Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #21 Skrevet 12. mars 2005 Jeg synes flere jenter burde bli flinkere til å uoppfordret kommentere størrelsen på mannens utstyr. På den måten kan mannen få en pekepinn på hva vi faktisk synes om penisen hans. Det må jo bare være interessant for menn å vite? Jeg gir de hvertfall slike opplysninger uten at de spør.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #22 Skrevet 12. mars 2005 Hva sier dere når dere vil skryte av pi**en hans da? Og ikke minst til dere menn, er det turnon når jenta kommenterer den? og hva vil dere helst høre?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #23 Skrevet 12. mars 2005 de gangene jeg har kommentert størrelsen er det a la "så stor, hard og deilig du er". Og da er det fordi jeg mener det. Mener jeg det ikke sier jeg ingenting. Til min mann sier jeg det fordi jeg mener det. Og da kommenterer jeg også utseendet på snoppen. Jeg har vært med mange flere enn han, noe han ikke liker. Men han liker godt å høre at snoppen hans er den peneste jeg har sett. For JA, hans er uedvanlig pen :-) meget estetisk
Gjest Embla s Skrevet 12. mars 2005 #24 Skrevet 12. mars 2005 Hvis penis er flott, kan jeg vel godt gi komplimanger ang den som angående alle andre ting!
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2005 #25 Skrevet 14. mars 2005 Har kommentert størrelse en gang,...og det var når han ville ha anal-sex. (Liten jente + mann med stor pi** = nei takk) Eller har jeg kommentert at den er fin,...
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #26 Skrevet 17. mars 2005 Ikke noe farlig å gi komplimang hvis man mener det vel... Menn kommenterer jo pupper stadig vekk. Det viktigste er nå uansett at han kan å bruke den!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #27 Skrevet 17. mars 2005 Det er helt greit å gi komplimenter for penisen til mannen dersom den err diger og stoor! Hvis ikke fortjener den ikke spesst med kommentarer..da kan de forbigåes i all stillhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå