Gå til innhold

Noen med jenter i 9-10 års alderen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig med litt utflod i trusen på denne alderen ? 

Anonymkode: a1ec4...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei på 12 nå, og ja, det begynte vel så smått da. Litt til og fra, mener jeg å huske.

Fikk mensen ganske nøyaktig 12,5 år gammel.

AnonymBruker
Skrevet

Min datter har hatt utflod siden hun var sju-åtte. Hun er snart 11, ingen mens enda heldigvis. 

Anonymkode: 41723...67f

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Håper ikke mensen kommer enda nei. Men da er det vanlig da altså. Bruker de noe truseinnlegg el lignende ? Er ikke så mye, men nok til at hun synes det er ubehagelig at det renner fra tissen og driver å skifter truse ofte. 

Anonymkode: a1ec4...c92

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker selv at jeg hadde utflod lenge før jeg fikk mensen :) Brukte aldri noe beskyttelse (turte ikke kjøpe eller be om det), men ville ikke det uansett luktet? Eller?

Anonymkode: 44f35...d02

Skrevet

Frøkna her har ikke brukt truseinnlegg. Hun har innimellom byttet truse har jeg sett, men truser har vi uansett i hopetall, så det har jeg bare tenkt at er fint (at hun selv merker det og har lyst til å bytte, mener jeg). Hadde hun sagt at det var et problem hadde jeg kanskje vist henne hva truseinnlegg er og latt henne velge selv om hun ville bruke det eller bytte truse (og presisert at det ikke gjorde meg noe om hun brukte mange truser). 

Flott at de har hygiene "innebygd", så legg tilrette for det uten at de synes kropp er ekkelt eller kleint! Det blir jo "verre" enn dette etter hvert, så det er bare å stålsette seg ;) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...