Gå til innhold

Glutenfritt øl

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Din favoritt?

Hittil har jeg smakt (kan legge til at de jeg smaker skal også være veganske så vidt som jeg har lest):

Isbjørn Lite: min favoritt, smaker godt

Mack lite: ble litt uggen i magen av dette, så nei takk for min del

Hansa Lite: utvannet og bittert. Vil ikke kjøpe igjen

Ringnes Lite og dark: blir uggen av disse også, ikke beste smaken, men bedre enn hansa lite. 

Aass lite: friskt, føles ganske "lett" på en dårlig måte. Men andre liker kanskje at ølet føles "lett"?

Tenker å prøve pilgrim og pryl fra kinn. 

Anonymkode: b6043...359

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Corona

Anonymkode: ff170...287

Skrevet

Kan veganere drikke øl og vin, da? Gjærcellene er jo små dyr, som blir drept etter gjæringsprosessen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, T-Rex said:

Kan veganere drikke øl og vin, da? Gjærcellene er jo små dyr, som blir drept etter gjæringsprosessen!

Veganere som tar hensyn til dyr gjør det fordi dyr har følelser og evne til lidelse. Gjærceller har ikke hjerne eller nervesystem og kan ikke føle smerte eller frykt ;) Den hjorten som du har som avatar vil for eks bli veldig stresset og redd om moren blir drept, eller den selv blir jaget. Gjærceller har ingen måte å tenke eller føle på, så de vil ikke merke om de forsvinner eller blir brukt

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Veganere som tar hensyn til dyr gjør det fordi dyr har følelser og evne til lidelse. Gjærceller har ikke hjerne eller nervesystem og kan ikke føle smerte eller frykt ;) Den hjorten som du har som avatar vil for eks bli veldig stresset og redd om moren blir drept, eller den selv blir jaget. Gjærceller har ingen måte å tenke eller føle på, så de vil ikke merke om de forsvinner eller blir brukt

Hjort? Det er jo Rudolph!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, T-Rex skrev:

Gjær er vel sopp, ikke dyr. 

Anonymkode: 72045...1fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men vi kan ikke drikk all type vin. De fleste vin er filtrert gjennom saueblærer. 

Anonymkode: 65a44...366

Skrevet

Synes CB Lite er god 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Man avliver heller ikke nyttedyr til mat med hverken smerte eller frykt.

Anonymkode: 1fde2...00a

Gjest Tjoppa
Skrevet

Pryl, Reparationsbajer, Greens dark ale, Greens blonde ale, Iron Horse og en grønn boks fra matbutikken er det jeg drikker mest. Alle fra Mikkeler gir meg hodepine, men Pale and Mary er god. 

Corona som er nevnt over her er IKKE glutenfri. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...