Gå til innhold

Hvorfor skriver menn det samme til alle fine damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd å ha god kontakt med enkelte menn på nettet. Tror at jeg har en god relasjon med dem, vi snapper og har god kjemi. Så plutselig skriver de med venninna mi eller søstra mi ???

Skriver det samme til dem som de skriver til meg?

Har slettet og blokkert utrolig mange slike. Så utrolig overfladisk!

Har bare et fåtall menn igjen som holder seg kun til meg. Selvsagt kan de skrive til flere, men jeg mener når man har fått god kjemi med en og skriver koselige meldinger og intim snakk, så er det utrolig sårende å oppdage at de skriver det samme til andre?

Er det bare jeg som reagerer på dette?

Jeg vil ikke ha kontakt med dem da og sletter og blokkerer. Og da ringer de og skjønner ikke hvorfor de blir blokkert fra nett?

Når jeg da sier grunnen, så er jeg hysterisk og sjalu eller så blir de desperate og sier at de kun skal forholde seg til meg fra nå av og at de andre ikke betydde noenting. Altså... eh.. når du allerede har skrevet med andre, det samme, vil jeg jo selvsagt ikke fortsette med deg.. Herregud blir så overgitt. Tror jeg velger å være alene da.

Man føler seg jo ikke ekskludert akkurat og spesiell når de holder på slikt!

Flere som opplever det samme?

Anonymkode: 64234...283

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet

Hva mener du med at du bare har et fåtall av menn igjen som bare skriver til deg? Skriver du med flere?

Ellers skriver vel mennene til flere fordi de er ute etter morro, og eller bare vil sikre seg. Synes det er veldig rart at de skriver til søsteren din? og venninnen din? Tror menn at kvinner ikke snakker sammen? Merkelig.

Ellers er jeg heller ikke komfortabel med at en dame jeg dater ser flere. Hun må jo bare gjør som hun vil, men da vil ikke jeg mer. Vil heller møte en dame som har samme holdninger som meg når det kommer til akkurat dette. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hva mener du med at du bare har et fåtall av menn igjen som bare skriver til deg? Skriver du med flere?

Ellers skriver vel mennene til flere fordi de er ute etter morro, og eller bare vil sikre seg. Synes det er veldig rart at de skriver til søsteren din? og venninnen din? Tror menn at kvinner ikke snakker sammen? Merkelig.

Ellers er jeg heller ikke komfortabel med at en dame jeg dater ser flere. Hun må jo bare gjør som hun vil, men da vil ikke jeg mer. Vil heller møte en dame som har samme holdninger som meg når det kommer til akkurat dette. 

Skriver mennene med de jeg skriver med, men jeg skriver ikke med flere på den måten samtidig. Men har jo skrevet med mange menn etterhvert. Men når man får en god kjemi og skriver mer intimt så skriver jeg jo ikke det samme til flere menn, om du skjønner. Da forholder jeg meg til han til jeg ser hva som skjer videre. 

Men en mann som jeg har god kontakt med, kan plutselig like venninnen min etter å ha sett meg legge ut bilder av henne , og så begynne  skrive til henne? Synes det er så overfladisk.. Også skjønner de ikke når de blir blokkert. Hallo, jeg orker ikke en slik mann, da er jeg heller alene. Om det er å være sjalu og hysterisk så får det bare være sånn. Da er jeg heller alene

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriver mennene med de jeg skriver med, men jeg skriver ikke med flere på den måten samtidig. Men har jo skrevet med mange menn etterhvert. Men når man får en god kjemi og skriver mer intimt så skriver jeg jo ikke det samme til flere menn, om du skjønner. Da forholder jeg meg til han til jeg ser hva som skjer videre. 

Men en mann som jeg har god kontakt med, kan plutselig like venninnen min etter å ha sett meg legge ut bilder av henne , og så begynne  skrive til henne? Synes det er så overfladisk.. Også skjønner de ikke når de blir blokkert. Hallo, jeg orker ikke en slik mann, da er jeg heller alene. Om det er å være sjalu og hysterisk så får det bare være sånn. Da er jeg heller alene

Jeg er på samme måte. Opportunister alle sammen, kan de få napp hos flere eller bedre så vil de prøve på det uavhengig om de får god kontakt men én dame. Jeg får jo bare være hysterisk da, bedre å være alene da ja 😌 delete, block & good riddance.

Anonymkode: 441cf...a41

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de skriver til "fin dame" og ikke til deg, egentlig.

Så finner de noen fraser som ser ut til å slå an, er det enkelt å bare sende det samme til flere. For de vil ikke egentlig bli kjent med deg, de vil ha sjans på deg.

Like greit å få det avslørt og blokkert. 

Og de gutta som er virkelig hyggelige og bryr seg, tør kanskje ikke ta kontakt engang 😕 hilsen ei som synes dating har blitt mye hyggeligere som litt eldre og "forfalt" :P 

Anonymkode: d40e7...5ee

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
12 hours ago, AnonymBruker said:

Så du skriver med flere menn da, men skriver bare intimt med han du liker best. Hvorfor skriver du til de andre? Er de bare backup fram til du vet hva som skjer videre med han du liker?

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Dette vil jeg ikke si er normalt. Det virker som du tiltrekker deg overflatiske gutter. Kanskje du har en stil eller tilhører et miljø som slike gutter trekkes mot. Jeg ser for meg hårextensions, leppefillers, vippeextensions, korte kjoler osv. Men det kan jo hende jeg tar helt feil... :)

Anonymkode: 45f54...3d7

Skrevet
On 8/4/2018 at 12:41 PM, AnonymBruker said:

Har opplevd å ha god kontakt med enkelte menn på nettet. Tror at jeg har en god relasjon med dem, vi snapper og har god kjemi. Så plutselig skriver de med venninna mi eller søstra mi ???

Skriver det samme til dem som de skriver til meg?

Har slettet og blokkert utrolig mange slike. Så utrolig overfladisk!

Har bare et fåtall menn igjen som holder seg kun til meg. Selvsagt kan de skrive til flere, men jeg mener når man har fått god kjemi med en og skriver koselige meldinger og intim snakk, så er det utrolig sårende å oppdage at de skriver det samme til andre?

Er det bare jeg som reagerer på dette?

Jeg vil ikke ha kontakt med dem da og sletter og blokkerer. Og da ringer de og skjønner ikke hvorfor de blir blokkert fra nett?

Når jeg da sier grunnen, så er jeg hysterisk og sjalu eller så blir de desperate og sier at de kun skal forholde seg til meg fra nå av og at de andre ikke betydde noenting. Altså... eh.. når du allerede har skrevet med andre, det samme, vil jeg jo selvsagt ikke fortsette med deg.. Herregud blir så overgitt. Tror jeg velger å være alene da.

Man føler seg jo ikke ekskludert akkurat og spesiell når de holder på slikt!

Flere som opplever det samme?

Sannsynligvis fordi du ikke fremhever noe annet ved deg selv enn alle andre ...hvis du kun skal konkurrere på skjønnhet så tror jeg du vil komme til kort. Med mindre du er ekstremt pen ...ellers vil det alltids være mulig å finne pene damer enn deg. Likevel så klager du over at menn er overfladiske? likevel gjør du sannsynligvis lite for å skille deg ut spesielt på andre måter f.eks.? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...