AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Hva gir dere den ultimate orgasmen? Anonymkode: 882bb...248
Katten.2.0 Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Laaang oppbygging og edging (være på kanten av orgasme over lengre tid, uten å komme). Merket det samme på mine partnere + gjerne en kombinasjon av å stimulere rumpa, g-punktet og klitoris samtidig og gjerne med kveling i tillegg. Eller bare tunga mi i en evighet før de fikk komme.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Å komme samtidig som partner. Anonymkode: f97b9...0df
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Laaang oppbygging og edging (være på kanten av orgasme over lengre tid, uten å komme). Merket det samme på mine partnere + gjerne en kombinasjon av å stimulere rumpa, g-punktet og klitoris samtidig og gjerne med kveling i tillegg. Eller bare tunga mi i en evighet før de fikk komme. Høres deilig ut det😊. Er det forskjell på gutten og jenta sin orgasme og går det lenge, type flere minutter? Hører at det kan skje? Anonymkode: 882bb...248
Katten.2.0 Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Høres deilig ut det😊. Er det forskjell på gutten og jenta sin orgasme og går det lenge, type flere minutter? Hører at det kan skje? Anonymkode: 882bb...248 Veldig individuelle forskjeller. Har opplevd jenter som har hyppige men korte orgasmer, jenter som har lange kraftige med krampetrekninger og alle slags forskjellige varianter mellom og utenfor de punktene. Mine varer stort sett i 30-60 sekunder, men i dag, f.eks., satte følelsen i kroppen min i flere minutter etterpå. Ryktene, og mine egne erfaringer med menn, tilsier at deres orgasmer er betraktelig kortere og mindre kraftige (jeg får fullkroppsorgasmer). Så man er vel tilbake til at alt er individuelt.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 7 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Veldig individuelle forskjeller. Har opplevd jenter som har hyppige men korte orgasmer, jenter som har lange kraftige med krampetrekninger og alle slags forskjellige varianter mellom og utenfor de punktene. Mine varer stort sett i 30-60 sekunder, men i dag, f.eks., satte følelsen i kroppen min i flere minutter etterpå. Ryktene, og mine egne erfaringer med menn, tilsier at deres orgasmer er betraktelig kortere og mindre kraftige (jeg får fullkroppsorgasmer). Så man er vel tilbake til at alt er individuelt. Takk for svar, hva menes med at menn får betraktelig kortere mindre kraftige orgasmer og en fullkroppsorgasme. Hva skjer med deg da? Blir det som en kvinnes orgasme, eller blir den enda villere? Orgasme på 60 sekunder høres helt vilt ut, mine er over på 5- 10 sekunder, inklusive krampetrekninger etterpå. Anonymkode: 882bb...248
Katten.2.0 Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar, hva menes med at menn får betraktelig kortere mindre kraftige orgasmer og en fullkroppsorgasme. Hva skjer med deg da? Blir det som en kvinnes orgasme, eller blir den enda villere? Orgasme på 60 sekunder høres helt vilt ut, mine er over på 5- 10 sekunder, inklusive krampetrekninger etterpå. Anonymkode: 882bb...248 Noen kvinner kommer lengre enn meg, og noen har kortere orgasmer enn meg. Dette er selvfølgelig individuelt. Med fullkroppsorgasme mener jeg at nytelsen er i hele kroppen min, og den er gjerne så intens at jeg må holde meg fast i jenta, puta e.l. for å ikke skade oss. Gjerne kombinert med et brøl. Jeg får også en fullverdig LSD-opplevelse da nytelsen er så heftig at hjernen min kobler litt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 23 timer siden, Katten.2.0 skrev: Noen kvinner kommer lengre enn meg, og noen har kortere orgasmer enn meg. Dette er selvfølgelig individuelt. Med fullkroppsorgasme mener jeg at nytelsen er i hele kroppen min, og den er gjerne så intens at jeg må holde meg fast i jenta, puta e.l. for å ikke skade oss. Gjerne kombinert med et brøl. Jeg får også en fullverdig LSD-opplevelse da nytelsen er så heftig at hjernen min kobler litt ut. Herlighet, så deilig det må være as. Anonymkode: 882bb...248
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 På 4.8.2018 den 0.58, AnonymBruker skrev: Hva gir dere den ultimate orgasmen? Anonymkode: 882bb...248 Deg igjen? Anonymkode: 6b445...82f 1
wizwitch Skrevet 6. august 2018 #10 Skrevet 6. august 2018 At jeg har fått flere orgasmer først (klitoris og g punkt). Jo flere jo sterkere blir de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå