exictence Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Innimellom på en fridag har jeg dager hvor bena føles tunge som bly. Jeg orker ingenting. Gjør rett og slett ingenting. Sover og leser på nettet eller noe annet. Tar jeg meg sammen, så klarer jeg vel noe. Tenker at jeg burde gjøre ting, gå ut og få frisk luft. Men noen dager orker jeg ikke ta meg sammen. Gjør ingenting, uff. Er det flere som har sånne dager? Får dårlig samvittighet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Iblant, men forsøker å kvitte meg med dem. Mye bedre å jobbe litt, trene litt eller finne på noe annet konstruktivt. Grunnen for min del er at man ikke kommer seg opp og frem i livet om man driver med for mye latskap. Anonymkode: 13a26...ef8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Jeg og samboer har oooofte slike dager. Vi sitter bare inne og surfer på nett eller ser på TV. Må legge til at vi begge er godt innenfor normalvekt, siden det sikkert kommer noen fordommer nå. Det er deilig å være lat! Anonymkode: e6f92...147
exictence Skrevet 4. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Iblant, men forsøker å kvitte meg med dem. Mye bedre å jobbe litt, trene litt eller finne på noe annet konstruktivt. Grunnen for min del er at man ikke kommer seg opp og frem i livet om man driver med for mye latskap. Anonymkode: 13a26...ef8 Ja, det er det jeg tenker og, og så får jeg dårlig samvittighet ved å være lat. Samtidig som det er deilig en gang i blant. Trener flere ganger i uken, er ganske aktiv format sett, og jobber. Prøver å unnskylde meg med det, men dårlig samvittighet sliter litt i meg når jeg er lat.
exictence Skrevet 4. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og samboer har oooofte slike dager. Vi sitter bare inne og surfer på nett eller ser på TV. Må legge til at vi begge er godt innenfor normalvekt, siden det sikkert kommer noen fordommer nå. Det er deilig å være lat! Anonymkode: e6f92...147 Såå godt å høre. Ofte er det 1-2 ganger i uken? Blir noen ganger det her på lørdag og søndag, men noen helger er vi ganske aktive også. Vi er også normale til tynne personer. Sier det siden du nevner det. Hadde ikke tenkt på det. Men er opptatt også å holde meg i form. Derfor også dårlig samvittighet ved å nesten ikke gjøre noe på en hel dag.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 3 minutter siden, exictence skrev: Såå godt å høre. Ofte er det 1-2 ganger i uken? Blir noen ganger det her på lørdag og søndag, men noen helger er vi ganske aktive også. Vi er også normale til tynne personer. Sier det siden du nevner det. Hadde ikke tenkt på det. Men er opptatt også å holde meg i form. Derfor også dårlig samvittighet ved å nesten ikke gjøre noe på en hel dag. Oftere enn 1-2 ganger i uken🙊 Hvis du ikke regner jobb inn som å være aktiv da? Vi jobber 100% begge to, men har ofte late ettermiddager. Ingen av oss trener heller, i den vanlige forstanden. Vi er mer friluftsmennesker, så det er den treningen vi får, men det blir jo sikkert bare én gang i uka. Anonymkode: e6f92...147 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå