AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #41 Skrevet 4. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b4435...eb9 Litt vrient å sitere deg, men det er i min bok helt ok å mene at egosentriske mennesker er nettopp det, og at barna lærer at slike mennesker er ikke verdt hverken tid eller energi. Mine lærer også at man skal si ifra hvis noen behandler de dårlig, ikke bare finne seg i det. Anonymkode: d3a39...be8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #42 Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt vrient å sitere deg, men det er i min bok helt ok å mene at egosentriske mennesker er nettopp det, og at barna lærer at slike mennesker er ikke verdt hverken tid eller energi. Mine lærer også at man skal si ifra hvis noen behandler de dårlig, ikke bare finne seg i det. Anonymkode: d3a39...be8 Så hvis jeg ikke invitere noen til mitt bryllup pga penger og eller pga plass eller rett og slett har lyst til å barnefri selskap, er jeg egosentrisk person 😂 Anonymkode: b4435...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #43 Skrevet 4. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt vrient å sitere deg, men det er i min bok helt ok å mene at egosentriske mennesker er nettopp det, og at barna lærer at slike mennesker er ikke verdt hverken tid eller energi. Mine lærer også at man skal si ifra hvis noen behandler de dårlig, ikke bare finne seg i det. Anonymkode: d3a39...be8 Tror heller det er du da som lærer dine barn å bli egosentriske mennesker som forventer og krever at de skal bli invitiert på alt. Anonymkode: b4435...eb9 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #44 Skrevet 4. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merker jeg blir veldig nysgjerrig på hva som har skjedd her. For vi svarer bare utifra det du har skrevet, og det er ingen som har peiling på hva som egentlig har skjedd med bryllupsinvitasjonene, hvorfor du ikke vil invitere noen barn men andre skal få være med på festlighetene? Anonymkode: 888d8...575 Hva snakker du om? Tenker du må lese tråden og spesielt se hva jeg svarer til Anonymkode: b4435...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #45 Skrevet 4. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis jeg ikke invitere noen til mitt bryllup pga penger og eller pga plass eller rett og slett har lyst til å barnefri selskap, er jeg egosentrisk person 😂 Anonymkode: b4435...eb9 Har du i det hele tatt lest alle mine innlegg eller? Barnefritt er helt ok. Å ekskludere er ikke ok.( f.eks hvis min søster hadde innvitert alle mine andre søsken med barn, men ikke innvitert mine jevngamle barn er det ekskludering.) Anonymkode: d3a39...be8 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #46 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du i det hele tatt lest alle mine innlegg eller? Barnefritt er helt ok. Å ekskludere er ikke ok.( f.eks hvis min søster hadde innvitert alle mine andre søsken med barn, men ikke innvitert mine jevngamle barn er det ekskludering.) Anonymkode: d3a39...be8 Det er jeg enig i. Sorry men jeg gidder ikke å sjekke alle ab kodene, jeg svarer til det du skriver der og da, jeg står for det, og mener fortsatt det samme selvom det er stort sett kun du som har skrevet i tråden.. Anonymkode: b4435...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #47 Skrevet 4. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merker jeg blir veldig nysgjerrig på hva som har skjedd her. For vi svarer bare utifra det du har skrevet, og det er ingen som har peiling på hva som egentlig har skjedd med bryllupsinvitasjonene, hvorfor du ikke vil invitere noen barn men andre skal få være med på festlighetene? Anonymkode: 888d8...575 Er 99% sikker på at denne tråden har bakgrunn i denne..... Anonymkode: d3a39...be8 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #48 Skrevet 4. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva snakker du om? Tenker du må lese tråden og spesielt se hva jeg svarer til Anonymkode: b4435...eb9 Du vil invitere ungene til den ene broren men ikke den andre. De andre barna begynner å bitche om hvorfor de ikke får komme? Er det noe jeg har misforstått eller noe jeg har klart å hoppe over? Anonymkode: 888d8...575
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #49 Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er 99% sikker på at denne tråden har bakgrunn i denne..... Anonymkode: d3a39...be8 Ah.. Takk. Da får jeg lese den tråden da for å få innblikk i situasjonen. Eller så kan Ts kanskje ta kort oppsummering? Anonymkode: 888d8...575
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #50 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vil invitere ungene til den ene broren men ikke den andre. De andre barna begynner å bitche om hvorfor de ikke får komme? Er det noe jeg har misforstått eller noe jeg har klart å hoppe over? Anonymkode: 888d8...575 Det stemmer at jeg skrevet det, men du har tydeligvis ikke fått med deg sammenhenget til hvorfor jeg har skrevet det. Anbefaler deg å lese det jeg har sitert/svart til Anonymkode: b4435...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #51 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ah.. Takk. Da får jeg lese den tråden da for å få innblikk i situasjonen. Eller så kan Ts kanskje ta kort oppsummering? Anonymkode: 888d8...575 Er ikke den tråden. Anonymkode: b4435...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #52 Skrevet 4. august 2018 Forresten. Der står det at ingen barn får komme. Trodde det var snakk om at barna til ene broren fikk være med mens den andre brorens barn ikke får være med 🤔 Anonymkode: 888d8...575
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #53 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det stemmer at jeg skrevet det, men du har tydeligvis ikke fått med deg sammenhenget til hvorfor jeg har skrevet det. Anbefaler deg å lese det jeg har sitert/svart til Anonymkode: b4435...eb9 Kan du ikke bare skrive kort oppsummert? Jeg har lest hele tråden men alt går i surr med tusen AB-koder. Anonymkode: 888d8...575
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #54 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forresten. Der står det at ingen barn får komme. Trodde det var snakk om at barna til ene broren fikk være med mens den andre brorens barn ikke får være med 🤔 Anonymkode: 888d8...575 Du må få med deg sammengenhget til det som står skrevet, det er svar til noe en annen bruker som jeg har diskutert med i tråden. Anonymkode: b4435...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #55 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare skrive kort oppsummert? Jeg har lest hele tråden men alt går i surr med tusen AB-koder. Anonymkode: 888d8...575 Sorry, men det orker jeg ikke. Uansett det med abkoder er ikke så viktig. Anonymkode: b4435...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #56 Skrevet 4. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, men det orker jeg ikke. Uansett det med abkoder er ikke så viktig. Anonymkode: b4435...eb9 Da trenger du ikke svar heller Anonymkode: 888d8...575
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #57 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da trenger du ikke svar heller Anonymkode: 888d8...575 Ok. Anonymkode: b4435...eb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå