AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Jeg holder meg på magen hele tiden, jeg snakker til et blastocyst embryo når jeg er alene. Føler meg helt dum. Men jeg føler meg så gravid! Beskyttelses instinktet mitt kikka inn allerede når det lå til dyrking. Jeg føler meg helt tullete og jeg innrømmer det. Når jeg sover så ligger jeg å holder meg automatisk på magen natten igjennom, og stryker/holder på magen dagen igjennom her hjemme. Jeg har bedt til gud under hele prosessen. dette er vårt første forsøk. Er jeg virkelig helt tullerusk? Er sååå redd for å bli skuffet. Har ikke testet enda. Venter til testdatoen klinikken ga meg. Blir snart gal! Anonymkode: ec639...8bf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Sikkert flere som føler det slik 💓 Anonymkode: 4600e...9db
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Hehe trodde du mente angående mat og alkohol jeg.. slik holdt ikke jeg på da jeg var gravid, men ser andre som gjør det. Alle er forskjellige, ikke noe galt i det ☺️ Anonymkode: 1d474...7bd 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert flere som føler det slik 💓 Anonymkode: 4600e...9db Håper virkelig at det ikke bare er meg. Ellers føler jeg meg helt gal🙊❤️ Anonymkode: ec639...8bf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe trodde du mente angående mat og alkohol jeg.. slik holdt ikke jeg på da jeg var gravid, men ser andre som gjør det. Alle er forskjellige, ikke noe galt i det ☺️ Anonymkode: 1d474...7bd Haha, neida😄 jeg holder meg unna alkohol da, men jeg spiser den maten jeg vil ha. Tenker det er greit å spise litt av alt, med måte. 🙂 Hehe. Alle er forskjellige! Følte du aldri behovet for å stryke deg på magen eller noe?🙂 Anonymkode: ec639...8bf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, neida😄 jeg holder meg unna alkohol da, men jeg spiser den maten jeg vil ha. Tenker det er greit å spise litt av alt, med måte. 🙂 Hehe. Alle er forskjellige! Følte du aldri behovet for å stryke deg på magen eller noe?🙂 Anonymkode: ec639...8bf Tja jo, litt etter at det ble mye bevegelser der inne, men hverken snakket eller sang til barnet i magen, kjentes ikke «naturlig» ut for meg 😝 Anonymkode: 1d474...7bd 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 Jeg gjorde det også i starten...Men etter noen mislykkede forsøk var det best for meg å ikke forholde meg noe særlig til det. Er forresten gravid i uke 35 nå, men snakker ikke til magen når jeg er alene. Føles bare rart ut. Men stryker på magen Anonymkode: 2bfba...ec7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå