Gå til innhold

Hvilken vinterjakke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er nok litt i tidligste laget å tenke på, men skal flytte til innlandet for å studere og der er det kjempekaldt på vinteren. Tenker å kjøpe meg en kjempevarm vinterjakke i god kvalitet, så må starte å spare tidlig. Har sett gjennom en del sider nå og syntes ikke det er så mange som faller i smak. Kunne tenke meg en jakke i svart/blå/brun o.l. Om dere har noen gode forslag til varme jakker som også er fine så rop ut! 

Anonymkode: 89b60...dcb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer mer når vinteren nærmer seg.

Det er kaldt i innlandet, men luftfuktigheten er lav, så du vil nok oppleve at det ikke er så ille likevel. Det varierer fra vinter til vinter hvor kaldt det blir og hvor lange perioder man får med sånn -20.

Anonymkode: d4e8c...bd6

AnonymBruker
Skrevet

Synes «Davos» fra Swims er ei god og varm jakke. Pluss for at den er vanntett og halsen er foret med lammeull. Ingen pels på jakka og heller ikke behov for skjerf. Virkelig ei super og tidløs jakke. PS!  De ble fort utsolgt i fjor. 

Anonymkode: 3e795...249

AnonymBruker
Skrevet

Norrona /29 

Anonymkode: 6a347...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type jakke ser du etter da? Selv bruker jeg allværsjakke med mange lag med ull under, dunjakke fra Bergans, ullkåpe for finere anledninger, eller fôret fjellrevenjakke.

Anonymkode: dcd7b...7bc

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags type jakke ser du etter da? Selv bruker jeg allværsjakke med mange lag med ull under, dunjakke fra Bergans, ullkåpe for finere anledninger, eller fôret fjellrevenjakke.

Anonymkode: dcd7b...7bc

Er veldig usikker på hva slags jakke jeg ser etter. Har tidligere brukt Svea Miss Smith, den var skikkelig god og varm og jeg var veldig fornøyd med den, men på tredje sesongen har den mistet passformen sin mye. Også har jo typ annenhver jente den jakka. Er egentlig åpen for det meste, alt fra litt sporty jakker, til gode og tjukke dunjakker. Skal ta en titt på fjellreven! 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes «Davos» fra Swims er ei god og varm jakke. Pluss for at den er vanntett og halsen er foret med lammeull. Ingen pels på jakka og heller ikke behov for skjerf. Virkelig ei super og tidløs jakke. PS!  De ble fort utsolgt i fjor. 

Ååh den var fin! Takk for tips 😄

Syntes også denne brune jakka var veldig fin, men klarer ikke finne ut hvilket merke det er eller hvor den kan kjøpes

4ACB5E94-78E7-4DE2-B7EE-5D7411F962BF.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
På 5.8.2018 den 16.08, AnonymBruker skrev:

Signerer denne!! Jeg bodde i min hele forrige vinter, og kan nesten ikke vente med å ta den frem igjen! ☺️

Anonymkode: 783fd...31b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...