AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Hjeeelp😱 Jeg er skilt, eller snart skilt. Separert for et år siden... Jeg er klar, eller overmoden kanskje heller, for noe flirting, spenning og dating. Men jeg tør jo ikke starte noe flirting🙈 Så en kjekk mann på butikken i sted..og istedet for å gi et smil og blikk eller lignende, så ender det med at jeg ser på han i smug 🙈😱😂 Kom til kassa samtidig, og jeg blir veldig opptatt med å legge varene på båndet... Så i øyekroken at han så på meg, men alt jeg tenker er "Hjeeelp, jeg tør ikke!".... Shit altså.. Jeg møter vel aldri noen på denne måten. Med mindre noen ser forbi dette tullet mitt, og tør å ta kontakt først... Blir litt oppgitt av meg selv😂🤣 Noen tips til what to do?? Anonymkode: 8d46d...dd4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Ta en joggetur i parken, bli medlem av diverse organisasjoner, lær deg avansert matlaging eller et nytt språk på kurs. Anonymkode: ce49c...867
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en joggetur i parken, bli medlem av diverse organisasjoner, lær deg avansert matlaging eller et nytt språk på kurs. Anonymkode: ce49c...867 Takk👍 ja, å ære mer sosial kan sikkert hjelpe... Bare jeg tør å løsne opp litt. Har igrunn lett for å prate og ta kontakt..Men akkurat når det er en som er kjekk, eller jeg liker litt godt, blir jeg så obs på hva jeg gjør og sier... Må bare roe ned hodet å bare være hyggelig, smile osv, er det "connection" vil det vel bli mer flørting(😂) på en naturlig måte.. Bare ikke feige ut helt😂 Anonymkode: 8d46d...dd4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flørting* Anonymkode: dde2b...b50 😂😂😂 Trodde man skrev det med i, men ser at det er bedre med ø😂🤣😁 tenkte vel engelsk eller noe slikt jeg😂 Anonymkode: 8d46d...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå