AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Vurderer å skaffe meg en.. Men noen er 2016 og noen 2015. Er det stor forskjell? Anonymkode: 169fe...f10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Ja, det finnes forskjellige typer. Jeg hadde Voyage, før det igjen hadde jeg Paperwhite (hvis jeg ikke husker feil) og har nå den nyeste, Oasis. Merker ikke så stor forskjell, annet enn at Oasis har mye større lagringsplass, så man kan lagre lydbøker også Hvis det er din første Kindle, ville jeg startet med f.eks Paperwhite, da får du testet ut om du liker å lese på brett Anonymkode: 90827...eb3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 På 4.8.2018 den 15.06, AnonymBruker skrev: Ja, det finnes forskjellige typer. Jeg hadde Voyage, før det igjen hadde jeg Paperwhite (hvis jeg ikke husker feil) og har nå den nyeste, Oasis. Merker ikke så stor forskjell, annet enn at Oasis har mye større lagringsplass, så man kan lagre lydbøker også Hvis det er din første Kindle, ville jeg startet med f.eks Paperwhite, da får du testet ut om du liker å lese på brett Anonymkode: 90827...eb3 Takk for svar da prøver jeg paperwhite! Anonymkode: 169fe...f10
pumpkinpasties Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Er veldig glad i min paperwhite, og den anbefales sterkt. Har først nå det siste året noen ganger lest på min mobil, og begynt å venne meg til det. Kan hende at jeg bytter til en av de brettene jeg kan også lagre lydbøker på. P.S. hvis du ikke har kjøpt ennå, pass på å kjøpe den med 3G. Det er gratis nett, og betyr at du kan laste ned bøker selv når du er ute og reiser.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, pumpkinpasties skrev: PS. hvis du ikke har kjøpt ennå, pass på å kjøpe den med 3G. Det er gratis nett, og betyr at du kan laste ned bøker selv når du er ute og reiser. Jeg er egentlig uenig i dette rådet. For min del er det liten vits å betale ekstra for å få denne funksjonen. Hvis man absolutt trenger en ny bok når man er ute og reiser (hvilket jeg aldri har opplevd), kan man benytte seg av lokale nett eller sette opp hotspot på telefonen. For øvrig er jeg helt enig i at Paperwhite generelt sett er det beste førstegangskjøpet. Selv har jeg nettopp gått over til Oasis og er temmelig frelst, men jeg ser at meningene er litt delt om den, så det kan være et litt voldsomt kjøp om man ikke vet hva man vil ha. Anonymkode: e80b1...5d0
pumpkinpasties Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er egentlig uenig i dette rådet. For min del er det liten vits å betale ekstra for å få denne funksjonen. Hvis man absolutt trenger en ny bok når man er ute og reiser (hvilket jeg aldri har opplevd), kan man benytte seg av lokale nett eller sette opp hotspot på telefonen. For øvrig er jeg helt enig i at Paperwhite generelt sett er det beste førstegangskjøpet. Selv har jeg nettopp gått over til Oasis og er temmelig frelst, men jeg ser at meningene er litt delt om den, så det kan være et litt voldsomt kjøp om man ikke vet hva man vil ha. Anonymkode: e80b1...5d0 Og det har du full rett til. Det handler selvfølgelig om hvordan TS kommer til å bruke sin nye e-bok leser. Når jeg er ute og reiser har jeg ofte lite tilgang til nett, og vil da spare det nettet jeg har på mobilen til viktigere ting enn å laste ned en bok. Er typen til å plutselig ville laste ned en bok når jeg sitter på en flyplassen for eksempel, og da kommer 3G funksjonen veldig godt med. Men igjen, en personlig preferanse.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, pumpkinpasties skrev: Og det har du full rett til. Det handler selvfølgelig om hvordan TS kommer til å bruke sin nye e-bok leser. Ja, det var derfor jeg svarte som jeg gjorde, så TS kunne få litt for og imot. Anonymkode: e80b1...5d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå