AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Min omgangskrets er minimalt interessert i plagg osv så har ingen å spørre. Jeg eier ikke masse så er ikke den som kan kjøre et helt outfit i samme merke. Jeg har har ikke fått meg til å bruke Mulberry skjerf når jeg går med f. Eks ei Marc Jacobs veske og har egentlig aldri studert hva andre går med heller. Eller jo, jeg har sett noen gjøre det, men da har det vært gjennomført fra topp til tå med en prisklasse jeg ikke kommer opp i. Så fancy er jeg ikke. Finnes det liksom noen uskrevne regler? Vil ikke se ut som en klisje heller. Føler bare jeg ikke får brukt tingene nok og det er ytterplagg jeg har mest av. Mixe hverdagstøy i forskjellige merker blir ikke så dominerende uansett Anonymkode: c0b54...0c2
Gjest Cocosa Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Du kan fint bruke Burberry-skjerf med ei designerveske. Bare ikke bruk for mange ruter fra topp til tå.. men her finnes jo ingen regel. Mix billig og dyrt og style det slik at du er komfortabel
Grønn te Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Du kan fint mikse billig og dyrt, men er nok best om det billige ikke ser ut som det kom fra restsalget. Men du kan helt fint bruke en hvit skjorte fra HM og ei svart bukse fra Gina, for eksempel, sammen med ei Mulberry-veske Billige klær kan være fine de og hvis en velger de rette plaggene. Hovedreglen for min del er at om det passer sammen og ser stilig ut, får det være det samme om buksa kostet 300 og veska 10k 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Ja... Mikse hverdagstøy sammen med merkene går bra synes jeg, når jeg gjør det, men klarer ikke helt å mikse merkevarene som vesker, sko og skjerf fordi jeg føler de ikke hører sammen. F. Eks louise vuitton skjerf og mulberry veske, men mulig jeg er bare kritisk til meg selv. Takk for svar 😊 Anonymkode: c0b54...0c2 1
metempsychosis Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 Etter min mening så er mix av merker (eller "ikke-merker") et must. Det å "holde" samme merke (som i veske + skjerf for eksempel) kan fort bli for mye av det gode og man kan fort gå fra chic til "vandrende reklame-plakat/magasin-utklipp"... Selv bruker jeg gjerne Hermès skjerf sammen med veske fra Longchamp, og det fungerer som bare det 😉 Sammensetting av farger og materialer er viktigere en å matche merkene 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Miks er det fineste, det er sammensetningen som har noe å si. Hermes skjerf+armbånd (logo)+chanel veske=for mye Burberryruter+LV logoveske=nei Men bukser fra Zara, hvitl t-skjorte, hermes sjal og Celine veske = ja. Anonymkode: 5d88a...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå