Gå til innhold

Hva utgjør likes ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes dette med hvor mange likes man har eller ikke på profilbildet på fb er merklig. Jeg kjenner noen som er super pene, modell pene og har mange venner som nesten ikke får likes i det hele tatt, sånn typ 20 likes, og jeg har noen som er like pene med like mange venner som får 200 likes.. også har vi de som ikke er spesielt pene og har kjedelige profilbilder som får 200 likes og omvendt. Hva kommer dette av ? Jeg får rundt 60 likes på et profilbilde og er helt normal utseendesmessig, har færre venner enn disse supermodell vennene mine som får 20 likes. Jeg bryr meg egentlig ikke en dritt om likes, men bare skjønner ikke ? 🙄

Anonymkode: 8b0b4...e7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Status, for det meste.

Anonymkode: 7b7be...319

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, du bryr deg tydeligvis om likes...

Jeg får nå bare 5-10 kanskje, der de fleste er familiemedlemer som liker, men så er jeg mann også da.

Anonymkode: f4c77...256

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, du bryr deg tydeligvis om likes...

Jeg får nå bare 5-10 kanskje, der de fleste er familiemedlemer som liker, men så er jeg mann også da.

Anonymkode: f4c77...256

Nei jeg bryr meg ikke fordi jeg hadde ikke brydd meg følelsesmessig om jeg personlig fikk 5 eller 100 likes. Jeg lurer på hvorfor det er så forskjellig. Når to personer har helt lik "status" er i samme gjeng, har like stor omgangskrets osv, like flotte bilder og den ene får 20 likes og den andre får 200... 

AnonymBruker
Skrevet

Det er et barometer på hvor populær du er, ikke hvor pen eller hyggelig.

Anonymkode: 3d0ed...2ec

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er et barometer på hvor populær du er, ikke hvor pen eller hyggelig.

Anonymkode: 3d0ed...2ec

Men nå skrev jeg jo at jeg bland annet kjenner 2 stk som er gode venner i samme gjeng, like populære utad, de har et like "rikt" liv begge to, men hun ene får bare 20 likes på et bilde og hun andre får 200... Jeg skjønner ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men nå skrev jeg jo at jeg bland annet kjenner 2 stk som er gode venner i samme gjeng, like populære utad, de har et like "rikt" liv begge to, men hun ene får bare 20 likes på et bilde og hun andre får 200... Jeg skjønner ikke det. 

Hun som får 200 har  kanskje høyere status, eller har flere bekjente enn den andre som gir likes. Kanskje hun selv også er raus med å gi likes til kjente og ukjente?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun som får 200 har  kanskje høyere status, eller har flere bekjente enn den andre som gir likes. Kanskje hun selv også er raus med å gi likes til kjente og ukjente?

Ja det sistnevnte var kanskje ikke så dumt. Haha da er jeg "heldig" jeg da som får 60 likes på et kjedelig profilbilde for jeg trykker aldri liker på noe som helst, er veldig inaktiv 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det sistnevnte var kanskje ikke så dumt. Haha da er jeg "heldig" jeg da som får 60 likes på et kjedelig profilbilde for jeg trykker aldri liker på noe som helst, er veldig inaktiv 🤣

Heldig, eller at mange liker deg :) Jeg tror det siste

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldig, eller at mange liker deg :) Jeg tror det siste

Tjaa kanskje :) føles ikke sånn irl men 🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...