AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Hunden min hinker/hopper litt rart noen ganger når hun reiser seg opp etter å ha sovet... jeg har lagt merke til det noen ganger i det siste. Går over etter noen "hopp" med bakparten.. Men hun har jo ikke gjort det tidligere... hva kan det være? Anonymkode: 8f477...d31
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Ville tatt hunden med til dyrlegen for en sjekk. Kan være hofteleddsdysplasi som begynner å vise seg. Eller leddgikt. Anonymkode: 50bea...a43
Oktnxbye Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Det kan være hun har patellaluksasjon, altså at kneleddet ikke ligger stabilt i kneskåla som den skal, men hopper ut av ledd og beveger seg fram og tilbake i større eller mindre grad (sykdommen graderes fra 1-4). Dette kan gi hinking og halthet og kan etterhvert bli meget smertefullt for hunden. Det kan i alle fall høres sånn ut med tanke på beskrivelsene dine. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med veterinær for undersøkelse og røntgen.
Mammameninger Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 Hadde dette problemet med hunden min også. Men gikk over etter 2 år. Løsningen for oss ble å massere hoftepartiet 20 minutter hver kveld, og det løsnet da etter 3 uker, men hunden går fortsatt litt rart. Har desverre ikke økonomi til å fikse dette. Håper det ordner seg for deg.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 Tusen takk for svar. Da får jeg bestille en time hos dyrlegen for å sjekke dette ut! Anonymkode: 8f477...d31
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 8 timer siden, Mammameninger skrev: Hadde dette problemet med hunden min også. Men gikk over etter 2 år. Løsningen for oss ble å massere hoftepartiet 20 minutter hver kveld, og det løsnet da etter 3 uker, men hunden går fortsatt litt rart. Har desverre ikke økonomi til å fikse dette. Håper det ordner seg for deg. ??!! Du kan da ikke la hunden gå rundt og potensielt lide - bare fordi du har dårlig råd......?! Få hunden til en dyrelege! Hunder er flokkdyr, og vil ikke nødvendigvis vise at de ikke har det bra - om hunden går rart må du jo få sjekka det. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Da får jeg bestille en time hos dyrlegen for å sjekke dette ut! Anonymkode: 8f477...d31 Så bra! ❤️ Anonymkode: 50bea...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå