AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Blir du noen ganger aggressiv når du leser noe som du ikke liker å høre eller om du leser noe negativt om et næringsmiddel som du elsker å innta? Foreksempel:https://www.vg.no/forbruker/mat-og-drikke/i/49VbG/sukker-kan-gjoere-deg-dum Anonymkode: 95c8d...395
Gjest making.a.mess Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Om man blir aggresiv av å lese om småting så bør man oppsøke hjelp...
Tøytigern Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 (endret) Hvorfor i all verden skulle jeg bli det? Det er i tilfelle fullstendig bortkasta energi. Hva skulle komme ut av det? Endret 4. august 2018 av Tøytigern 3
lille humla Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 Vel når jeg leser noe, så vil jeg ikke høre det. Det er derfor jeg lester... 3
Tøytigern Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 Forresten så må jeg si at når jeg leste artikkelen begynte jeg å lure på om det er derfor amerikanerne har valgt seg Trump til president. Fordi de får i seg så mye fruktosespekket maissirup, altså. Sånn at de syntes han var et rasjonelt valg.
Sinsiew Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Forresten så må jeg si at når jeg leste artikkelen begynte jeg å lure på om det er derfor amerikanerne har valgt seg Trump til president. Fordi de får i seg så mye fruktosespekket maissirup, altså. Sånn at de syntes han var et rasjonelt valg. 😂
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 Det er genmanipulert mais som blir til fruktosesirup, just saying. Anonymkode: 8e2e0...5b8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 Det som gjør meg litt forbanna er at man ut fra dette kan komme til å trekke den slutningen at fruktosen i frukt er det samme som genmanipulert raffinert fruktosesirup fra mais. Det er det ikke. Frukt gjør at vi lever lenger, det er antioksidant- og vitaminbomber uten sidestykke i kosten ellers. Og det er ikke noe sunnere å leve på fett istedenfor karbohydrater som de insinuerer i denne studien, snarere tvert imot. Det som er usunt er raffinert sukker i alle former, hvete, og også annet glutenmel om man er intolerant mot det. Anonymkode: 8e2e0...5b8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 Interessant at de viser noe som burde være åpenbart. Selvsagt blir man sløv og tenker dårligere/ treigere om man spiser mye dritt. Anonymkode: ae2b2...c53
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 Du er aldri større enn de tingene som gjør deg sint... Anonymkode: c57dc...990
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 Jeg blir irritert på at mennesker lar seg så lett påvirke. Det er helt fascinerende å se hvor svake meninger folk egentlig har. De hører bare på all skremselspropaganda. Anonymkode: 59fc9...deb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #13 Skrevet 10. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg blir irritert på at mennesker lar seg så lett påvirke. Det er helt fascinerende å se hvor svake meninger folk egentlig har. De hører bare på all skremselspropaganda. Anonymkode: 59fc9...deb Er mer fascinerende med de som ikke endrer mening selv når de stirrer fakta i øynene Anonymkode: ae2b2...c53
Vampen Skrevet 10. august 2018 #14 Skrevet 10. august 2018 Jeg har ikke et så lidenskapelig forhold til næringsmidler at folks meninger om dem gjør meg sur og sint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå