Gå til innhold

Blir du noen ganger aggressiv når du leser noe som du ikke liker å høre eller om du leser noe negativt om et næringsmiddel som du elsker å i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest making.a.mess
Skrevet

Om man blir aggresiv av å lese om småting så bør man oppsøke hjelp...

Skrevet (endret)

Hvorfor i all verden skulle jeg bli det? Det er i tilfelle fullstendig bortkasta energi. Hva skulle komme ut av det?

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Skrevet

Vel når jeg leser noe, så vil jeg ikke høre det. Det er derfor jeg lester...

• Liker 3
Skrevet

Forresten så må jeg si at når jeg leste artikkelen begynte jeg å lure på om det er derfor amerikanerne har valgt seg Trump til president. Fordi de får i seg så mye fruktosespekket maissirup, altså. Sånn at de syntes han var et rasjonelt valg.

Skrevet
Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Forresten så må jeg si at når jeg leste artikkelen begynte jeg å lure på om det er derfor amerikanerne har valgt seg Trump til president. Fordi de får i seg så mye fruktosespekket maissirup, altså. Sånn at de syntes han var et rasjonelt valg.

😂 

AnonymBruker
Skrevet

Det er genmanipulert mais som blir til fruktosesirup, just saying.

Anonymkode: 8e2e0...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Det som gjør meg litt forbanna er at man ut fra dette kan komme til å trekke den slutningen at fruktosen i frukt er det samme som genmanipulert raffinert fruktosesirup fra mais. Det er det ikke. Frukt gjør at vi lever lenger, det er antioksidant- og vitaminbomber uten sidestykke i kosten ellers. Og det er ikke noe sunnere å leve på fett istedenfor karbohydrater som de insinuerer i denne studien, snarere tvert imot. Det som er usunt er raffinert sukker i alle former, hvete, og også annet glutenmel om man er intolerant mot det. 

Anonymkode: 8e2e0...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Interessant at de viser noe som burde være åpenbart. Selvsagt blir man sløv og tenker dårligere/ treigere om man spiser mye dritt. 

Anonymkode: ae2b2...c53

Skrevet

Du er aldri større enn de tingene som gjør deg sint...

Anonymkode: c57dc...990

Skrevet

Jeg blir irritert på at mennesker lar seg så lett påvirke. Det er helt fascinerende å se hvor svake meninger folk egentlig har. De hører bare på all skremselspropaganda. 

Anonymkode: 59fc9...deb

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg blir irritert på at mennesker lar seg så lett påvirke. Det er helt fascinerende å se hvor svake meninger folk egentlig har. De hører bare på all skremselspropaganda. 

Anonymkode: 59fc9...deb

Er mer fascinerende med de som ikke endrer mening selv når de stirrer fakta i øynene

Anonymkode: ae2b2...c53

Skrevet

Jeg har ikke et så lidenskapelig forhold til næringsmidler at folks meninger om dem gjør meg sur og sint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...