95 skrev: Hatt sex med eksen, ellers går det bare i å dra løken av og til Takk, du er hittil den enste som har klart å svare seriøst i tråden. Anonymkode: f86b4...3aa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk en gang en dildo i rumpa. Orgasmen var veldig god, men hadde ubehag i flere dager. Ikke verdt det. Hannkjønn. Anonymkode: 2e6dd...a0c Signerer denne, ikke min ting heller, men bedre å angre noe man har gjort enn ikke Anonymkode: 11b52...431
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det trist lesing og hvorfor mener du at jeg burde bruke ferien min på noe mer fornuftig? Jeg er forresten ferdig med utdanning for lengst. Anonymkode: f86b4...3aa Åh, nå ble det enda tristere😢 Anonymkode: 02646...b5b 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #11 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åh, nå ble det enda tristere😢 Anonymkode: 02646...b5b Ta deg sammen. Anonymkode: f86b4...3aa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #12 Skrevet 4. august 2018 Har du prøvd noe i rumpa di? Anonymkode: f2090...195
SlemUlv Skrevet 4. august 2018 #13 Skrevet 4. august 2018 Alt for mye til å liste opp her! Har heldigvis masse igjen å prøve ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #14 Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd noe i rumpa di? Anonymkode: f2090...195 Bare en finger. Anonymkode: f86b4...3aa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #15 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Alt for mye til å liste opp her! Har heldigvis masse igjen å prøve ❤️ Kan du ikke liste opp noe av det da? Det som du synes var best? Anonymkode: f86b4...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #16 Skrevet 4. august 2018 Tja, så mye spennende har jeg vel neppe gjort... Men dusjstrålen er digg ja 😉 samme med rabbit og satisfyer som er mine favoritter for solosex. Kjøpte sånn orgasme krem som du nevner, men har ikke fått testet den skikkelig ut. Tror det drøyeste er for noen uker siden da jeg kom i kontakt med en fyr på en annen nettside. Vi pirret hverandre i noen dager over snapchat, fortalte hverandre om fantasier osv før vi møttes på et hotell på dagtid og koset oss. Det føltes mer komfortabelt enn å få en fremmed hjem eller å reise til han, og ingen nysgjerrige bekjente å møte på 😉 da prøvde jeg poppers og fisting for første gang. Anonymkode: 029e3...a9a
SlemUlv Skrevet 4. august 2018 #17 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du ikke liste opp noe av det da? Det som du synes var best? Anonymkode: f86b4...3aa Fireplay, bondage (med suspension), flogging, caning, paddeling, analsex, vaginalsex i masse forskjellige stillinger, 3kant, suging, nippleorgasmer... osv osv osv.. mm.. mye gøy der ute ❤️
Isambard Skrevet 4. august 2018 #18 Skrevet 4. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette var nitrist lesing. Du bør vurdere å bruke resten av skoleferien på noe mer fornuftig. Anonymkode: 02646...b5b Innlegget til TS var ikke trist. Svaret ditt var veldig, veldig trist.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #19 Skrevet 4. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta deg sammen. Anonymkode: f86b4...3aa Klarer ikke, har ikke vært borti noe mer deprimerende. Anonymkode: 02646...b5b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #20 Skrevet 4. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, så mye spennende har jeg vel neppe gjort... Men dusjstrålen er digg ja 😉 samme med rabbit og satisfyer som er mine favoritter for solosex. Kjøpte sånn orgasme krem som du nevner, men har ikke fått testet den skikkelig ut. Tror det drøyeste er for noen uker siden da jeg kom i kontakt med en fyr på en annen nettside. Vi pirret hverandre i noen dager over snapchat, fortalte hverandre om fantasier osv før vi møttes på et hotell på dagtid og koset oss. Det føltes mer komfortabelt enn å få en fremmed hjem eller å reise til han, og ingen nysgjerrige bekjente å møte på 😉 da prøvde jeg poppers og fisting for første gang. Anonymkode: 029e3...a9a Hva er poppers? Når jeg googler det kommer det opp at det er en uoffisiell gatebetegnelse for ulike alkylnitritter som tas for å oppnå ruseffekt, men jeg regner med at det ikke er det du mener, eller? Anonymkode: f86b4...3aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå