Gå til innhold

Til deg som reddet meg fra en creepy guttegjeng i natt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var dessverre litt for full, og mistet kontrollen. Du fulgte med på meg, dro meg ut av situasjonen og fulgte meg trygt hjem. 

Jeg husker ikke mye av deg, annet enn at du hadde på deg en rød Coca Cola-t-skjorte. Jeg vil bare si tusen takk for at du hjalp meg, og at du bryr deg om folk du ikke kjenner❤️❤️

Anonymkode: 35720...a00

• Liker 36
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klem fra meg. Jeg er glad det gikk bra.

Anonymkode: daa80...34d

• Liker 8
Skrevet

Pass på deg selv ❤

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarte du både å skrive dette innlegget og å huske hva som skjedde om du var litt for full?

Anonymkode: 46de6...f33

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte du både å skrive dette innlegget og å huske hva som skjedde om du var litt for full?

Det er jo mulig å huske ting fra fylla selv om man er dritings? Og spesielt i et sånt skremmende tilfelle som det her, det er vel enkelt å forstå. Man husker som regel ting som gir inntrykk.

Anonymkode: 19699...572

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

All ære til den fyren ja. Husker selv jeg så en lettkledd jente for noen år tilbake som lå og halvsov i en bakgate sent en lørdags kveld. Jeg hadde det travelt og stoppet ikke og hjalp henne hjem igjen. Har dårlig samvittighet og lurer på hvordan det gikk med henne. Hun var jo et lett offer.

Anonymkode: 1d7b7...fbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

All ære til den fyren ja. Husker selv jeg så en lettkledd jente for noen år tilbake som lå og halvsov i en bakgate sent en lørdags kveld. Jeg hadde det travelt og stoppet ikke og hjalp henne hjem igjen. Har dårlig samvittighet og lurer på hvordan det gikk med henne. Hun var jo et lett offer.

Anonymkode: 1d7b7...fbf

Bare det at du fremdeles tenker på det, viser alt du er et godt menneske ❤️

Anonymkode: 426e4...558

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 8/4/2018 at 4:20 PM, AnonymBruker said:

Det er jo mulig å huske ting fra fylla selv om man er dritings? Og spesielt i et sånt skremmende tilfelle som det her, det er vel enkelt å forstå. Man husker som regel ting som gir inntrykk.

Og man skriver feilfritt også når man er dritings?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig hadde hun vel klart å klarne opp litt før hun skrev innlegget. Hva skal du fram til egentlig?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det er ikke umulig. Jeg blir så fokusert på å skrive riktig når jeg er full at jeg har færre skrivefeil enn når jeg er edru :)

Anonymkode: a9868...a85

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Mest sannsynlig hadde hun vel klart å klarne opp litt før hun skrev innlegget. Hva skal du fram til egentlig?

Tviler på hele historien. Blir mistenksom når når noen skriver at de ble for full og "mistet kontrollen" og var sammen med en "tvilsom guttegjeng", da det er mange som prøver å sverte kvinner her på KG og si f.ex. at de er skyld i at de blir voldtatt. Også usannsynlig at noen følger med på folk og "redder dem fra tvilsomme guttegjenger".

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på hele historien. Blir mistenksom når når noen skriver at de ble for full og "mistet kontrollen" og var sammen med en "tvilsom guttegjeng", da det er mange som prøver å sverte kvinner her på KG og si f.ex. at de er skyld i at de blir voldtatt. Også usannsynlig at noen følger med på folk og "redder dem fra tvilsomme guttegjenger".

Ehh kødder du??? I mine øyne er det du som prøver å sverte kvinner her. Ved å dra tvil til en historie bare fordi en jente har vært full, drar du også tvil til venninda di sin historie når hun sier hun ble voldtatt i fylla? 

Det er faktisk helt vanlig at folk legger merke til om noen rundt seg er i fare, er ikke lenger siden enn lørdag hvor jeg stod i vinduet mitt å tok en røyk og så ned på gaten en kar som sykla etter en dame og prøvde å snakke med hun og få kontakt, hun ville ikke og måtte be han fjerne seg og sykle videre og slutte å plage hun, han fortsatte så hun prøvde å slippe unna ved å krysse gaten og dra på seg hetta men han skeinet over veien og sa et eller annet mer til hun, da ropte jeg fra vinduet mitt at han måtte la hun være i fred. Det kan være helt avgjørende at andre følger med på folk og "redder dem fra creepy gutter/guttegjenger" og det skjer hele tiden så at du liksom skal trekke tvil til den historien, en flott og inspirerende historie for å understreke hvor viktig det er å ta vare på hverandre og å tørre å blande seg, sier meg at du selv bare prøver å sverte kvinner og kvinner og menn som står opp mot creepy guttegjenger. Høres nesten ut som en sånn creepy gutt selv du desverre 

Det er veldig fort gjort å bli full og som beruset får man mindre kontroll, allikevel skal det ikke være kvinner som må slutte å miste kontroll men creepy gutter som må slutte å utnytte seg av det. Siden desverre det er ganske utbredt med dårlig kvinnesyn her i landet og spesielt på fylla som mange menn har eneste mål med å få sex, så er det derfor viktig at man er oppmerksom på andre rundt seg og følger med om de trenger hjelp. Vi må passe på hverandre og for kvinner er det slett ikke uvanlig at man om man går alene allierer seg med en annen kvinne på nattbussen f eks for å late som man kjenner hverandre så ingen følger etter en. 

Det er ingenting usannsynlig med denne historien og at du antar det viser at du er mann som hverken har innsikt i åssen det er å være kvinne , og som undertrykker kvinner ved å mene de ikke snakker sant om noe som har skjedd i fylla, helt vanlige ting som creepy og tvilsomme guttegjenger og overgrep BEKLAGELIGVIS. 

Istede for å tvile på hva kvinner forteller om skumle menn vil det være mere nyttig om du jobber med holdningene dine og andre menns så omfanget av slike hendelser synker. Og jobber med holdningene dine mot kvinner istedet for å hate på en historie som hjelper kvinner og ikke bare den det gjelder i denne tråden men som kan hjelpe mange mange fler kvinner og menn som lar seg inspirere til å tørre å gripe inn. 

Anonymkode: 9efe7...b51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var jeg som skrev innlegget. Jo, jeg var full. Og jeg mente ikke noe med innlegget annet enn å takke denne karen(og alle andre som har gjort lignende) som i stedet for å gå rett forbi og gi faen - brøt inn og fikk meg ut av en situasjon jeg overhodet ikke hadde kontroll over.  Han sørget for at jeg kom meg trygt hjem, og jeg er takknemlig for det. 

Forøvrig enig med deg i siste innlegget ❤️ Du er et godt menneske

Anonymkode: 35720...a00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...