AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Har i kveld prøvd meg på et lite prosjekt med å male noen vegger med Jotun lady balance. Har tatt to strøk, men hvor lang er den tørketid egentlig? Gikk veldig fint å ta strøkene med et par timers mellomrom, men må ha det 100% tørt før seng og stasj skal på plass dit. Dette på et rom som skal bli barnerom, så jeg vil ikke få noen flekker på ting🙊 Anonymkode: 2c288...130
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har i kveld prøvd meg på et lite prosjekt med å male noen vegger med Jotun lady balance. Har tatt to strøk, men hvor lang er den tørketid egentlig? Gikk veldig fint å ta strøkene med et par timers mellomrom, men må ha det 100% tørt før seng og stasj skal på plass dit. Dette på et rom som skal bli barnerom, så jeg vil ikke få noen flekker på ting🙊 Anonymkode: 2c288...130 det står på malingsboksen. Anonymkode: 1a769...055
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 La malingen få herde før du setter møblene helt inntil og henger opp/ monterer ting på veggene. Det er lett å skade en uherdet maling. Samt at ting du skrur opp på veggen klistrer seg i malingen. Man skal heller ikke vaske nymalte vegger før etter 3-4 uker. Anonymkode: f179c...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå