AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 at de ikke kan være med og alt og aller viktigste atr man ikke blir invitert på alt? Anonymkode: 0d4fb...97d
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Er du sur for at noen har reagert på at du har ekskludert noen eller noe? Tenker sånn siden du har behov for å lage så mange tråder med akkurat det samme spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: at de ikke kan være med og alt og aller viktigste atr man ikke blir invitert på alt? Anonymkode: 0d4fb...97d Det viktigste man kan lære barna sine er at det er greit å ikke dele sitt eget godtesnop, selv om man forsyner seg av andres. Dette gjelder i overført betydning det meste i livet; venner, kjærester, bursdager, nistepakka og ikke minst godtesnop. Hilsen Ronja Anonymkode: 7e287...724 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det viktigste man kan lære barna sine er at det er greit å ikke dele sitt eget godtesnop, selv om man forsyner seg av andres. Dette gjelder i overført betydning det meste i livet; venner, kjærester, bursdager, nistepakka og ikke minst godtesnop. Hilsen Ronja Anonymkode: 7e287...724 jeg mener at det er viktigere å lære å respektere andre, og at nei er nei. Synes du voldekt er okay? Anonymkode: 0d4fb...97d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg mener at det er viktigere å lære å respektere andre, og at nei er nei. Synes du voldekt er okay? Anonymkode: 0d4fb...97d Voldtekt er ikke okey, men her er det ikke snakk om voldtekt. Her er det snakk om at det er greit at jeg ikke inviterer folk til bursdagen min, selv om jeg er invitert i deres, og at jeg ikke deler godtesnop. Anonymkode: 7e287...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå