AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Din favoritt? Hittil har jeg smakt (kan legge til at de jeg smaker skal også være veganske så vidt som jeg har lest): Isbjørn Lite: min favoritt, smaker godt Mack lite: ble litt uggen i magen av dette, så nei takk for min del Hansa Lite: utvannet og bittert. Vil ikke kjøpe igjen Ringnes Lite og dark: blir uggen av disse også, ikke beste smaken, men bedre enn hansa lite. Aass lite: friskt, føles ganske "lett" på en dårlig måte. Men andre liker kanskje at ølet føles "lett"? Tenker å prøve pilgrim og pryl fra kinn. Anonymkode: b6043...359
T-Rex Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Kan veganere drikke øl og vin, da? Gjærcellene er jo små dyr, som blir drept etter gjæringsprosessen! 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, T-Rex said: Kan veganere drikke øl og vin, da? Gjærcellene er jo små dyr, som blir drept etter gjæringsprosessen! Veganere som tar hensyn til dyr gjør det fordi dyr har følelser og evne til lidelse. Gjærceller har ikke hjerne eller nervesystem og kan ikke føle smerte eller frykt Den hjorten som du har som avatar vil for eks bli veldig stresset og redd om moren blir drept, eller den selv blir jaget. Gjærceller har ingen måte å tenke eller føle på, så de vil ikke merke om de forsvinner eller blir brukt Anonymkode: b6043...359
T-Rex Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Veganere som tar hensyn til dyr gjør det fordi dyr har følelser og evne til lidelse. Gjærceller har ikke hjerne eller nervesystem og kan ikke føle smerte eller frykt Den hjorten som du har som avatar vil for eks bli veldig stresset og redd om moren blir drept, eller den selv blir jaget. Gjærceller har ingen måte å tenke eller føle på, så de vil ikke merke om de forsvinner eller blir brukt Anonymkode: b6043...359 Hjort? Det er jo Rudolph! 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 1 time siden, T-Rex skrev: Kan veganere drikke øl og vin, da? Gjærcellene er jo små dyr, som blir drept etter gjæringsprosessen! Gjær er vel sopp, ikke dyr. Anonymkode: 72045...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 Ja, men vi kan ikke drikk all type vin. De fleste vin er filtrert gjennom saueblærer. Anonymkode: 65a44...366
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Veganere som tar hensyn til dyr gjør det fordi dyr har følelser og evne til lidelse. Gjærceller har ikke hjerne eller nervesystem og kan ikke føle smerte eller frykt Den hjorten som du har som avatar vil for eks bli veldig stresset og redd om moren blir drept, eller den selv blir jaget. Gjærceller har ingen måte å tenke eller føle på, så de vil ikke merke om de forsvinner eller blir brukt Anonymkode: b6043...359 Man avliver heller ikke nyttedyr til mat med hverken smerte eller frykt. Anonymkode: 1fde2...00a
Gjest Tjoppa Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 Pryl, Reparationsbajer, Greens dark ale, Greens blonde ale, Iron Horse og en grønn boks fra matbutikken er det jeg drikker mest. Alle fra Mikkeler gir meg hodepine, men Pale and Mary er god. Corona som er nevnt over her er IKKE glutenfri.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå