Gjest Per Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Kommenterer dere størrelsen på en manns kjønnsorgan uoppfordret? I så fall hvorfor? Er det ærlige observasjoner eller er det noe dere gjøre for å få oss til å føle oss vel?
Gjest ii Fiona Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ville neppe kommentert den om den var ekstremt liten... men jeg ville kanskje sagt nor hvis den var veldig stor. Utover det er det viktigere hvordan han er som elsker ellers. Du kan har en DIGER pikk uten å duge for fem øre for eksempel
Gjest Per Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ville neppe kommentert den om den var ekstremt liten... men jeg ville kanskje sagt nor hvis den var veldig stor. Utover det er det viktigere hvordan han er som elsker ellers. Du kan har en DIGER pikk uten å duge for fem øre for eksempel Ok, det har jeg skjønt. Lurte bare på dette med å kommentere den. Snakket med noen som hevdet at enkelte jenter gjør det bare for å få gutten til å føle seg som en konge. Synes det hørtes litt rart ut.
Gjest ii Fiona Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 Av typen "åååh, du er så STOR, asså, den STØRSTE jeg har sett!" e.l.? Ja kanskje hvis du er femten... men voksne mennesker holder vel ikke på sånn?! Burde være unødvendig, men det finnes jo de mennene som er helt usannsynlig opphengt i det, som omtrent definerer hele sin identitet som mann i hva dama synes om den. Kan kanskje være lett å berolige de som er usikre. Vet ikke. Hadde jeg fått spørsmålet, "synes du jeg er stor?" tror jeg jeg hadde blitt sur og irritert og mistet litt respekten, å trygle om bekreftelse er ingen turn on akkurat - det vet vel dere menn også, men kvinner som stadig spør "synes du jeg er feit?" Ikke videre stimulerende, vel?
Gjest The mystery man Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Dette blir samme problemstilling som når dere kvinner spør: "Synes du jeg er feit?" Hva kan en mann svare på det? Han må jo si nei, enten han mener det eller lyver. På samme måte er det med penisstørrelse. Man kan ikke spørre kjæresten sin "Synes du den er stor/liten?" Poenget med sånne spørsmål er at det viser at den som spør har et behov for tilbakemelding. Og den burde kommet uoppfordret. Då derfor kvinner: Om mannen ikke har en pikk som tydelig er liten, så si til han at den er så god/passe/stor/et elle rannet. Dette vil dere selv tjene på fordi det vil øke selvtilliten hans med flerre hakk i senga. Han vil i hvertfall ikke bli noe dårligere elsker av det kan jeg garantere. Så til dere menn som leser dette: Si til dama at du synes hun er fin, ser slank ut o.l før hun spør deg om det. Det vil i 95% av tilfellene gi deg mer sex.
Gjest Per Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Hadde jeg fått spørsmålet, "synes du jeg er stor?" tror jeg jeg hadde blitt sur og irritert og mistet litt respekten, å trygle om bekreftelse er ingen turn on akkurat - det vet vel dere menn også, men kvinner som stadig spør "synes du jeg er feit?" Ikke videre stimulerende, vel? Ja, det er snakk om en kommentar som kommer uoppfordret. Ikke spørring og graving om "den" er stor/middels/liten....
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Min hører en del "sorry hvis det går litt treigt å få den inn, den er bare så forbanna stor" fra meg. Og det er jo sant også, litt stress men når vi først er igang huhuhu!
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Jeg er fornøyd og har nevnt jeg syns den er perfekt. Har ikke snakket om cm eller no
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 Nei, jeg kommenterer aldri. Og har heller ikke fått noen spørsmål om det. Regner med at han skjønner at jeg nyter når vi har sex og det er vel det viktigste?
Sofia Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Har vel aldri kommentert størrelse.. men kan si at jeg synes den er deilig eller noe slikt... om det er sant eller ikke blir jo min sak... Menn er enkle å tilfredsstille...
Gjest Per Skrevet 10. mars 2005 #13 Skrevet 10. mars 2005 ... om det er sant eller ikke blir jo min sak... Menn er enkle å tilfredsstille... Men hvorfor sier du det om du ikke mener det? Lurer du ikke egentlig deg selv like mye da?
Sofia Skrevet 10. mars 2005 #14 Skrevet 10. mars 2005 Men hvorfor sier du det om du ikke mener det? Lurer du ikke egentlig deg selv like mye da? Vil vel ikke si sannheten dersom jeg helt ærlig ikke synes det er noe særlig. Da er det bare å lyve i veg og da blir'n fortere ferdig... så kan jeg heller sladre med venninner etterpå og le av så dårlig sex det var... Mens typen er fornøyd og tror det var superbra!!
Gjest Per Skrevet 10. mars 2005 #15 Skrevet 10. mars 2005 Vil vel ikke si sannheten dersom jeg helt ærlig ikke synes det er noe særlig. Da er det bare å lyve i veg og da blir'n fortere ferdig... så kan jeg heller sladre med venninner etterpå og le av så dårlig sex det var... Mens typen er fornøyd og tror det var superbra!! Men du trenger jo ikke si noenting om han ikke spør? Eller er det slik at det gleder deg å "lure" andre? Synes du det er ok om han også sier at du er super-sexy, mens han etterpå forteller kompisene at du er en feit slarkefixxe?
Sofia Skrevet 10. mars 2005 #16 Skrevet 10. mars 2005 Men du trenger jo ikke si noenting om han ikke spør? Eller er det slik at det gleder deg å "lure" andre? Synes du det er ok om han også sier at du er super-sexy, mens han etterpå forteller kompisene at du er en feit slarkefixxe? For det første. Dette er ikke noe jeg gjør til "vanlig" liksom. Men jeg sier det gjerne uoppfordret for det hisser gjerne mannen opp og da hisser det meg selv opp, så i utgangspunktet er det ikke vondt ment. Men det har vel hendt at jeg har "smurt litt tykt på".. for at ting skal skje raskere ja.. For det andre: Jeg er ingen av delene..
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #17 Skrevet 10. mars 2005 Jeg får veldig ofte tilbakemeldinger av typen "WOW! Den var utroolig gjennomsnittlig!"
Gjest Per Skrevet 10. mars 2005 #18 Skrevet 10. mars 2005 For det andre: Jeg er ingen av delene.. Kommer nok an på øyet som ser. Men jeg tolker det dithen at du synes det er greit om han kommenterer deg og dine prestasjoner i senga til sine kompiser?
Sofia Skrevet 10. mars 2005 #19 Skrevet 10. mars 2005 Kommer nok an på øyet som ser. Men jeg tolker det dithen at du synes det er greit om han kommenterer deg og dine prestasjoner i senga til sine kompiser? Det må han gjerne gjøre.. 8)
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #20 Skrevet 11. mars 2005 Det er gjerne de med liten penis som spør og er usikre på hva vi mener om utstyret. Da klarer jeg ikke å være ærlig og svarer bare "fint". Når jeg virkelig liker utstyret til en mann og synes det er sexy og stort gir jeg gjerne en kompliment uoppfordret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå