Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv abonnert litt på blader med premie. Det er gode tilbud og fine premier. Dette blir kanskje litt rart, men jeg har to veldig forskjellige spørsmål til dere: Ett som jeg trenger svar på, og ett hvor jeg bare vil høre deres historier. 

1. Samme person kan ikke ta opp samme abonnementet igjen og få samme veljomsttilbud og gave. Det er logisk, men vet noen om andre(myndige personer) på samme adresse kan ta opp samme abonnementet og få premie? 

2. Har dere tatt opp slike abonnementer? Gjør dere det i hovedsak pga premien? Hvilke blader abonnerer dere på/ har dere abonnert på?

Anonymkode: ced6e...7cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, skjønner IKKE hva som skjedde med autocorrecten! Veljomsttilbud = Velkomsttilbud. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Nei, andre i samme husstand kan ikke ha nytt abonnement.

Anonymkode: 0eac2...66b

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, andre i samme husstand kan ikke ha nytt abonnement.

Anonymkode: 0eac2...66b

Hva er begrunnelsen for det?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv abonnert litt på blader med premie. Det er gode tilbud og fine premier. Dette blir kanskje litt rart, men jeg har to veldig forskjellige spørsmål til dere: Ett som jeg trenger svar på, og ett hvor jeg bare vil høre deres historier. 

1. Samme person kan ikke ta opp samme abonnementet igjen og få samme veljomsttilbud og gave. Det er logisk, men vet noen om andre(myndige personer) på samme adresse kan ta opp samme abonnementet og få premie? 

2. Har dere tatt opp slike abonnementer? Gjør dere det i hovedsak pga premien? Hvilke blader abonnerer dere på/ har dere abonnert på?

Har sluttet med den typen tilbud. Det genererer mye adressert reklame på både mail og i postkasse. Grunnen er enkel, adresselister selges, og dette er en grei måte får både den ene og den andre til å skaffe seg adresser til folk for så å tjene penger på å selge adressene igjen. 

Den måten vil ikke jeg la meg bruke på. 

Anonymkode: b8250...243

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har abonnert på en rekke blader for å få velkomstgaver. Sier så opp bladene. Er ikke interessert i papirblader i det hele tatt. 

Anonymkode: b5a41...61b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har abonnert på en rekke blader for å få velkomstgaver. Sier så opp bladene. Er ikke interessert i papirblader i det hele tatt. 

Anonymkode: b5a41...61b

Må dere ikke være medlem i et år eller no sånt da? 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Forundret.. skrev:

Nei, en del bokklubber har det slik, men ikke abonnement på blad (av de jeg har kommet over). Jeg bestilte velkomstpakke inkludert 2 blader av  illustrert vitenskap for en sum. Kunne avslutte abonnementet med en gang.

Endret av penny_
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Arabella skrev:

Hva er begrunnelsen for det?

Så ikke folk som TS skal utnytte tilbudet, og bare skifte navn på abonnementet innafor samme husstand for å få stadig nye velkomstgaver. Sier seg selv det.

Anonymkode: 0aacb...067

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Nå blander du nok med bokklubber. Med blader får du et visst antall blader og velkomstgave. Det varierer fra tilbud til tilbud hvor mange blad man får. Man kan si opp abonnementet når man har mottatt siste blad i velkomsttilbudet.

Ts

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke folk som TS skal utnytte tilbudet, og bare skifte navn på abonnementet innafor samme husstand for å få stadig nye velkomstgaver. Sier seg selv det.

Anonymkode: 0aacb...067

Det sier seg ikke selv, nei. Hvis det finnes en slik regel, så står det i vilkårene.

Se her f.eks: http://abo.vimenn.no/VIM180601/smartresponse/ 
Det står ingenting om maks én per husstand. Hvorfor skal ikke noen som er samboere kunne bestille samme ting? De tjener jo penger på det fordi folk glemmer eller lar være å avslutte abonnementene sine.

Endret av penny_
Skrevet
11 timer siden, penny_ skrev:

Nei, en del bokklubber har det slik, men ikke abonnement på blad (av de jeg har kommet over). Jeg bestilte velkomstpakke inkludert 2 blader av  illustrert vitenskap for en sum. Kunne avslutte abonnementet med en gang.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå blander du nok med bokklubber. Med blader får du et visst antall blader og velkomstgave. Det varierer fra tilbud til tilbud hvor mange blad man får. Man kan si opp abonnementet når man har mottatt siste blad i velkomsttilbudet.

Ts

Aha. Ja, jeg blandet nok med bokklubber. 

Skrevet

Gjort det innimellom. Endt med at jeg ikke har hatt interesse for bladene og knapt sett på dem. Bortkastede penger spør du meg. Denne tingen man får er som regel billigere på ulike nettbutikker uansett.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Forundret.. skrev:

Hos for eksempel Bladkongen eller lignende nettsider, så bestiller man bare blad / magasin, men behøver aldri være kunde i noen bokklubb eller noe av den grunn. 

Det står jo selvfølgelig på nettsidene deres hvor mange blader man skal få, og hvor lenge de forskjellige abonnement varer. Men det er vel det eneste... 

Anonymkode: a4052...b72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...